Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Lip 20, 2010 21:00
Miras31 napisał/a:
Ale żeby odpowietrzyć trzeba jokoś klucze wcisnąć tam i może coś się poluzowało.
Możesz podjechać tez do zakładu gdzie dorabiają przewody ciśnieniowe i zapytać czy zarobią nowy odpowietrznik na przewodzie bez wyciągania wysprzeglika.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 07:18
apples, nie zarabiają tak cienkich przewodów, no chyba, że jakieś specjalistyczne zakłady, bo tamci co u nich byłem, to maszyna zaciska od 8, przewód od R ma 6:/
apples, nie zarabiają tak cienkich przewodów, no chyba, że jakieś specjalistyczne zakłady, bo tamci co u nich byłem, to maszyna zaciska od 8, przewód od R ma 6:/
Potwierdzam... obleciałem sporo zakładów i ten sam temat...
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 10:46
Rowan napisał/a:
apples, nie zarabiają tak cienkich przewodów, no chyba, że jakieś specjalistyczne zakłady, bo tamci co u nich byłem, to maszyna zaciska od 8, przewód od R ma 6:/
Przeznaczona do ręcznego rozszerzania rurek, wykonywania stożkowych kołnierzy o kącie 90 °. Obrabianą rurkę mocujemy w odpowiednim otworze matrycy i rozciągamy za pomocą wkręcanego stożka. Do wykorzystania przy wykonywaniu instalacji grzewczych, klimatyzacyjnych, hamulcowych.
ROZMIARY OTWORÓW:
-3mm;
-5mm;
-6mm;
-8mm;
-10mm;
-12mm;
-14mm;
-15mm;
-16mm;
-19mm;
Boncky napisał/a:
Potwierdzam... obleciałem sporo zakładów i ten sam temat...
apples, nie zarabiają tak cienkich przewodów, no chyba, że jakieś specjalistyczne zakłady, bo tamci co u nich byłem, to maszyna zaciska od 8, przewód od R ma 6:/
Przeznaczona do ręcznego rozszerzania rurek, wykonywania stożkowych kołnierzy o kącie 90 °. Obrabianą rurkę mocujemy w odpowiednim otworze matrycy i rozciągamy za pomocą wkręcanego stożka. Do wykorzystania przy wykonywaniu instalacji grzewczych, klimatyzacyjnych, hamulcowych.
ROZMIARY OTWORÓW:
-3mm;
-5mm;
-6mm;
-8mm;
-10mm;
-12mm;
-14mm;
-15mm;
-16mm;
-19mm;
Boncky napisał/a:
Potwierdzam... obleciałem sporo zakładów i ten sam temat...
Wystarczy zadzwonić lub poszukać w internecie.
apples na necie to i znajdziesz Rovera 75 ze skrzydłami ja mówię o firmach na śląsku które zrobiły by mi to na miejscu i tu był problem, a takie zestawy chińskie do skuwania węży nie przemawiają do mnie taki sam temat miałem z połączeniem przewodu gumowego od pompki sprzęgła, firmy nie miały złączek na tak małą średnicę, co prawda znalazłem rozwiązanie i gościa ale jakoś przeraża mnie zrobienie takich elementów nie w 101%
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 13:32
Boncky napisał/a:
apples na necie to i znajdziesz Rovera 75 ze skrzydłami ja mówię o firmach na śląsku które zrobiły by mi to na miejscu i tu był problem, a takie zestawy chińskie do skuwania węży nie przemawiają do mnie taki sam temat miałem z połączeniem przewodu gumowego od pompki sprzęgła, firmy nie miały złączek na tak małą średnicę, co prawda znalazłem rozwiązanie i gościa ale jakoś przeraża mnie zrobienie takich elementów nie w 101%
Pokazałem tylko Rowan że jest możliwość. Tobie napisałem ze zamiast "oblatywać" zakłady można skorzystać z internetu lub zadzwonić. Co do narzędzi to nie mają przemawiać tylko mają spełniać swoje zadanie. Osobiście używałem podobnych i jak najbardziej spełniały swoją rolę w zarabianiu przewodów hamulcowych. Nigdzie nie pisałem o łączeniu gumy z metalem bo technika zarabiania przewodów gumowych jest inna o czym większość osób wie. Osobiście staram się koledze pomóc w tym temacie.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
witajcie. mam klopot po od wysprzeglika odchodzi rurka do odpowietrzania. i chyba u mnie podczas naprawy musieli ja uszkodzic bo co nacisne sprzeglo to cieknie tamtedy plyn. odpowietrznik jest zakrecony najsilniej jak sie da ale u podstawy tej rurki po prostu cieknie.
co mozna z tym zrobic bo nie widzi mi sie wymiana polrocznego wysprzeglika z powodu zwyklej aluminiuwej rureczki, ktorej nigdzie nie moge znalezc w sprzedazy.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 18:36, w całości zmieniany 2 razy
u podstawy rurki na wysprzęgliku rurka będzie się ruszać, bo jest na wcisk i zabezpieczona zawleczką. Co innego jeśli uszkodzili sam odpowietrznik czyli końcówkę tej rurki. Wtedy rurka raczej do wymiany, a żeby ją wymienić trzeba zwalać skrzynię... W razie co powinienem mieć taką rurkę.
Odpowietrznik bankowo jest sprawny tylko, ze rurka w ktora jest wkrecony kreci sie dookola bez mozliwosci usztywnienia a tak chyba nie powinno byc prawda?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum