Wysłany: Czw Cze 17, 2010 00:59 Pytanie o sens kupna narzędzi
Hej,
mam takie pytanie czy jest sens kupować takie coś
Tak zwany Sledge Hammer do ściągania wtrysków:
Nie chcą mi moje wtryskiwacze wyjść w silniku od 220 a ze jest wyciągnięty to go nie mogę podgrzać W okolicy nikt takie czegoś nie ma a już sobie klucz 10mm złamałem na probie wykręcić wtryskiwacz
Myślę jeszcze nad kupnem takie szafki warsztatowej gdzieś używanej bo sa drogie
pistolet pneumatyczny by się tez przydał jak i Bity oraz nasadki Torx na 1/2"
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 17, 2010 00:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wiesz, podstawowe pytanie -jak często będziesz go używał
jak do jednego wyciągnięcia w trysków, później za dwa lata znowu do jednego, to chyba nie koniecznie warto, chyba że to jakaś okazja
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Czy okazja 130zl to kosztuje i w sumie mi to tylko na dwa lub trzy razy trzeba i nie więcej. A potrzebuje koniecznie wykręcić wytryski z tamtego silnika A żaden mechanik w okolicy takiego sprzętu nie ma a kluczami wykręcić się nie da. pryskałem już różnimy cudami i nie puszczą wtryski. Klucz 10mm przy tym złamałem tez a wtryskiwacze dalej siedzą
Na forum Land Rovera piszą żeby jakoś odpalić silnik na odkręconych mocowaniach i wtryski same wyskoczą, tylko ze silnik mam wyjęty
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kupic odpowiedni pręt z gwintem oraz śrubę to przedłużki prętów o średnicy średnicy wtryskiwacza. Gdzieś jakiś ciężarek zrobić i na drugi koniec dać duzą podkładkę i można stukać
Albo nawet kupić 1kg co dają na wagę i dać tokarzowi zrobić otwór w środku i by było
Nie głupi pomysł i tańszy
[ Dodano: Czw Cze 17, 2010 15:45 ]
Co dwie głowy to nie jedna
Chyba moja babcia ma do wagi takie ciężarki to zakoszę jeden a resztę to sprawa groszowa jest. Gwintownice na śruby mam wiec mogę nawet sam pręt bez gwintu kupić
Dziękuje za podpowiedz
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum