Wysłany: Nie Cze 13, 2010 21:36 [R214 1.4Si 96r] montaż gazu i przepustnica proszę o poradę.
Witam mam zamiar zamontować gaz do mojego Rovera 214 1.4 96r. Jednak po odwiedzinach u specjalistów montujących gaz dowiedziałem się że z powodu plastikowej przepustnicy potrzebna jest sekwencyjna instalacja która kosztuj ok.2500zł. Tu moje pytanie czy można wymienić tą przepustnicę na jakąś inną (metalową) do zwykłem instalacji LPG. Lub może macie jakieś argumenty za montażem sekwencji. W innym aucie posiadam najzwyklejszą instalację LPG i nie narzekam. Jednak może cena sekwencji wiąże się z jakimiś jej dobrymi stronami których nie znam ?
Z góry Dziękuję za odpowiedzi. I jeśli coś nie tak nie w tym dziale itp. to przepraszam moderatorów jestem nowy.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 13, 2010 21:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie jest to kwestia przepustnicy, a kolektora dolotowego.
Oczywiście sekwencja jest w tym wypadku lepszym rozwiązaniem, ale nie jest również wykluczone założenie instalacji 2-giej generacji, tylko musisz jechać do porządniejszych gaziarzy
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ie ma co ryzykować zainstaluj sekwencje. Jeden głupi strzał i po kolektorze.
Przepustnice owszem możesz wymienić na metalową ale tylko jeśli CI się zawiesza .
Lepiej popytaj na forum kto jest dobrym gaziarzem bo może być gorzej niż jest teraz.
Lepiej jechać 100 km gdzieś kto ma renome (powiedzmy u nas na forum) niż do jakiegoś druciarza.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Pon Cze 14, 2010 08:03
Miałem w swoim R 214 ,8 V ,zamontowaną II generację i jeździłem 2 lata bez żadnych problemów. Sekwencja do tego auta to podniesienie jego wartości o 50% .
Mam od września 2004 roku II generację w moim Poldoroverze z 1996 roku. Przejeździłem tym samochodem przez sześć lat dokładnie 99 kkm. Średnie spalanie LPG przy spokojnej jeździe max. 8.5 w lato i 10.5 w zimie.
Bardzo ważne jest właściwe dobranie miksera i jego założenie. Musi być jak najbliżej przepustnicy (najlepiej w tuleję dystansową pomiędzy jej króćcem a gumą dolotu) oraz jak najmniej dławić dolot, tj. zwężka musi być jak najmniejsza.
Jak silnik jest w dobrym stanie, gazownia dobrze założona, to pojeździsz na niej lata całe, a kolejny właściciel samochodu też pośmiga.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum