Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Lip 08, 2010 07:36
W starszych silnikach "T" turbo były tłoki Mahle, później zaczęli stosować tłoki AE, tańsze, ale z nieco gorszego materiału, zmiana była w 94, nie tak jak napisałem wczoraj 96.
Tu są podane numery silników w których nastąpiła zmiana.
800 200ps
AC upto 100286 Engine code H34
No AC upto 10020 Engine code H33
800 180ps
AC 100502 Engine code H95
No AC 100307 Engine code H98
200/400
AC upto 100595 Engine code H81
No AC upto 100499 Engine code H80
600
All fitted with the later type pistons.
Zdarzają się wyjątki i można spotkać 600 i póżniejsze silniki z tłokami mahle, jednak jest to żadkość, pewnie znajdowali jeszcze jakieś w magazynie
Tu jest zdjęcie tłoka z N/A
http://img.photobucket.co...istonsclean.jpg
Tłoki w N/A mają płaską powierzchnię, natomiast w turbo jest zrobiona w tłoku taka miseczka która powoduje zwiększenie komory spalania i zmniejszenie kompresji.
W to, że 180 i N/A mają te same tłokiciężko mi uwierzyć, bo doładowywali je ile MEMS pozwoli i nie wybuchały.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 08, 2010 07:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum