Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 200 sdi] problem z dynamiką auta po swapie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:50
[rover 200 sdi] problem z dynamiką auta po swapie silnika
Autor Wiadomość
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



  Wysłany: Wto Cze 15, 2010 22:12   [rover 200 sdi] problem z dynamiką auta po swapie silnika

jestem posiadaczem roverka 200 2.0sdi rocznik98,tydz temu urwal sie ni rozrzad i i po rozebraniu silnika okazalo sie ze nie oplaca sie go robic wiec znalazlem typa co sciaga angliki i sprzedajn na czesci zadzw do niego powiedzial ze maja silnik ale od 25 "ponoc identyczny jak w 200" (ja niewiem srednio sie na tym znam ale mniejsza z tym) dalem im samochud do wymiany silnika,silnik zmienili ale osprzet przelozyli ze starego skrzynia,kolo zamachowe alternatoritd wszystko z mojego starego i po odpaleniu zaczety sie schody samochud stracil moc jeszie jakby mial 60km cos zaczyna ciagnac po 3tys obrotow silnik dosc glosno chodzi i podczas jazdy zaswieca sie kontrolka "Check Engine"i wtedy samochud juz wogule nie ciagnie trzeba dopiero puscic pedal gazu zeby zgasla

zrobilem tak jak pisze na tej stronce

http://www.roverki.pl/ind...i-l-turbodiesel

i odczytalem ze jest to blad 34 i czy ten blad mogl tak oslabic samochud
prosze o jakies porady co dalej robic
Ostatnio zmieniony przez stinky9 Sro Cze 16, 2010 13:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 15, 2010 22:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 06:40   

Jesteś nowy a my jesteśmy wróżkami i wiemy jaki miałeś silnik z jakiego rocznika i co Ci włożyli?!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 07:59   

Reklamuj tam gdzie Ci wymieniali silnik.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 08:51   

2.0sdi ten 105km z 1998r
a wlozyli z 25 tez 105km
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 09:20   

bak wymienili itd ?
filtry . moze na rozrządzie jest przestawiony.
Znajdź jakiegoś R 25 i zobacz jak ciagnie.
I popraw ten rażący bład w swojej wypowiedzi "samochód"
ale niech się fachowcy wypowiedzą na ten temat.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 09:45   

temat raczej powinien brzmieć "problem z dynamiką auta po swapie silnika" bo jakoś o tym mowa a nie o zerwanym pasku i wynikającymi z tym problemami, temat ma odzwierciedlać problem, to taka moja luźna uwaga :wink:
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 10:18   

Silnik nie ma nic do rzeczy że jest od 25 , na pewno jest żle poskładany , spraawdzić trzeba rozrząd.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 12:53   

aha i jeszcze jedno samochud zaczyna ciagnac popiero po 3tys obrotow
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 12:59   

stinky9, Jak wytrzymasz do weekendu możemy to na jakimś zlocie obadać :) Bo chyba wpadnę do Polski i muszę jechać do Markzo i mogli byśmy oglądnąć co jest nie tak lub nawet rozrząd ustawić jak trzeba :wink:

Ale ja bym to reklamował jak robił to jakiś mechanik prosta sprawa :!: Cos spieprzyli :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 13:19   

ok ja wam nap od poczatku co bylo zrobione
jestem posiadaczem roverka 200 2.0sdi rocznik98,tydz temu urwal sie ni rozrzad i i po rozebraniu silnika okazalo sie ze nie oplaca sie go robic wiec znalazlem typa co sciaga angliki i sprzedajn na czesci zadzw do niego powiedzial ze maja silnik ale od 25 "ponoc identyczny jak w 200" (ja niewiem srednio sie na tym znam ale mniejsza z tym) dalem im samochud do wymiany silnika,silnik zmienili ale osprzet przelozyli ze starego skrzynia,kolo zamachowe alternatoritd wszystko z mojego starego i po odpaleniu zaczety sie schody samochud stracil moc jeszie jakby mial 60km cos zaczyna ciagnac po 3tys obrotow silnik dosc glosno chodzi i podczas jazdy zaswieca sie kontrolka "Check Engine"i wtedy samochud juz wogule nie ciagnie trzeba dopiero puscic pedal gazu zeby zgasla

zrobilem tak jak pisze na tej stronce

http://www.roverki.pl/ind...i-l-turbodiesel

i odczytalem ze jest to blad 34 i czy ten blad mogl tak oslabic samochud
prosze o jakies porady co dalej robic

[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 13:19 ]
wtryskiwacze zalozone sia jeszcze od 25 a tak pozatym to caly osprzet od mojego starego silnika
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 14:01   

stinky9 napisał/a:
wtryskiwacze zalozone sia jeszcze od 25 a tak pozatym to caly osprzet od mojego starego silnika


I to jest kicha :!: :!: Te wtryski się nie nadają do SDI, maja całkiem inny kat rozpylania i wyższy próg ciśnienia która twoja pompa od SDI czyli VP37 nie daje :neutral:

Dlatego tez ludziska od R 25 idt szukają tych wtrysków od SDI bo dają lepsza moc i nie mula tak auto. Ja bym od tego zaczął to wymienić żeby było jak w twoim poprzednim silniku. :wink: I kat wtrysku bym tez zbadał.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 14:07   

i mowisz ze toi by moglo byc to ze tak ciulowo jedzie i zaczyna ciagnac od 3 tys obrotow

[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 14:07 ]
a to ze silnik jest od 25 to ma jakies znaczenie czy nie
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 14:10   

stinky9, Ja wiem ze sie nie powinno dawać wtrysków od 25 do SDI bo są inne.

Te od VP37 czyli SDI maja większe dziurki i dlatego maja większy przepływ paliwa przez nie niż od R 25 z VP30 :neutral:

Ja bym od tego zaczął i niech tobie kat wtrysku sprawdza oraz czy rozrząd dobrze ustawiony jest na kreski.

Albo przekładają wszystko do twojego albo nie :wink:

[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 14:10 ]
stinky9 napisał/a:
a to ze silnik jest od 25 to ma jakies znaczenie czy nie


Nie ma żadnego silnik konstrukcyjne jest ten sam :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 17:36   

aha to dobrze bo mam tu takiego wielce uczonego sasiada co twierdzi ze silniki so inne ze roznai sie walem korbowym
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 18:02   

stinky9, Sam silnik i walki sa takie same od 25 czy 200 L-series, jedyne są trochę minimalnie inne bloki silnika, bo wloty płynu chłodniczego są trochę inaczej umieszczone ale to nie ma zdanego wpływu na samo działanie silnika :wink:

Reszta jest 1:1 ta sam bo ma tez porównanie do mojego silnika który stoi w garażu i jest z mojej byłej 220 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 20:40   

jak wloty plynu chlodniczedo sa inne w ktorym miejscu dokladnie
 
 
Rafi200 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 82
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 21:10   

Mam ten sam silnik i swego czasu jak kupiłem autko też tak miałem że "od dołu "słabo ciągnął dopiero koło 2.5tyś sie rozkręcał.Okazało się że dawka na pompie była za niska...To też mozesz sprawdzić.
Chociaż bardziej mi to wygląda tak jak juz koledzy sie wypowiedzieli że zapłon może być przestawiony.
Jak nie masz daleko do tego kolesia co Ci zmieniał silnik to jedź do niego i niech ustawi tak jak ma być,po co masz jeszcze płacić innemu specowi...
_________________
Moc jest bogiem,prędkość nałogiem,nitro zabawą,a turbo podstawą...
 
 
 
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 21:34   

remi55 a powiedzmi cos takiego rurki od pompy do wtrysku to benda te same czy 200 sa inne a w 25 inne chodzi mi o srednice rurkibo ma do goscia co mi to robil prawie 90km i niechce sie mi tak kursowac za kazda czaesie
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 21:44   

stinky9, w 220 SDi i 25 masz inna pompę wiec z długości się chyba różnią trochę ale nie jestem pewien. Ale nakrętki na wtryski maja te same oraz średnice :wink:

[ Dodano: Sro Cze 16, 2010 21:44 ]
a gdzie facio jest ze aż 90km masz do niego :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
stinky9 



Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 11
Skąd: rzeszów



Wysłany: Sro Cze 16, 2010 23:07   

mielec a ja jestem z okolic rzeszowa od strony dynowa ok dzieki sprawdze te wtryski i zobaczymy co sie bedzie dzialo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [r200]Problem z nie równą dynamiką auta
seba1x Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Kwi 10, 2013 08:35
mirwin
Brak nowych postów [MG ZR] Problem z elektryką po swapie
JokerHolmes Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Cze 18, 2020 12:17
Markzo
Brak nowych postów [R200] przystosowanie się ECU po swapie
memphisto Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Kwi 03, 2011 12:15
memphisto
Brak nowych postów [R25] dynamika
marek78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 24 Czw Maj 03, 2007 12:46
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink