Forum Klubu ROVERki.pl :: Pytanie o sens kupna narzędzi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o sens kupna narzędzi
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Czw Cze 17, 2010 00:59   Pytanie o sens kupna narzędzi

Hej,

mam takie pytanie czy jest sens kupować takie coś :wink: :mrgreen:

Tak zwany Sledge Hammer do ściągania wtrysków:


Nie chcą mi moje wtryskiwacze wyjść w silniku od 220 a ze jest wyciągnięty to go nie mogę podgrzać :/ W okolicy nikt takie czegoś nie ma a już sobie klucz 10mm złamałem na probie wykręcić wtryskiwacz :neutral:

Myślę jeszcze nad kupnem takie szafki warsztatowej gdzieś używanej bo sa drogie :/
pistolet pneumatyczny by się tez przydał jak i Bity oraz nasadki Torx na 1/2" :lol:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 17, 2010 00:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Cze 17, 2010 08:07   

wiesz, podstawowe pytanie -jak często będziesz go używał ??
jak do jednego wyciągnięcia w trysków, później za dwa lata znowu do jednego, to chyba nie koniecznie warto, chyba że to jakaś okazja :wink:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 17, 2010 11:32   

sTERYD, hehe..

Czy okazja 130zl to kosztuje i w sumie mi to tylko na dwa lub trzy razy trzeba i nie więcej. A potrzebuje koniecznie wykręcić wytryski z tamtego silnika :neutral: A żaden mechanik w okolicy takiego sprzętu nie ma a kluczami wykręcić się nie da. pryskałem już różnimy cudami i nie puszczą wtryski. Klucz 10mm przy tym złamałem tez a wtryskiwacze dalej siedzą :neutral:

Na forum Land Rovera piszą żeby jakoś odpalić silnik na odkręconych mocowaniach i wtryski same wyskoczą, tylko ze silnik mam wyjęty :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Cze 17, 2010 14:14   

a pytałeś u blacharzy??
oni często używają podobne młotki do wyciągania małych wgniotek...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 17, 2010 14:24   

sTERYD, z blacharzami to trochę gorzej w okolic u mnie :neutral: No wiem ze oni tez takie młotki maja :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Cze 17, 2010 14:27   

w sumie to taki cuś nie trudno by było samemu zmontować :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 17, 2010 14:45   

W sumie to racja, :mrgreen:

Kupic odpowiedni pręt z gwintem oraz śrubę to przedłużki prętów o średnicy średnicy wtryskiwacza. Gdzieś jakiś ciężarek zrobić i na drugi koniec dać duzą podkładkę i można stukać :wink:

Albo nawet kupić 1kg co dają na wagę i dać tokarzowi zrobić otwór w środku i by było :wink:

Nie głupi pomysł i tańszy :razz:

[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 15:45 ]
Co dwie głowy to nie jedna :razz:

Chyba moja babcia ma do wagi takie ciężarki to zakoszę jeden :mrgreen: a resztę to sprawa groszowa jest. Gwintownice na śruby mam wiec mogę nawet sam pręt bez gwintu kupić :wink:

Dziękuje za podpowiedz :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zestaw narzedzi, klucze itp
ArO Offtopic 18 Pon Gru 03, 2012 15:17
dafit
Brak nowych postów Nagrzewnica 12V do busa, czy jest sens?
szoso Offtopic 8 Nie Lis 27, 2016 18:28
Gość
Brak nowych postów Czy jest sens zgłaszać na policję?
Deeptrip Offtopic 11 Czw Sty 29, 2009 12:57
Deeptrip
Brak nowych postów [All] Światła do jazdy dziennej - czy jest sens je montowć?
Wydzielone z: [R400/R45/MG ZS] Lampy do jazdy dziennej
maniaq Offtopic 54 Czw Maj 02, 2013 12:47
7Tomi
Brak nowych postów Historia kupna mojego roverka.
kasia_rover200 Offtopic 4 Sob Sie 18, 2007 21:55
Viniu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink