tak sie zastanawiam bo brakuje mi troche mocy w mioim R 216. to jest silnik 1.6 dohc 122KM.. sa jakies dostepne opcje dla tego silnika? turbo np daloby rade?...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 30, 2010 13:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no to jest wlasnie ten kanciak, to jest wlasnie ten silnik. czemu mialoby byc ciezko? za ciasno na wlozenie czegos czy trzeba byloby cos wzmocnic moze?.. czy o co chodzi?;)
[ Dodano: Pią Lip 02, 2010 14:39 ]
a sianka w mechanike moge wlozyc do 3 tys, moze troche wiecej... ziomek mowi ze wydech mozna zrobic to cos podniesie, chociaz osobiscie mam watpliwosci czy jest to takie znaczne
ebaywoy (albo m-tunignowy pro sport) kolektor 4-2-1, kat out, 2 przelotowe/półprzelotowe tłumiki i coś powinno być lepiej, dolot zostaw w spokoju, bo stożki itp więcej zepsują niż poprawią, jeśli już to jakas dobra wkładka i dolot spod lampy prawej (mieści się). CO do uturbiania to tylko soft turbo w okolicach 0,5 bara, korby w tym silniku są niezbyt grube i wyższe doładowanie może je zabić, jeśli masz klime będziesz miał problem z upchnięciem pod maską czegokolwiek czy to turbo czy kompresor, po prostu jest mało miejsca. Swap na b16 czy b18 to około 5-7tysięcy złotych. pozdro
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
chcesz moc czy buczenie i "subaru wannabe" pierdzenie z rury? a'la mugen czy wm sport nic nie da, tylko wkurzające bolenie głowy po dłuższej trasie wywalić kata, zamiast środkowego wspawać coś takiego: http://www.allegro.pl/ite...otors_rm01.html potem przelotowy końcowy, z średnicą poza 2 cale nie ma co wychodzić, nie masz big turbo żeby robić przelot 2,5-3 cale... do tego np: ten rm motors jest z nierdzewki czyli odpada Ci problem korozji, pytałem się o wydech do coupe to na częsciah bosala to jakies 1200zł (ori)...dlatego opłaca się założyć dobry pół/pełen przelot, bo i koników dojdzie i taniej będzie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
mhm, czyli mowisz ze ta firma dobra.. to dobra to dzieki:) a koncowy przelot tej samej firmy to ten co na tej str jest sie nada? nie nie nie chodzi mi o buczenie, bez wsi tam, przeciez nie mam wlasnie subaru;p tylko chodzi mi wlasnie o koncowy przelot.
podałem przykład, jest cała masa firm, które się ogłaszają na allegro i poza nim, polecam forum www.racingforum.pl znajdziesz tam wiele ogłoszeń i firm zajmujących się wydechami, może ktoś z Twojego miasta się trafi, to byś miał montaz odrazu. o RM słyszałem sporo dobrego i sam sie pewnie zdecyduje na taki wydech, tylko narazie z kasą krucho stoje (ubezpieczenie + przegląd ). powodzenia
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
A faktycznie teraz zauwazylem, ze to chodzi o hondy, a ja myslalem, ze o Roverowski silnik.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum