Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Statystyka o diagnostyce R75 - nie Testbook T4
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Statystyka o diagnostyce R75 - nie Testbook T4
Autor Wiadomość
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



  Wysłany: Wto Cze 08, 2010 18:44   [R75] Statystyka o diagnostyce R75 - nie Testbook T4
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Temat wyniknął z pomysłu VMatas. Obydwaj zastanawiamy się jakim komputerem diagnostycznym, interfejsem, oprogramowaniem udało Wam się połączyć z R75. Jakie pokazał błędy, jakie udało się wprowadzić zmiany oraz ewentualnie z czym nawiązał komunikację (ECU, ECM, IPK, ABS, EWS3, LSM, GM6 (BCU, ATC).

Temat dotyczy tylko Rover 75.

Prosimy o nie wpisywanie swoich uwag, pomysłów, itp. tylko suche dane: rocznik samochodu, jaki silnik, jaki sprzęt, jakie błędy i ewentualnie jakie zmiany w opcjach ukrytych udało się wprowadzić. Np.:

2.0 CDT, 2000r., ELM327 - błędy P1230, P0480;
lub
2.5 KV6, 2004r., KTS 340 Bosch - błędy P0194, P0192.


Pozdrawiamy
apples
VMatas
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 23:08, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 08, 2010 18:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 08, 2010 18:54   

ELM 327 łączył się z silnikiem pokazując na obojętnie jakim programie parametry silnika (obroty + dane z czujników) nie wykazując błędów, podczas gdy T4 błędy wykazywał

Czyli tak: Rover 75 CDT rocznik 2000 ELM327 łączy się pokazując parametry silnika i nic poaz tym.
Ostatnio zmieniony przez kris-tofer Sro Cze 09, 2010 12:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 08, 2010 20:39   

.8 T, 2004r.,
ELM po 2003 roku wszystkie błędy silnika, parametry czujników, w pełni diagnozuje ale TYLKO ECM.
X-431 Diagun do 2003 roku, radził sobie też z ASR, ABS i czymś tam jeszcze, ale nie ma aktualizacji na silnik (czy interfejs) po 2004.
Ostatnio zmieniony przez hvil Wto Cze 08, 2010 21:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Cze 21, 2010 23:06   

2.0 KV6 2000r ST-6000 Brain Bee błędy: P0480 , P1647, P1672 , P1641
sprawdził parametry silnika, temperatury, obroty i inne, zobaczył ABS, TC. Skasował błędy i więcej nic nie mógł oprócz skasowania. Ale błędy pokazywał ich numerem bez jakiegoś konkretnego opisu.
Zdiagnozował mi padnięty wentylator i czujnik ABS.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 00:57   

magiczne pudełeczko o nazwie WOW! Snooper - 2 Rovery 75 (1999 2.5KV6, 2000 2.0KV6) pełna diagnostyka wszystkiego, począwszy od silnika kończąc na wykryciu uszkodzenia mechanizmu szyby elektrycznej, diagnozował moduzłzabezpieczen, poduszki, silnik, skrzynie, jednym słowem wszystko... pokazywał kod błędu i opis usterki z pełną nazwą (dokładną) i do tego po polsku, w menu ma do wybory wszystkie roverki i mg, od serii 100 do 75 :) cena - zakup: 10tys,roczna aktualizacja:3tyś..
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
looke81 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 59
Skąd: B-B



Wysłany: Sro Lip 21, 2010 23:42   

R75 2.0 CDT - ELM 327 + BMW Carsoft 6.5 - czyta silnik, abs - pokazal uszkodzony czujnik w lewym przednim kole. Komunikuje sie ze wszystkimi modulami, ktore sa podebrane z BMW oprocz airbag.
 
 
arokey 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Sie 12, 2010 01:29   

apples napisał/a:
Jakie pokazał błędy, jakie udało się wprowadzić zmiany oraz ewentualnie z czym nawiązał komunikację (ECU, ECM, IPK, ABS, EWS3, LSM, GM6 (BCU, ATC).


R75, 2.0 CDT, 2002r, manual.
AVP - Łączność z GM6 i EWS3, pokazało około 20-30 błędów, przy próbie dodania pilota (jest BARCODE) procedura przeszła ładnie, central zagadał, ale klucz nie gada. Błędy dziwne miały oznaczenia jedno lub dwu cyfrowe.jutro prześlę Nr-y błędów może coś podpowiecie. :evil: Ma ktoś może zbędny BARCODE?, chcę coś sprawdzić w GM6.
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 18, 2011 15:08   [R75][2.0 V6]99r. Automat ELM 327 1.4 K-line

ELM 327 1.4 K-line

[R75][2.0 V6]99r. Automat



Programy PCMscan (mnie dziala tylko 2.1.1 predkosc 9600) i Scantool(kazdy- przy ustawieniu predkosci 38k Tx&Rx) jak na dzis mi wystarczyly aby odczytac bledy i kasowac .

np.

Czujnik walka
VIS
Przewody zaplonowe - posrednio przez pokazanie problemow zaplonu .. ale trafil idealnie ...
Napisal mi Problemy zaplonu na pierwszym cylindrze i sie okazalo ze wlasnie na tym cylindrze przy cewce przewod zasniedzial mocno ...

Jak dla mnie narazie styka ten interface oczywiscie monitoring obrotow temperatury wody itd cisnienia czasy wtryskow wszystko jest ..
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
xROnx 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 06, 2011 14:12   

Rover 2.0 V6 2000r
KTS 550 ver. opr. 2010 rev 1
Podłączył się bez problemu. Wykrył błędy - numery ich nie zapisywałem bo pokazywał od razu co jest nie tak:
- VIS1 zawór kompensacyjny zamknięty
- VIS2 zawory obciążenia zamknięte
- Dmuchawa chłodzenia 2 obwód sterowania
-------- Te błędy zostały wykasowane. Wcześniej bez diagnostyki zostały przeze mnie naprawione i dlatego je wykasowaliśmy.
Dalej...
- ster. elem. ADS uszkodzony
- AirBag boczny lewy
--------To pozostało pomimo wykasowania czyli to jest do zrobienia.
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 14:00   TEXA AXONE SMART VS R75

mam pytanie czy miał ktos stycznosć z tym
http://www.texapoland.pl/...?sez=dett&id=28
jst to TEXA AXONE SMART
czy uda sie podłączyć to do r75 ??
mechanik mówi ze jak ma te same złącze co BMW i ze tak powiem bo niewiem jak to nazwac fachowo system komunikacji jak bmw to nie ma zadnego problemu ze szczytaniem wszystkiego.
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 609
Skąd: Pszów

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 15:02   

Dla diesli R75 do 2004 roku zdecydowanie tylko Testbook/T4. Inne jeżeli i się podłączają to nie czytają wszystkiego i nie wszystkie dane interpretują prawidłowo.
_________________
Land Rover Discovery 3 2.7 HSE
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 15:12   

ja mam CDIF/2 i z R75 właśnie CDT radzi sobie fajnie,parametry takie jak ciśnienia czy obroty ładnie pokazuje,błedy też jak narazie wszyskie jakie miałem czytał prawidłowo
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 609
Skąd: Pszów

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 16:16   

A błędy kasuje? Z poduszkami łączy się? No o włączeniu opcji nie mowie - tego na pewno nie potrafi.
_________________
Land Rover Discovery 3 2.7 HSE
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 19:54   

błędy oczywiście że kasuje...z poduszkami sie łączy i błędy z ładnymi opisami
obsługuje (to co ja sprawdziłem) silnik 2.0 CDT, 2.0 V6, poduszki, światła,ABS,immo,zegary,klimatronik, a ma jeszcze na liście czego nie sprawdziłem czy sie łączy - skrzynia automatyczna,wspomaganie parkowania, silnik 1.8,webasto

[ Dodano: Pon Kwi 30, 2012 19:54 ]
myśle że jak na uniwersalny interfeis do wszystkiego to radzi sobie dość przyzwoicie w R75 :)parametry też większość poza paroma przypadkami które zauwarzyłem też ładnie podaje
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 609
Skąd: Pszów

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 21:09   

Czy to cudo jest na podstawie EDIABAS, czy jakieś inne oprogramowanie?
_________________
Land Rover Discovery 3 2.7 HSE
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 22:35   

nie,to całkowicie polski program pod polski interfeis...do większości aut europeiskich i troche wschodu,niestety troche za drogi żeby go kupić tylko na własny użytek :roll: ale jak ktoś potrzebuje sobie posprawdzać conieco w R75 to jak znajdzie mechanika z tym sprzętem to napewno nie usłyszy tekstów "panie do tego wynalzka nie mamy programu" co mi sie często zdarzało jak go jeszcze nie miałem
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
looke81 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 59
Skąd: B-B



Wysłany: Wto Maj 01, 2012 13:37   

VMatas napisał/a:
Dla diesli R75 do 2004 roku zdecydowanie tylko Testbook/T4. Inne jeżeli i się podłączają to nie czytają wszystkiego i nie wszystkie dane interpretują prawidłowo.


Nie tylko... INPA z przerobionymi skryptami czyta wszystkie parametry dodatkowo live date (korekty na wtryskach, ciesnienia paliwa, powietrza, doladowania itp itd), w zasadzie to samo co orginalnie z bmw. I T4 tutaj nic wiecej niz INPA nie zrobi... bo sprawa lezy po stronie sterownika silnika.

pozdr.
 
 
VMatas 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 609
Skąd: Pszów

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 01, 2012 14:03   

A jak można dostać te skrypty? :roll:
_________________
Land Rover Discovery 3 2.7 HSE
 
 
 
looke81 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 59
Skąd: B-B



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 11:15   

VMatas napisał/a:
A jak można dostać te skrypty? :roll:

U siebie ich nie mam, pogadam ze znajomym, czy jest chetny zeby sie tym dzielic, bo wsadzil kupe wlasnego czasu zeby to opracowac. dam znac jak cos bede wiedzial.
 
 
slawx12 




Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 14
Skąd: Legnica

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 25, 2012 18:37   

A czy próbował ktoś podłączyć się do R75 2.0 V6 tym urządzeniem http://moto.allegro.pl/do...308949050.html. Jest to urządzenie o nazwie Dominator OBDII (koszt 329 zł.)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Błędy na diagnostyce
jarczeslav Rover serii 75, MG ZT 23 Wto Lip 01, 2014 23:57
wellman
Brak nowych postów [R75] Błędy na diagnostyce T4
Gość Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Mar 08, 2011 12:40
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Błędy na diagnostyce
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 11 Czw Paź 29, 2009 23:29
SeniorA
Brak nowych postów [MG ZT 190] 4 błędy po diagnostyce - sugestie?
r2_d2 Rover serii 75, MG ZT 15 Czw Lis 22, 2012 21:39
r2_d2
Brak nowych postów [R75] po diagnostyce koputerowej nie odpala
zegda Rover serii 75, MG ZT 10 Nie Wrz 09, 2012 21:14
zegda



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink