Witam mam problem ostatnio pali mi się elektryka po kolei przewody w roverku a nie moge pobrać rave z całym schematem ze strony, mógł by ktoś linka podać lub na maila wysłać? bonus@notowany.pl
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 19:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 20:23
Na maila to będzie problem - rave ma prawie 700 mega. Napisz może jakie obwody Cię interesują to postaram się porobić zrzuty i wstawić do posta albo przesłać mailem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
a to sporo generalnie coś nie tak wydaje mi się przy puszce bezpieczników pod kierownicą przydał by mi się schemat tej skrzynki od dołu tu gdzie bezpieczniki i od góry tam gdzie wejścia są, coś jest nie tak bo nie pali bezpieczników tylko przewody się topią po kolei, może w puszce coś sie zjarało
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no dzięki właśnie znalazłem i pobieram, słuchaj wiązka jest ok tylnej klapy a najgorsze to to że nie palimi bezpieczników tylko dym z przewodów już nie mam siły zrobiłem dopiero do pozycji i podświetlenia środkowej konsoli zdejmowałem deske sprawdzałem rpzewody i nowe puściłem, pochodził 5 minut i następny przewód poszedł nie wiem od czego bo nie podpinałem go spowrotem, taka pojedyncza wtyczka z prawej strony na jeden przewód od góry puszki bezpieczników, sam chyba tego nie zrobie i jutro do elektryka zawioze nie wiem co ejst nie tak
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
na której stronie w manualu to znalazłeś? bo mi coś wychodzi że do złącza diagnostycznego to idzie
[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 22:53 ]
chyba że angielski musze podszkolić ale z tego mi wynika że łączy się z diagnostyczną wtyczką
i kolor sie zgadza bo tamten był taki pod róźowy
:
Diagnostic Socket Operation (RHD)
A feed from the battery positive terminal(C192-1)is connected by a red wire to
the engine compartment fusebox(C198-1)and passes through fuse links 6 and
3 which are connected in series. The feed is connected by a brown wire from
the engine compartment fusebox(C20-2)to the passenger compartment
fusebox(C45-5) where it passes through fuse 3. From the passenger
compartment fusebox(C52-1) the feed is connected by a purple wire to the
diagnostic socket(C40-16). Pin 16 of the connector is permanently live. An
earth path is connected to pin 4 of the diagnostic socket(c40-4). The earth path
is connected by a black wire to earth header joint(C55-10).
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja po prostu zerknąłem na power distribution, i tam w schemacie passenger compartement fusebox jest to ewidentnie podłączone do bezpiecznika nr 3, potem przeczytałem od czego jest bezpiecznik nr 3 i tyle
być może jest to również doprowadzenie napięcia do gniazda diagnostycznego... tego nie sprawdziłem...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum