hmm...według (niemojego) wykresu z hamowni... taki filtr z dolotem daje w silniku 1,6 16V +/-5Km i +/- 12Nm (zależy od kondycji silnika) może nie jest to efekt zastraszający...ale ...od grosza do grosza...i będzie kokosza w dodatku fajny jest dźwięk zasysanego powietrza
Temat wałkowany na forum wiele razy i wychodzi na to, że różnicy przy takich mocach między dobra wkładką (K&N, JR itp), a stożkiem nie ma no chyba, że ten dźwięk
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
A sprawdzałeś jaka będzie różnica między różnymi stanami czystości tegoż filtra ?
Jaka będzie różnica między standardowym starym a nowym? Jaka będzie jak ten stożek oblepi się syfem dzięki olejowi na nim ?
Ile zyskasz np. montując inaczej fabryczną rurę pod filtrem ?
A dźwięk ? Ja różnicy nie słyszę... może tyle, że jest głośniej. Ale żeby to zaliczyć in +, to nie wiem...
Witam po dłuższej przerwie, wreszcie ciepełko się zrobiło i można zabrać się za swego Roverka, na razie zrobię mała aktualizację co tam nowego wleciało do środka.
Co prawda modzik z podświetlanymi nogami już dawien dawna zrobiłem dokładniej przed zimą ale jakoś zapomniałem o aktualizacji tematu
Obecnie w samochodzie wszystkie elementy podświetlenia są wymienione za diodowe zamienniki a prace nad poprawieniem tylnej przestrzeni pasażerskiej trwają.
camaro17, piękne podświetlenie, że żadne niebieskie tylko białe! jest git, też coś takiego będę zakładam. pięknie podswietlenie będzie wyglądać jak kupiz sobie jasne dywaniki:)
Dzięki olek997, co do dywaników, wiadomo trzeba jak najszybciej zmienić na coś nowego w beżach a nie te szajsy co mam Jednak będę dywaniki robił sam a nie kupował gotowe.
Co do samego podświetlenia zrobiłem dzisiaj mały filmik kom. widać na nim ewidentnie jak działa ściemnianie w całym układzie podświetlenia wnętrza, od razu mówię że w lampce sufitowej jest taka sama listwa led zwinięta w podkowę .
camaro17, Imponujące Nie wszystkie zmiany przypadły mi do gustu , jednak szacunek dla włożonej pracy. Widać, że z tym samochodem łączy Cię szczególna więź
Wreszcie przyszedł czas na montaż halogenów zakupionych rok temu
Nie było by w tym nic dziwnego jeżeli owe halogeny były by oryginalne, jednak ja musiałem jak zwykle zrobić inaczej i kupiłem co prawda nowe lecz uniwersalne polskiego producenta firmy Wesem.
Montaż, nie powiem żeby było prosto, trochę trzeba było pogłówkować ale wyszło OK, dodatkowym utrudnieniem był brak wiązki elektrycznej, jednak tu nie było co myśleć tylko pociągnąć nowe kable.
Oceńcie sami.
Teraz pytanie do was, pamiętacie przedtem miałem tzw. siatexa w miejscach na halogeny, obecnie jest to ściągnięte, jednak muszę zrobić jakieś maskowanie, raczej chyba niczego nie wymyśle nowego. Pytanko do was czy siatkę prysnąć czarną farbą czy pozostawić w kolorze siatki? Podpowiedzcie coś
Moim skromnym zdaniem-kawał dobrej roboty.
A co do siatki, to pomaluj na czarno, będzie się lepiej komponowało z tym czarnym plastikiem poniżej rejestracji.
_________________ Lubisz jeździć?To jeździj, ale rób to tak aby inni też mogli czerpać przyjemność z
jazdy.
Witam, dobra pogoda sprzyja ciągłym nowym pomysłom i pracy na świeżym powietrzu przy samochodzie A oto kilka nowych robótek które się ostatnio wykonało.
Ciągle mnie męczyło woskowanie swego samochodu i tak oto się zdecydowałem na taki mały zestawik z allegro.pl kosztował mnie ok. 50pln z wysyłką co prawda nie uzyskałem aż takich zamierzonych efektów po woskowaniu jednak jest lepiej niż było
od lewej :
- wosk z nanotechnologią
- koncentrat zapachowy, jak dla mnie genialny produkt, każą go mieszać 1:30 ja zastosowałem od razu po mocnym wymieszaniu na wszystko co we wnętrzu można spryskać, zapach genialny i utrzymuje się już 3 tydzień
- aktywna piana
- nabłyszczacz do opon również bardzo trwały i nadaje się do nabłyszczania plastików na zderzakach
- dwie miktrofibry
- dwie gąbeczki do nakładania wosku
Dzisiaj natomiast odnowiłem wcześniej zakupiony drążek stabilizatora tylnego od MG ZS 2,5 V6 jednak z montażem poczeka do kompletu customowej rozpórki dolnej tylnego zawieszenia którą niebawem ktoś dla mnie powinien wyprodukować
Z nowych rzeczy to jeszcze nowe, lepsze uziemienie na karoserię i silnik bo jakoś nie palił za bardzo dobrze a teraz od przysłowiowego dotyku
I rzecz która mnie najbardziej cieszy a mianowicie zegary od MG ZS w milach
Po prawie roku czasu użytkowania stożka...... i jego testach powróciłem w pełni zadowolony do standardowej puszki z świeżym "papierzakiem"
Śmiało mogę stwierdzić że w najbliższym czasie nawet nie będę myślał o ponownym zakładaniu tego bajeru pod maskę, prócz głośności w czasie rozpędzania i "lepszej" dynamiki w górnych partiach obrotów której i tak większości sytuacjach nie wykorzystuje nie ma innych zalet.
Reasumując lepiej 2 razy w ciągu roku załączyć świeży papierowy filtr za 15-20 pln niż pakować się w stożek a na pewno nie w sportową wkładkę
Jednak wcale nie odradzam testowani tego innym, niech sami się przekonają jak to będzie wyglądać na dłuższa metę
Jedynie z nowych gadżetów pod maską to zawitało kolano 90 st w 3 warstwowym oplocie w kolorze niebieskim oraz wymiana wszystkich śrub na śruby z łebkiem imbusowym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum