Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Sob Cze 12, 2010 22:07 [R45 iDT] Luźny pasek na pompie wtryskowej, a praca silnika
Dzisiaj zabrałem się za ustawianie kąta wtrysku w Kochanicy. Po zdjęciu osłony od strony pompy wtryskowej ukazał mi się luźny pasek na niej- ok 2cm luzu. Popuściłem napinacz, prawidłowo napiąłem pasek, dokręciłem śrubę, założyłem aku. i odpaliłem. Autko zagadało piknie w sumie jak zawsze latem- od strzała. Ale co mnie zaskoczyło- silnik pracuje jakby ciszej- mniej charakterystycznego kle, kle. Pasek teraz jest prawidłowo napięty, i z ustawianiem kąta wtrysku dałem sobie spokój, przy okazji wyczyściłem odmę i poskładałem klocki do kupy. I mam pytanie, czy na tyle luźny pasek na pompie ma wpływ na kąt wtrysku, spalanie i pracę silnika
P.S.
Tak to mniej więcej wyglądało :
Ostatnio zmieniony przez thef Sob Cze 12, 2010 22:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 12, 2010 22:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum