Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 160 120KM ????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 160 120KM ????
Autor Wiadomość
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 10, 2010 07:03   

No to super! :D

Przychodzi mi do głowy jeszcze jedno wyjaśnienie oprócz pomyłki KM => kW. ;)

Jeśli auto jest sprowadzane, to w niektórych krajach podatek drogowy i ubezpieczenie liczy się od mocy, więc może ktoś był sprytny i już wcześniej zmienił dane w dowodzie (dlatego w niektórych krajach istniały tłumione przez zwężenie przepustnicy do 84 KM wersje 14K16).
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 10, 2010 07:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 10, 2010 07:14   

albo burdel w dokumentach ;) zwłaszcza w autach sprowadznych z włoch... jak oglądałem coupe z radomia to rok produkcji = 1994, a w dowodznie była końcówka 1996 :D cadetta cabrio ktoś zarejestrował na sedana :D ale z drugiej strony co to przeszkadza, fura ładnie zapina to tylko się cieszyć :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
kychu5 




Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 143
Skąd: chrzanów

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 10, 2010 09:28   

Witam.
No to czas na podsumowanie i przeprosiny Pana Darka :) Więc tak nie wiem dlaczego w dowodzie było w pisane 86kw ?? powiedzmy że jakaś Pani Krysia się pomyliła albo nie chciało jej się szukać dokładnie modelu 160 :roll: Dlaczego na hamowni wyszło 120km ?? ? myślę że był to błąd człowieka który tym wszystkim kierował :wink: może też ten stożek który zamiast zimnego ciągnie ciepłe powietrze i daje trochę w pupę :razz: (spoko nie długo i ten problem rozwiążemy) Ale najważniejsze z tego wszystkiego jest uśmiech(a nazwał bym to BANANEM :lol: )na twarzy nowego właściciela i myślę że to najbardziej się liczy :)
Więc chciał bym przeprosić Pana Darka, no ale chyba Pan rozumie wszystko wskazywało na to że ma on 120km :) no i chciał bym PODZIĘKOWAĆ wszystkim którzy nam pomagali i doradzali :grin:
Pozdrawiam
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Cze 10, 2010 10:15   

I bardzo dobrze że to się tak skończyło :smile: .
 
 
 
marcinmarcin 




Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Cze 10, 2010 21:53   

Cytat:
I bardzo dobrze że to się tak skończyło :smile: .
Ano właśnie, tym bardziej że naprawde ładnie drze - myślę żę P.Darkowi się flaszka na przeprosiny jak nic należy... ;)
 
 
sic_corey 




Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Cze 10, 2010 23:25   

aaa za późno to dyskusji dołączyłem :D ale najważniejsze ze już wiadomo o co kaman :D jak co to ja mam 120 :)

PS naprawdę ten stożek trzeba jakoś odgrodzić od tego silnika bo w tym miejscu co jest to łapie tylko gorące powietrze - i wtedy sens jego posiadania- żaden
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Kurczak85 




Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Cze 11, 2010 00:32   

Co do stozka bez obudowy zgadzam sie w 100% Moj silnik chocil po remoncie z 5 miesiecy na stozku. Zalozylem pare dni temu normalny fabryczny dolot i jest naprawde lepiej. Co do filmiku moim zdaniem to 160 a nie 120. Idzie ladnie.
 
 
sic_corey 




Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 94
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Cze 11, 2010 22:22   

ej no nie straszcie tymi stożkami :( ja w środę jestem umówiony na robienie dolotu w El-tec'u no ale wydaje mi się że jednak dobrze zrobiony dolot raczej poprawia osiągi niż pogarsza :neutral:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 14, 2010 08:53   

sic_corey napisał/a:
ale wydaje mi się że jednak dobrze zrobiony dolot raczej poprawia osiągi niż pogarsza :neutral:

Ale żeby to zrobić dobrze, to trzeba się napracować.

Kiedyś Chojnacki powiedział akurat o wydechu jednego z naszych kolegów (chodziło o R600, strumienicę w miejscu katalozatora i spadek mocy ze 158 na 140 KM): "Jak japoński inżynier policzył coś na swoim komputerze, to pan Mietek w garażu tego tak łatwo nie poprawi", czy jakoś tak...

Dało mi to do myślenia. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
czapaja 



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 14:00   

AHA! Więc to Tykychu5, a raczej Twój kumpel sprzątnęliście mi z przed nosa tego ZRa :( Byłem nim żywo zainteresowany, ale jak zadzwoniłem to usłyszałem "niestety już nie aktualne" :P
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
kychu5 




Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 143
Skąd: chrzanów

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 15, 2010 16:10   

A nio :P
 
 
marcinmarcin 




Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Cze 15, 2010 23:30   

sic_corey napisał/a:
ej no nie straszcie tymi stożkami :( ja w środę jestem umówiony na robienie dolotu w El-tec'u no ale wydaje mi się że jednak dobrze zrobiony dolot raczej poprawia osiągi niż pogarsza :neutral:
Jak jeszcze nie zrobiłeś to poszukaj postów kolegi ceremony o tym ile mu ujął customowy dolot - kilkanaście kuni ;)
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 16, 2010 06:54   

i było wielkie muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulenie :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
darekkrakow 




Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 12
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Cze 22, 2010 14:39   

Szkoda że dopiero teraz znalazłem ten temat, bo osobiście bym rozwiał wszystkie wątpliwości. Jest to normalne VVC i cały remont był na pewno dobrze zrobiony, bo przez Pana Miodowicza na ruczaju. Co do mocy to też mam wykres z hamowni V-tech, wyszło 150 ale te parę koni różnicy do serii mogą być po prostu winą błędu pomiarowego na hamowni lub jeżeli to ma znaczenie to opona jest na niższym profilu, zamiast 45 jest 40. Co do dowodu rejestracyjnego to widocznie była pomyłka w urzędzie, ale nawet się tym nie przejmowałem, natomiast faktycznie zapomniałem o tym przy sprzedaży za co przepraszam. Pozdrawiam i życzę miłego śmigania ;)
 
 
 
kychu5 




Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 143
Skąd: chrzanów

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 22, 2010 22:31   

Witam.
Ciesze się że nie ma Pan do mnie żadnych pretensji za to ale cieszę się że wszystko się wyjaśniło no i że znajomy jest zadowolony z samochodziku :) Mg dostał już nawet naklejki pod tablice rejestracyjne :D no i można powiedzieć że nadal jest w klubie i może nie długo pojawimy się na jakimś spocie ze znajomym :) .
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przemyślenia nt. LPG [Było: [freelander 1.8 16v 120km] stag
baruda Offtopic 10 Sob Lis 24, 2007 17:02
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink