Wysłany: Sro Lip 28, 2010 11:52 Jake silniki wejda pod maskę rover 25
Witam
Posiadam rovera 25 rok 2002 1.4 103KM troszkę za mało mocy i dlatego tez chciałbym zmienić silnik na większy ale nie wiem jaki mi wejdzie pod maskę. Poszukuje silnika benzynowego od 120-130KM górnej granicy niema Chyba że ktoś doradzi mi dobry tuning silnika by osiągnąć taką moc bez wymiany silnika?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 28, 2010 11:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Myślałem o włożeniu silnika innej marki np. mazdy BMW VW ale nie wiem czy wejdą pod maskę. Chciałbym zrobić kompleksowy tuning mechaniczny i pościągać sie na 1/4 mili bo na zlotach SSS nigdy rovera 25 nie widziałem dlatego też go kupiłem. Mam Golfa II GTI przerobionego na 172 Km ale silnik w Roverze chciał bym mieć benzynę
1.8VVC od zr'ki ma w serii 160KM, założyć wydech supersprinta czy zrobic w el-tecu, dolot i podobno jest 180KM aaaalbo swapnąć 2.0T i masz na starcie 200KM/240Nm, spokojnie da rade zrobić 230/330Nm potem zakuć, wzmocnić skrzynie i atakować 300KM
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T
wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T
Ogólnie to nie ulega wątpliwości. Umieściłem to tylko dlatego żeby było widać że 'da się' nie licząc kosztów jak i sensu danej operacji w aucie cywilnym
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T
Ogólnie to nie ulega wątpliwości. Umieściłem to tylko dlatego żeby było widać że 'da się' nie licząc kosztów jak i sensu danej operacji w aucie cywilnym
pewnie tu bardziej chodziło o to żeby wymieść konkurencje w odpowiedniej klasie... przy większej pojemności taka moc już może nie starczyć żeby wygrać z konkurencją
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum