Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 130 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lip 22, 2010 20:34 [R 25] 25'tka a sportowe filtry powietrza !?
Witam, mam pytanie. Otóż od dłuższego czasu gnębi mnie jedna sprawa.
Co jest lepsze do R 25 sportowy filtr powietrza czy stozkowy filtr powietrza?
Jakie są różnice miedzy tymi typami filtrów?
Co strace a co zyskam po zamontowaniu tych filtrów?
Jaki filtr jest lepszy do mojej 25?
Ostatnio mechanik mi powiedział że odradzałby mi montowanie stożka bo mam pod klapą bardzo mało miejsca (tak jest w kazdej 25).
Zalezy mi przede wszystkim na fajnym dzwieku, a nie na zwiekszeniu mocy;)
Prosze o pomoc:)
Pozdrawiam:)
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 22, 2010 20:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Super nie ma to jak wcisnąć stożek pod maskę bez zrobienia dolotu... Co stracisz? Na pewno kasę i na pewno na mocy dając filtr tak jak u Lisus, który zasysa gorące powietrze prosto z komory silnika...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 94 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lip 23, 2010 01:23
no kolega ma racje, lepiej nie montować stożka bez dolotu bo nawet jeżeli by chodziło ci tylko o dźwięk to też jak powietrze wchodzi pod pewnym ciśnieniem do rury to i dźwięk jest lepszy ja mam u siebie dolot zrobiony, mogę fotki przesłać i pokazać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
zyskasz buczenie a stracisz moc. Odczułem to na własnym dupsku, jak nie odgrodzisz stożka lub nie kupisz stożka w obudowie + dolot zimnego powietrza to daj sobie z tym spokoj, lepiej kup flache 0,7 większy pożytek będzie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
sic_corey, no Ci powiem że Profi robota! Gratuluje!
I to wszystko zrobiła Ci firma El-tec tak? Odczułeś jakąś róznicę w przyspieszeniu? Masz zamiar porobić jeszcze jakieś mody i potem wybrać się na hamownie? Z tego co pamiętam z innych wątków to miałeś seryjnie 120 kucy tak?
A co do mojego montażu stożka to ja to wszystko wiedziałem że strace moc i był to mój świadomy wybór. Po prostu nie chce już za dużo grzebać (zmieniać) przy tym aucie, bo zbieram na ZR'a. I nie robie tego dla kogoś... Auto ma się MI podobać i dostarczać frajdy w jeździe
PS. sir_corey spryskaj pokrywe silnika i kolektor ssący WD-40 efekt będzie jak od handlarza, lub jak na mojej fotce powyżej
_________________ Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 94 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lip 23, 2010 18:35
chcę jeszcze zmienić przepustnice na 52 mm i kolektor ssący od TF'a 1.8 135 i wtedy dopiero hamownia. różnica naprawdę jest. na pierwsza przejażdżkę wybrałem sie w stoperach i z głosno włączoną muzyką żeby dźwięk nie wpływał na moją ocenę więc szczerze mogę powiedzięc ze od 4 tys. auto idzie lepiej - a już w ogole jest super kiedy nie ma takich upałow jak teraz. najlepiej jest pojeździć sobie wieczorem lub w nocy i dopiero oceniać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 130 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Lip 24, 2010 12:12
powiedzcie mi jeszcze jedno
jaka jest cena stożka (RAZEM Z OBUDOWA) do 25'tki ?
Bo filtr powietrza już wiem że 250zł i zastanawiam sie jeszcze czy poprawi mi to dzwiek....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum