Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z odpaleniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 09:26   [R75] Problem z odpaleniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam.Wiem że jest już sporo podobnych postów ale przeglądają je nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.
Otóż dzisiaj rano mając w baku paliwa na ok.140 km jak pokazywał wczoraj komp(dzisiaj rano pokazywał 80 km) nie mogłem go odpalić,pomyślałem że to wina małej ilości paliwa,ale za 4 razem zaskoczył,przejechałem jakieś 8 km,zawiozłem syna do teściowej,wyłączyłem silnik(trwało to może 3 min)i znów nie zapalił,wlałem z butli mój zapas 20 l (świeży i czysty ze stacji)paliwa,wsiadłem do auta i teraz już nie zapala w ogóle :cry:
Zapowietrzył się czy co?Pompa paliwa przy aku słychać że chodzi.Kręcę i kręcę i zaraz to mi aku padnie.Co robić?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 08:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 07, 2010 09:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 09:35   

Końcówkę paliwa miałeś może pociągnęła ci pompka z dna zbiornika syf do silnika zobacz czy nie ma żadnego syfu w filtrze paliwa
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 09:44   

Sorry za głupie pytanie,ale jak to sprawdzić?Wykręcić filtr paliwa i co?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:07   

jak nie masz zaworu spustowego w filtrze to nie sprawdzisz
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:08   

A jak sprawdzić czy go mam,jak on wygląda?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:12   

Czy wcześniej miałeś jakieś problemy z odpalaniem, mocą , itp. ?

[ Dodano: Sro Lip 07, 2010 11:12 ]
Zrób tak.
Wsiądź do auta, przekręć kluczy w pozycje 2, odczekaj z 2 min. lub do czasu jak w kabinie usłyszysz pstrykniecie przekaźnika pod schowkiem i spróbuj wtedy odpalić.
 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:13   

ten ma, taki plastikowy zawór na dnie
http://s-part.com/sklep-c...cdt-cdti-diesel
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:42   

apples napisał/a:
Zrób tak.
Wsiądź do auta, przekręć kluczy w pozycje 2, odczekaj z 2 min. lub do czasu jak w kabinie usłyszysz pstrykniecie przekaźnika pod schowkiem i spróbuj wtedy odpalić.


OK,idę sprawdzić do auta.
Pieta napisał/a:
ten ma, taki plastikowy zawór na dnie
http://s-part.com/sklep-c...cdt-cdti-diesel

Mój ma chyba sam dziubek,bez nakrętki

[ Dodano: Sro Lip 07, 2010 11:42 ]
apples napisał/a:
Wsiądź do auta, przekręć kluczy w pozycje 2, odczekaj z 2 min

Niestety,dalej nic.Ale nie słyszę w ogóle tego pstryknięcia przkaźnika przy poz.2 kluczyka.
Pstryknięcie jakieś słychać przy przekręceniu w poz.1,przy przekręceniu w poz.2 słychać takie jakby"mielenie"pod schowkiem i więcej nic.Jak miałem zmieniarkę cd w schowku,to myślałem że to mielenie pochodzi z niej
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:54   

1. Posłuchaj czy pracuje pompa w baku.
2. Sprawdź jakie faktycznie daje ciśnienie pompa przy akumulatorze http://forum.roverki.eu/v...p=455684#455684
3. Sprawdź zawór na pompie CR - czy nie jest brudny.
4. Podłącz pod komputer diagnostyczny - T4, KTS Bosch lub coś podobnego. Dobrzy diagności podjadą do Ciebie i sprawdzą bez dowożenia auta tylko dopłacisz za dojazd.
5. Mógł paść czujnik wału korbowego. Wyjdzie na komputerze diagnostycznym.
6. Mógł paść wtrysk.
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Lip 07, 2010 10:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 10:57   

A ten przekaźnik pod schowkiem,może on być padnięty i być tego powodem?Który to przekaźnik,jak wygląda?Może go podmienić z którymś?Ja pozamieniałem te w komorze silnika,żółte,ale to nic.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 11:24   

jedyna napisał/a:
A ten przekaźnik pod schowkiem,może on być padnięty i być tego powodem?Który to przekaźnik,jak wygląda?Może go podmienić z którymś?Ja pozamieniałem te w komorze silnika,żółte,ale to nic.
apples napisał/a:
4. Podłącz pod komputer diagnostyczny - T4, KTS Bosch lub coś podobnego. Dobrzy diagności podjadą do Ciebie i sprawdzą bez dowożenia auta tylko dopłacisz za dojazd.


Zamienianie nic nie da. Chyba ze masz nowe przekaźniki to podmień ze starymi. Moim zdaniem to nie wina przekaźników tylko coś z paliwem.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 12:03   

Moim skromnym zdaniem pompa przy aku. :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 12:19   

Ale ją słychać że pracuje

[ Dodano: Sro Lip 07, 2010 13:19 ]
Wyciągnąłem teraz ten żółty przekaźnik spod schowka i nie wiem gdzie spowrotem włożyć :oops: ,są 3 puste miejsca:R1,R2,R3.
Pod R1? Mam jeszcze jeden żółty przekażnik,luzem na przewodzie nad skrzynką z bezpiecznikami i to chyba jest ten,teraz słyszę jak pstryka,wcześniej nie słyszałem.
Ale nie mogę odpalić bo aku padło,czekam na znajomego z kablami
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 12:33   

http://forum.roverki.eu/v...p=494846#494846
Bezpieczniki :wink:
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 12:46   

Wszytko fajnie ale nic tam nie widzę o przekaźnikach R1,R2,R3.Dalej nie wiem gdzie go włożyć
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 13:06   

jedyna napisał/a:
Wszytko fajnie ale nic tam nie widzę o przekaźnikach R1,R2,R3.Dalej nie wiem gdzie go włożyć
Tu http://forum.roverki.eu/v...p=492898#492898 tez nie widzisz gdzie ma być? :wink:

:bezradny:
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 07, 2010 21:44   

Widzę już,czyli przekaźnik ma być w RL3,a ja włożyłem go w RL1.
I teraz tak,najpierw sprawdziliśmy ze znajomym(odpinając przewody) czy paliwo dochodzi za pompką paliwa koło aku, do filtra i za filtrem-dochodzi.
Doholowaliśmy auto do mechanika,ten poluzował wtryski i próbował odpowietrzyć-nic.
Dowlekliśmy się do mechanika który podpiął go pod KTS Bosch i wyszło mu że immobiliser.
Zadzwoniłem do PHJOWI i powiedział że to raczej niemożliwe jakby to było immo to by rozrusznik nie chodził,powiedział żebym kupił PLAK do tapicerki,wyjął filtr powietrza i jeden niech psika a drugi kręci.Zadzwoniłem jeszcze do znajomego elektryka,który polecił:
1.sprawdzić drugi kluczyk
2.odpiąć klemę na kilka minut
3.metode z PLAKIem
Drugi kluczyk nic nie dał,odpięcie klemy też nie,PLAK psikany do środka odpala ale w momencie psikania nie działa pedał gazu a po przestaniu psikania staje.
Ponownie zadzwoniłem do elektryka,przedstawiłem co się działo przy PLAKu i powiedział że dowodzi to temu że od strony mechanicznej auto jest OK,czyli faktycznie immo.Pytanie tylko czemu tak nagle,immo nie siada bez przyczyny.W piątek dopiero elektryk podjedzie do auta.
A teraz pytanie,czy w związku z tym że przekaźnik miałem w RL1 zamiast RL3,mogła się zafałszoawać diagnoza lub moje próby z PLAKiem i odpowietrzaniem były w tym momencie bez sensu?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 22:16   

jedyna napisał/a:
Widzę już,czyli przekaźnik ma być w RL3,a ja włożyłem go w RL1.
:wink:
jedyna napisał/a:
Doholowaliśmy auto do mechanika,ten poluzował wtryski i próbował odpowietrzyć-nic.
To jest silnik na CR wiec sam się odpowietrzy.
jedyna napisał/a:
Dowlekliśmy się do mechanika który podpiął go pod KTS Bosch i wyszło mu że immobiliser.
http://forum.roverki.eu/v...p=516328#516328
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Lip 07, 2010 23:23   

jeśli na plaku chodził tz, odpalił to znaczy że nie dostaje paliwa , i w tym kierunku trzeba podążyć , same immo na pewno będzie w porządku , sprawdzić czy pompki przy aku i w zbiorniku pracują , oraz jakie ciśnienie przy rozruchu widzi tester /.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 09, 2010 15:23   

Czekam na mechanika pod domem,włożyłem kluczyki do stacyjki,przekręciłęm i odpalił :shock: .Pochodził 15 min.,zgasiłem za chwilę znowu odpaliłem.I co o tym powiecie?
Zobaczymy co mechanik-elektryk powie jak przyjedzie.Tak nie może byc przecież żeby takie numery robił.
Zeby to wyeliminować na przyszłość,to jak on teraz wykryje co było przyczyną?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z odpaleniem - CDT
satan Rover serii 75, MG ZT 28 Pon Maj 16, 2011 21:00
zaniewka
Brak nowych postów [R75] Problem z odpaleniem
wired Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Lut 08, 2013 16:48
wired
Brak nowych postów [R75]problem z odpaleniem
slawek4711 Rover serii 75, MG ZT 8 Nie Paź 19, 2014 21:32
slawek4711
Brak nowych postów [R75] Problem z odpaleniem - CDT
Bulway Rover serii 75, MG ZT 97 Pią Mar 04, 2016 17:33
cin1391
Brak nowych postów [R75] problem z odpaleniem
zimek-1985 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Paź 16, 2016 20:22
Muody



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink