Forum Klubu ROVERki.pl :: ROVERki 400,600,45,75 silniki Hondy.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
ROVERki 400,600,45,75 silniki Hondy.
Autor Wiadomość
freestyle01 



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sro Maj 26, 2010 18:38   ROVERki 400,600,45,75 silniki Hondy.

Witam. Które ROVERki miały silniki Hondy? Chodzi mi o modele: 400,600,45,75.
Wiem, że tylko te benzynowe. Tylko nie wiem które roczniki posiadały silniki Hondy i od czego to jeszcze zależy.

Pozdrawiam!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 26, 2010 18:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 26, 2010 18:59   

R400 po 95r - 1,6l automat 112 - 113KM
R600 1,8l; 2,0l; 2,3l
R45 nie miał silników Hondy
R75 nie miał silników Hondy :cool:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Maj 26, 2010 21:25   

Ludzie jeszcze myślą że diesle były Hondy. Tak dla ścisłości to były silniki Rovera które Honda zakładała u siebie.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
freestyle01 



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sro Maj 26, 2010 23:23   

Cytat:
R400 po 95r - 1,6l automat 112 - 113KM
R600 1,8l; 2,0l; 2,3l
R45 nie miał silników Hondy
R75 nie miał silników Hondy


Czyli 400 tylko te w automacie po 95r a 600 wszystkie z tymi pojemnościami? Każdy 2.0 z benzynowych w Rover 600 ma silnik Hondy? 2.0i 2.0Si 2.0Ti?


Mam jeszcze takie pytanko, mam okazję kupić Rover 400
1999r 1.6 111KM
Z pełnym wyposażeniem w jasnej skórze, z przebiegiem 80 000 pewnym - znajomy sprzedaje i wiem że miał to auto gdy było półroczne (sprowadzane z Belgii) i mało jeździł.
Tylko z przodu był bity, nadkola z jednej strony bardzo skorodowane, z tyłu ma drobne wgniecenia, czyli jest do drobnych poprawek lakierniczych, oprócz tego przy tylnim reflektorze jest pęcherz od rdzy, znajomy mówił że gdy kupował to auto to przypuszczał że był bity z tyłu bo jako półroczne auto z Belgii by nie przyjechało (kupił je w 2000r za 40 tys).

Teraz chce za nie 11 500 PLN więcej nie utarguje, nie opłaca się prawda?


http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C13346610 a czy ta oferta jest opłacalna?

Chciałbym zapytać jeszcze o trwałość karoserii (jak bardzo podatna jet na korozję).

Jak kupię powiedzmy Rovera 400 lub 600 z 97-99r i będę dbał konserwował to ile lat jeszcze blacha może wytrzymać? Korozji boję się najbardziej.

Pozdrawiam!
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 27, 2010 01:09   

freestyle01 napisał/a:
będę dbał konserwował to ile lat jeszcze blacha może wytrzymać?

na to pytanie nawet wróżka nie odpowie....
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Czw Maj 27, 2010 07:52   

freestyle01 napisał/a:
Każdy 2.0 z benzynowych w Rover 600 ma silnik Hondy? 2.0i 2.0Si 2.0Ti?

Ti ma silnik Rovera.
 
 
freestyle01 



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Maj 27, 2010 11:01   

W takim razie sformułuje to pytanie inaczej: Czy kupując Rovera 97-99r karoseria wytrzyma chociaż z 5 lat, gdy będzie zadbana i auto garażowane?

Co myślicie o tych propozycjach, które przedstawiłem?


Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez freestyle01 Czw Maj 27, 2010 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dafit 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 251
Skąd: Łask

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 27, 2010 12:18   

rdza no niewątpliwie jest problemem w roverkach czy we wszystkich tego nie wiem (może zależy gdzie byly składane? ) ja przynajmniej miałem z tym problem i co z tego ze był zadbany i w dobrym stanie ruda zawsze znajdzie swoja drogę i sie wedrze ,ale oddałem do blacharza/lakiernika kazałem dobrze zakonserwować i trzyma to już te ponad pół roku więc wiesz jak ktoś po rudej to zakonserwował dobrze to kto wie może i potrzyma te pare lat ...
_________________
sprzedam http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=83607
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Maj 27, 2010 15:39   

freestyle01 napisał/a:
W takim razie sformułuje to pytanie inaczej: Czy kupując Rovera 97-99r karoseria wytrzyma chociaż z 5 lat, gdy będzie zadbana i auto garażowane?

Ja pójdą dobre materiały a nie tawot i biteks to bez uszkodzeń wytrzyma wiecznie...bo czemu nie? Dobra konserwacja i nigdy rdzy nie zobaczysz.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Czw Maj 27, 2010 16:46   

Ja mam 400 z 96 r. i ma naprawdę znikome ślady rdzy, w zasadzie w porównaniu z niektórymi innymi z tego rocznika, które oglądałem (nie licząc aut klubowiczów, bo te są bardzo zadbane :)) , to można powiedzieć, że tej rdzy nie ma. Natomiast mam go dopiero miesiąc i nie wiem co tam było robione. Te drobne ogniska korozji będę likwidował i jak się to dobrze zrobi, to szacuję, że spokojnie co najmniej jakieś 3 lata pojeżdżę. Także nie jest tak źle.

Ale myślę, że to i tak bardziej zależy od tego jak ktoś dbał o auto, a nie od marki.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
freestyle01 



Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Maj 27, 2010 23:47   

Co myślicie o tych dwóch propozycjach sprzedaży?
W tym pierwszej ofercie jest o tyle dobrze, że jest z pewnych rąk, przebieg niecofany, auto garażowane w miarę zadbane, tylko bite i ten pęcherz już jest w tym miejscu co nie powinno go być, przypuszczam że jest następstwem tego uderzenia.

Pozdrawiam!
 
 
Malibu 



Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 1
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Cze 20, 2010 12:02   

Chcialem zapytac o te 2 litrowe silniak diesla montowane w Accordzie.

Jak z awaryjnoscia?? Duzo awarii? jak tak to co i jakie koszta? Jakie sa opinie?

z gory dziekuje
 
 
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Nie Cze 20, 2010 13:08   

Malibu napisał/a:
Chcialem zapytac o te 2 litrowe silniak diesla montowane w Accordzie.
Jak z awaryjnoscia?? Duzo awarii? jak tak to co i jakie koszta? Jakie sa opinie?
z gory dziekuje


Mój brat kupił R25 z tym silnikiem. Licznik na pewno był kręcony. Ja oceniłem jego przebieg na 250 tys., mechanik mówi, że też ocenia na 250-300 i Roverk śmiga bez problemu. Gdzieś tam minimalnie się poci, ale oleju specjalnie nie bierze. Może tylko mocy nie ma już tyle, co miał, jak był nowy (113 KM). Spalanie w ruchu miejskim 6,5. Wady? Głośny jest niesamowicie, no, ale małe samochody są słabiej wyciszone.
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Nie Cze 20, 2010 13:12   

Malibu, seria L (diesel) jest bardzo udana, jedyne co może sprawiać problemy to przepływomierz. Ale po przeczyszczeniu jest ok.

Silniki dość głośne z dobrą dynamiką i bezawaryjne.
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
Deamian 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 477
Skąd: Józefów k/Łukowa

Rover 600

Wysłany: Nie Cze 20, 2010 13:18   

Przeczytaj to ;) Tam też masz troszkę na temat tych silników
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15124
_________________
Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony. ;)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 20, 2010 13:35   

Odnośnie rdzy, to w 200 masz 2 ogniska zapalne: zawiasy tylnej klapy i nadkola, w 600: tylne nadkola, w 400 ztcp to też tylnie nadkola. Jeśli auto nie było bite rdzy na nim nie uśuiwadczysz, u mnie w coupe (1996r.) rdzy nie ma, w R75 tak samo, w 600 którą mieliśmy była tylko na nadkolach, jednak szybko to zrobiliśmy i przez 4 lata uzytkowania był święty spokój :) to nie opel, żebyś się czuł jak flinstone :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG TF] Silniki i ich żywotność.
Surfer23 Chcę kupić ROVERka 2 Sro Lip 14, 2010 13:15
azer
Brak nowych postów Roverki 420 i 416 TDi :) Proszę o ocenę!!!
charry Chcę kupić ROVERka 1 Nie Maj 02, 2010 12:31
DANTE79R
Brak nowych postów Co myślicie o tych sztukach? roverki 75
pawelwy Chcę kupić ROVERka 8 Pią Lip 02, 2010 13:36
Kizashi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink