Przesunięty przez: szoso Pią Lis 19, 2010 09:04
[R420 D 1997r.] Check Engine!
Autor
Wiadomość
mirwin
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 628 Skąd: Wołomin Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:15 [R420 D 1997r.] Check Engine!
Witam.
Coś dziwnego się dzieje. Otóż jak jest gorąco na zewnątrz to czasami podczas jazdy zapala się kontrolka Check Engine. Po zatrzymaniu auta, wyłączeniu i odczekaniu kilka chwil ponowne odpalenie auta gasi kontrolkę. W chłodniejsze dni nic takiego sie nie dzieje. Gdzie szukać przyczyny? Próbowałem wybłyskać błędy ale kontrolka nie chce mrugać
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez mirwin Pią Lip 02, 2010 14:15, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
seyfer
Pomógł: 22 razy Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 727 Skąd: PCT Rover 75
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:22
Na pierwszy ogień sprawdź dokładnie wiązke
_________________była..600-tka
mirwin
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 628 Skąd: Wołomin Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:27
seyfer napisał/a: Na pierwszy ogień sprawdź dokładnie wiązke
O jakiej wiązce piszesz?
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:37
mirwin , Ty masz SDI czy SD. Intercooler czy bez Intercoolera
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
mirwin
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 628 Skąd: Wołomin Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:52
Remi55 napisał/a: mirwin , Ty masz SDI czy SD. Intercooler czy bez Intercoolera
Bez intercooler'a.
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:53
mirwin napisał/a: Bez intercooler'a.
jak to możliwe, skoro masz Di?
a Di ma IC
BetJar
Klubowicz
Pomógł: 22 razy Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 629 Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:55
Remi55 , mirwin napisał/a: O jakiej wiązce piszesz?
Wiązkę pompy wtryskowej.
_________________ ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
mirwin
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 628 Skąd: Wołomin Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:56
A skąd moge wiedzieć tak jest w papierach jak kupowałem (moc=77kW w dow.rej oraz papierach z niemiec). Dopiero na forum zorientowałem sie jak wygląda intercooler. Nie każdy musi sie znać.
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:58
jak masz 77kW to masz IC
mirwin
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 628 Skąd: Wołomin Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:02
szoso420 napisał/a: jak masz 77kW to masz IC
No własnie że nie bo ktos chyba nie wiedział co pisze w papierach.
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:04
mirwin napisał/a: No własnie że nie bo ktos chyba nie wiedział co pisze w papierach.
no to teraz rozumiem dlaczego błędów u ciebie nie można wybłyskać
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:05
Co wy piszecie Bo już nie rozumiem w cale
Byly 420 z SD lub SDI, jak masz 4 sruby na pokrywe silnika do masz SD a jak masz 3 sruby to masz SDI
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
mirwin
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 628 Skąd: Wołomin Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:06
szoso420 napisał/a: mirwin napisał/a: No własnie że nie bo ktos chyba nie wiedział co pisze w papierach.
no to teraz rozumiem dlaczego błędów u ciebie nie można wybłyskać
To znaczy?
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:06
Remi55 napisał/a: lub SDI,
i DI który mam Ja
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:06
Remi55 , Bo jak masz Sd i mechaniczna pompe to mozesz dlugo wiazke od pompy szukać.
Jedynie kiedy mi się check w 220 Sd palił to jak mi paliwo zamarzło, ale ja bym sprawdził kabel od pierwszego wtryskiwacza bo tam będzie raczej błąd.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:11
mirwin napisał/a: To znaczy?
to znaczy że masz tą słabszą jednostkę bez IC w której błędy się nie wybłyskują
mirwin
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 628 Skąd: Wołomin Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:12
A dlaczego nie można wybłyskać błędów? Może ktoś mnie oświecić bym nie był ciemny.
A pod komputer to warto podłączac czy dac sobie spokój?
Ostatnio zmieniony przez mirwin Pią Lip 02, 2010 14:12, w całości zmieniany 1 raz
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:12
napisałem wyżej
mirwin
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 628 Skąd: Wołomin Rover 400
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:14
Ok. Dzieki za wyjaśnienia. O prócz tego kabla do pierwszego wtryskiwacza to co może jeszcze szwankować.
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 15:21
mirwin , Pompa albo zapchany filtr i mało paliwa się dostaje Ktos już miał taki problem i padła mechaniczna pompa
szkoda zachodu jechać na kompa bo nie wiele wykaże tobie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów