Witam temat poruszany wiele razy na forum ale u mnie nic nie pomaga.
Od jakiegoś czasu samochód dostaje czkawki/żabki strasznie mnie to wkurza bo nie wiem czy za chwile nie stane na drodze nieuruchomiony. Problem występuje tylko i wyłącznie na ciepłym silniku i po przejechaniu paru kilometrów. Jade na przykład na 2 zaczynam przyspieszać 2000obrótów i nagle dostaje czkawki zaczyna skakać, im więcej gazu daje tym mniej mocy ma silnik. Wchodzi na 4000obrotów ale jedzie jeszcze wolniej niż przy 2000.
Czujniki sprawdzone wszystkie i sprawne. Przepustnica, silnik krokowy wyczyszczony, nowe świece NGK, przewody sprawdzone i kopułka sprawdzone zero przebić (dodatkowo styki w kopułce wyczyszczone i palec). NIe dawno założona nowa pompa paliwa używka ( ale ciśnienie daje róno cały czas 3 bary).
Już nie wiem co jeszcze ruszać. Cała elektryka sprawna i sprawdzona. NIe wymieniłem jedynie filtru powietrza bo nie moge go dostać na miejscu a nie chciałem brać z netu, ale nikt mi nie wmówi że filtr powietrza może tak napaskudzić tym bardziej żę wyczyściłem stary filtr.
Tankuje na Shellu jeśli ma to dla was znaczenie.
Samochód przez pierwsze 20-30 minut po uruchomieniu spisuje się wzorowo! Na odłączonym czujniki cieczy dzieje się to samo.
A dodam jeszcze, że mam świeżo wymieniony rozrząd.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 01, 2010 19:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zobacz w trakcie czkawek, czy jak wciśniesz sprzęgło to silnik pracuje prawidłowo bez zarzutów.
Druga sprawa jak to sonda lambda, jak dostanie czkawek to stan na poboczu, odłącz ją i pojedź, zobaczy czy coś to pomorze lub coś się zmieni.
Mi to bardziej na sprzęgło wygląda, tym bardziej po tym jak piszesz że masz 4tys obrotów i jedziesz czasem wolniej niż na 2tys. A jeśli po jego wciśnięciu wszystko jest ok i jak masz go wciśniętego i dodasz gazu nie zauważasz problemów to ja obstawiam że sprzęgło Ci się ślizga lub dociski jego padają.
tak tyle czkawka nie występowała by wtedy w czasie ciągłej jazdy kiedy sprzęgło nie jest używane. Poza tym to tylko po rozgrzaniu się a sprzęgło raczej nie wybiera sobie ciepło zimno.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A jaka rada na wtryski? Dodatki do paliwa. Czy jakaś regeneracja? bo nowych nie dostane raczej a jak dostane to pewnie drogo. Musze wiedzieć na szybcika bo zamówienie chce składać u Tomiego już na całą elektrykę WN i wszystkie filtry.
Mi też to na wtryski wygląda i dodam że jestem juz pewien w 100% że to tylko po rozgrzaniu auta się dzieje.
[ Dodano: Sro Cze 02, 2010 06:53 ]
POwiedzcie mi panowie i panie czy 216 podejdzie kolektor ssący od R25 oraz wtryski z R25?
Pytam bo ja mam map sensor na wierzchu a nie w kompie i umnie jest w kolektorze wężyk podciśnienia a nie wiem jak to się ma to nowszych wersji?!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Z tego co widzę to kolektor będzie pasował, podejdzie bez problemów. Ma tylko parę innych wynalazków w sobie których chyba po prostu nie podłączysz.
I wiązka kabli z tego co widzę się różni, więc trzeba by było ją trochę ciąć.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Cze 02, 2010 07:21
od 25 nie podejdą wtryski, narazie podstawa filtr paliwa wymienić i zalać środkiem do czyszczenia , chociaż wczoraj zwlekli mi 200 co po zalaniu środkiem okazało się że nie ma co czyścić bo wtryski umarły .
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum