Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 D 1997r.] Check Engine!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 09:04
[R420 D 1997r.] Check Engine!
Autor Wiadomość
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:15   [R420 D 1997r.] Check Engine!

Witam.
Coś dziwnego się dzieje. Otóż jak jest gorąco na zewnątrz to czasami podczas jazdy zapala się kontrolka Check Engine. Po zatrzymaniu auta, wyłączeniu i odczekaniu kilka chwil ponowne odpalenie auta gasi kontrolkę. W chłodniejsze dni nic takiego sie nie dzieje. Gdzie szukać przyczyny? Próbowałem wybłyskać błędy ale kontrolka nie chce mrugać :cry:
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez mirwin Pią Lip 02, 2010 14:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:22   

Na pierwszy ogień sprawdź dokładnie wiązke
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:27   

seyfer napisał/a:
Na pierwszy ogień sprawdź dokładnie wiązke

O jakiej wiązce piszesz?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:37   

mirwin, Ty masz SDI czy SD. Intercooler czy bez Intercoolera :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:52   

Remi55 napisał/a:
mirwin, Ty masz SDI czy SD. Intercooler czy bez Intercoolera :?:

Bez intercooler'a.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:53   

mirwin napisał/a:
Bez intercooler'a.

jak to możliwe, skoro masz Di?
a Di ma IC
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:55   

Remi55,
Cytat:
[R420 Di 1997r.]
mirwin napisał/a:
O jakiej wiązce piszesz?
Wiązkę pompy wtryskowej.
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:56   

A skąd moge wiedzieć tak jest w papierach jak kupowałem (moc=77kW w dow.rej oraz papierach z niemiec). Dopiero na forum zorientowałem sie jak wygląda intercooler. Nie każdy musi sie znać.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 13:58   

jak masz 77kW to masz IC
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:02   

szoso420 napisał/a:
jak masz 77kW to masz IC

No własnie że nie bo ktos chyba nie wiedział co pisze w papierach.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:04   

mirwin napisał/a:
No własnie że nie bo ktos chyba nie wiedział co pisze w papierach.

no to teraz rozumiem dlaczego błędów u ciebie nie można wybłyskać
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:05   

Co wy piszecie :mrgreen: :evil: Bo już nie rozumiem w cale :wink:

Byly 420 z SD lub SDI, jak masz 4 sruby na pokrywe silnika do masz SD a jak masz 3 sruby to masz SDI :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:06   

szoso420 napisał/a:
mirwin napisał/a:
No własnie że nie bo ktos chyba nie wiedział co pisze w papierach.

no to teraz rozumiem dlaczego błędów u ciebie nie można wybłyskać

To znaczy?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:06   

Remi55 napisał/a:
lub SDI,

i DI który mam Ja :wink:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:06   

Remi55, Bo jak masz Sd i mechaniczna pompe to mozesz dlugo wiazke od pompy szukać.

Jedynie kiedy mi się check w 220 Sd palił to jak mi paliwo zamarzło, ale ja bym sprawdził kabel od pierwszego wtryskiwacza bo tam będzie raczej błąd.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:11   

mirwin napisał/a:
To znaczy?

to znaczy że masz tą słabszą jednostkę bez IC w której błędy się nie wybłyskują
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:12   

A dlaczego nie można wybłyskać błędów? Może ktoś mnie oświecić bym nie był ciemny.
A pod komputer to warto podłączac czy dac sobie spokój?
Ostatnio zmieniony przez mirwin Pią Lip 02, 2010 14:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:12   

napisałem wyżej
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:14   

Ok. Dzieki za wyjaśnienia. O prócz tego kabla do pierwszego wtryskiwacza to co może jeszcze szwankować.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 15:21   

mirwin, Pompa albo zapchany filtr i mało paliwa się dostaje :wink: Ktos już miał taki problem i padła mechaniczna pompa :neutral:

szkoda zachodu jechać na kompa bo nie wiele wykaże tobie :/
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 Di 1997r.] Check Engine
mirwin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Maj 22, 2010 13:20
thef
Brak nowych postów [R420 SDI] - check engine i SRS
yourek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pią Lip 30, 2010 15:32
yourek
Brak nowych postów [R420] Check Engine + SRS
ppawlow Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Lip 27, 2007 11:41
ppawlow
Brak nowych postów [R420] Check Engine i brak mocy
Sliwa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 28 Pią Sty 27, 2012 09:42
bizon
Brak nowych postów [R420 SDi ->civic iTD] problem z check engine
czapaja Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Sro Sie 05, 2009 18:02
czapaja



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink