Witam szanowne grono
Chce zapytać czy ktoś wymieniał pierścienie uszczelniające pod tulejemi cylindrów?Czy to sa oringi lub uszczelki miedziane? Przegladnałem kilka katalogów z cześciami,ale nie są skatalogowane,a mechanik kazał mi kupić bo po HGF nie moze uszczelnic silnika :-( bije ciśnienie do ukł chłodzenia.
Podobno z jednej strony tuleje są lekko wystające,a z drugiej na równo z blokiem,Czy można to jakoś naprawić?bez demontażu tuleji? Czy ktoś orientuje sie gdzie można kupić te uszczelki? Sam sprzedaje w hurtowni motoryzacyjne i mam z tym problem,może ktoś ma doświadczenie w tym temacie?Bardzo proszę o porade
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 21, 2010 20:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Niestety z tego co wyczytal kiedys moj brat na forum mgrover to nie jest rozowo :-(
byl tam opisany chyba podobny przypadek, jesli tuleje sie opuscily, to
najprawdopodobniej w wyniku rozhartowania sie bloku silnika
w wyniku jego przegrzania i silnik niestety jest do wymiany
gdzies w dokumentacji widzialem ze na dole, tuleje sa uszczelniane przez gumowe oringi
Pozdrawiam Andrzej
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
wiem ze stary post , ale czy przy silniku 1.4 8v jesli tez sie obracją tuleje i są na równo z blokiem to też silnik do wymiany czekam na info bo juz idzie do mnie głowica a nie wiem czy w tym przypadku coś robic , chyba ze wystarczy wymienic oringi tuleji , czy tez te podkładki pod tuleje ?, bo nie widac aby blok był krzywy .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum