Przychodzi mi do głowy jeszcze jedno wyjaśnienie oprócz pomyłki KM => kW.
Jeśli auto jest sprowadzane, to w niektórych krajach podatek drogowy i ubezpieczenie liczy się od mocy, więc może ktoś był sprytny i już wcześniej zmienił dane w dowodzie (dlatego w niektórych krajach istniały tłumione przez zwężenie przepustnicy do 84 KM wersje 14K16).
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 07:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
albo burdel w dokumentach zwłaszcza w autach sprowadznych z włoch... jak oglądałem coupe z radomia to rok produkcji = 1994, a w dowodznie była końcówka 1996 cadetta cabrio ktoś zarejestrował na sedana ale z drugiej strony co to przeszkadza, fura ładnie zapina to tylko się cieszyć
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Witam.
No to czas na podsumowanie i przeprosiny Pana Darka Więc tak nie wiem dlaczego w dowodzie było w pisane 86kw powiedzmy że jakaś Pani Krysia się pomyliła albo nie chciało jej się szukać dokładnie modelu 160 Dlaczego na hamowni wyszło 120km ? myślę że był to błąd człowieka który tym wszystkim kierował może też ten stożek który zamiast zimnego ciągnie ciepłe powietrze i daje trochę w pupę (spoko nie długo i ten problem rozwiążemy) Ale najważniejsze z tego wszystkiego jest uśmiech(a nazwał bym to BANANEM )na twarzy nowego właściciela i myślę że to najbardziej się liczy
Więc chciał bym przeprosić Pana Darka, no ale chyba Pan rozumie wszystko wskazywało na to że ma on 120km no i chciał bym PODZIĘKOWAĆ wszystkim którzy nam pomagali i doradzali
Pozdrawiam
aaa za późno to dyskusji dołączyłem ale najważniejsze ze już wiadomo o co kaman jak co to ja mam 120
PS naprawdę ten stożek trzeba jakoś odgrodzić od tego silnika bo w tym miejscu co jest to łapie tylko gorące powietrze - i wtedy sens jego posiadania- żaden
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Co do stozka bez obudowy zgadzam sie w 100% Moj silnik chocil po remoncie z 5 miesiecy na stozku. Zalozylem pare dni temu normalny fabryczny dolot i jest naprawde lepiej. Co do filmiku moim zdaniem to 160 a nie 120. Idzie ladnie.
ej no nie straszcie tymi stożkami ja w środę jestem umówiony na robienie dolotu w El-tec'u no ale wydaje mi się że jednak dobrze zrobiony dolot raczej poprawia osiągi niż pogarsza
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ale wydaje mi się że jednak dobrze zrobiony dolot raczej poprawia osiągi niż pogarsza
Ale żeby to zrobić dobrze, to trzeba się napracować.
Kiedyś Chojnacki powiedział akurat o wydechu jednego z naszych kolegów (chodziło o R600, strumienicę w miejscu katalozatora i spadek mocy ze 158 na 140 KM): "Jak japoński inżynier policzył coś na swoim komputerze, to pan Mietek w garażu tego tak łatwo nie poprawi", czy jakoś tak...
Dało mi to do myślenia.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
AHA! Więc to Tykychu5, a raczej Twój kumpel sprzątnęliście mi z przed nosa tego ZRa Byłem nim żywo zainteresowany, ale jak zadzwoniłem to usłyszałem "niestety już nie aktualne"
_________________ 'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
ej no nie straszcie tymi stożkami ja w środę jestem umówiony na robienie dolotu w El-tec'u no ale wydaje mi się że jednak dobrze zrobiony dolot raczej poprawia osiągi niż pogarsza
Jak jeszcze nie zrobiłeś to poszukaj postów kolegi ceremony o tym ile mu ujął customowy dolot - kilkanaście kuni
Szkoda że dopiero teraz znalazłem ten temat, bo osobiście bym rozwiał wszystkie wątpliwości. Jest to normalne VVC i cały remont był na pewno dobrze zrobiony, bo przez Pana Miodowicza na ruczaju. Co do mocy to też mam wykres z hamowni V-tech, wyszło 150 ale te parę koni różnicy do serii mogą być po prostu winą błędu pomiarowego na hamowni lub jeżeli to ma znaczenie to opona jest na niższym profilu, zamiast 45 jest 40. Co do dowodu rejestracyjnego to widocznie była pomyłka w urzędzie, ale nawet się tym nie przejmowałem, natomiast faktycznie zapomniałem o tym przy sprzedaży za co przepraszam. Pozdrawiam i życzę miłego śmigania
Witam.
Ciesze się że nie ma Pan do mnie żadnych pretensji za to ale cieszę się że wszystko się wyjaśniło no i że znajomy jest zadowolony z samochodziku Mg dostał już nawet naklejki pod tablice rejestracyjne no i można powiedzieć że nadal jest w klubie i może nie długo pojawimy się na jakimś spocie ze znajomym .
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum