Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG
Autor Wiadomość
RadekF 



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań

Rover Cabriolet

Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 22:42   [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG

Rover R45 1.8

Witam!
Posiadam Roverka R45 1.8LPG i mam nastepujacy problem:
Otóź gdy silnik jest zimny wszystko jest ok. wtedy chodzi na benzynie.
Gdy sie rozgrzeje i przęłącza sie na gaz wtedy jest cos nie tak mianowice
gdy probuje ostro dodac gazu ma taka dziwna pustke obroty spadaja do 400-500 na chwilke i ida w góre. Lecz gdy wciskam go delikatnie obroty az tak mocno nie spadaja
lecz jest to denerwujące. Czasami nawet zgasnie gdy np. skrecam albo probuje zmniejszyc bieg. Na czym polega problem?
I jeszcze jedna sprawa na benzynie strasznie faluje ale nie gasnie słyszałem ze to moze byc silniczek krokowy...
Może to byc zła regulacja instalacji gazowej czy cos innego?
Pozdrawiam!
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 22:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 07:20   

Przygasanie po nagłym dodaniu gazu może być objawem źle wyregulowanej instalacji gazowej, ale dopóki nie dojdziesz do ładu z benzyną nawet nie próbuj jej regulować - stracisz tylko pieniądze.
Jeżeli działa źle na benzynie to na LPG też będzie źle działać.

Moze to być problem z silniczkiem krokowym. Sprawdź też przepustince.
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 07:30   Re: [R45 1.8 LPG 2001r ] Problem falują obroty LPG

sprawdzic czy nie lapie lewego powietrza gdzies i zobaczyc jak wyglada przekustnica moze jest zasywiona :(
 
 
RadekF 



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań

Rover Cabriolet

Wysłany: Sob Maj 15, 2010 23:07   

Witam! Przepustnica była zasyfiona wiec wyczyscilem ale problem nie ustał. W poniedziałek zamawiam silniczek krokowy. Napisze jak założę. :neutral:
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 15, 2010 23:28   

a nie chodzi o wycięcie tych "dotrysków" czy jak to się zwie z map gazu?? ztcp wielu osobom pomógł taki zabieg i roverki śmigały aż miło :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
RadekF 



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań

Rover Cabriolet

Wysłany: Pią Cze 04, 2010 10:26   

Witam! Tydzień temu przyszedł silniczek krokowy (zamowiłem używany) i to chyba nie był najlepszy wybór... Zmieniłem wszystko ładnie odpalam i jest wszystko ok... Pojeździłm chwile przęłączył sie na gaz a ja nawet tego nie poczułem :mrgreen:
Ale pod wieczór chciałem go troche przeciągnąc i probem znowu powstał i znowu zapaliła sie kontrolka od ecu... Nie wiem teraz czy kupic nowy czy moze sprobowac czegos innego?????

Pozdrawiam!
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 746
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 04, 2010 10:30   

Świece kable kiedy wymienaiane . Sprawdź w kopułce kabel idący do cewki . on się robi zasyfiały i często on robi troche kłopoty.
Przeczyść tego krokowca dokładnie. wszystkie podciśnienia ok ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
RadekF 



Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: Poznań

Rover Cabriolet

Wysłany: Pią Cze 04, 2010 18:32   

Kable tragedia rok temu wymieniane ale w zimie juz mialy przebicie... zaizolowałem taśma ale niedługo kupuje nowe ngk bo te dlugo nie wytrzymały... Świece pół roku temu wymienione na orgynały ngk platynowe... Jutro sprawdzę ten kabel i dam znac. A co do krokowca to wyczyscilem go na drugi dzien i nic nie dalo :cry:
 
 
 
seniorfrederic 



Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Słupsk



Wysłany: Nie Lip 18, 2010 21:10   

Witam.
Mam MG ZS 120 z tym silnikiem i rowniez falowaly mi obroty. Wymienilem TP Sensor (na przepustnicy) i po problemie.
Pozdrawiam
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Nie Lip 18, 2010 21:17   

Jaki kolego masz komputer LPG moze masz tak skopany gaz ze ci sie mapy PB rozjechały
Zrestartuj ECU i zobacz czy pomoże
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Nie Lip 18, 2010 21:59   

Ale koledze RadekF, z tego co pisze na benzynie pracuje dobrze i nic nie faluje. Problem pojawia się gdy autko zaczyna pracować na LPG.
Jak dla mnie podjedź na regulacje gazu. Jak nie pomoże to zobaczymy co dalej.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 416 Si!] Problem!!! Faluja obroty
raszej Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Maj 10, 2011 18:52
andrew0503
Brak nowych postów [R416 Si] Problem - falują wolne obroty
Bodziek85 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 32 Nie Paź 10, 2010 02:02
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R400 1.6 16v]Falują obroty
Krokowy już wymieniony...
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sob Lut 20, 2010 14:58
piter34
Brak nowych postów [R45] Nie pali, gaśnie, obroty falują
domzalowicz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Paź 20, 2008 11:29
domzalowicz
Brak nowych postów [rover416] Gaśnie, falują obroty
lleewwyy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Maj 09, 2015 23:01
Victor1989



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink