Forum Klubu ROVERki.pl :: Jake silniki wejda pod maskę rover 25
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Jake silniki wejda pod maskę rover 25
Autor Wiadomość
obis83 




Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz

Rover 25

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 11:52   Jake silniki wejda pod maskę rover 25

Witam

Posiadam rovera 25 rok 2002 1.4 103KM troszkę za mało mocy i dlatego tez chciałbym zmienić silnik na większy ale nie wiem jaki mi wejdzie pod maskę. Poszukuje silnika benzynowego od 120-130KM górnej granicy niema :) Chyba że ktoś doradzi mi dobry tuning silnika by osiągnąć taką moc bez wymiany silnika?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 28, 2010 11:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 12:38   

1,4 i tuning? Słabo to widzę. Koszt jest spory a przyrost jest ale mały.
Szybciej swap na 1,8l.
Poczytaj forum bo było o swapach kilka razy.
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 13:39   

To kolega niech tą jednostką napędową się zainteresuje:
http://allegro.pl/item115...ka_1_8_vvc.html
ponad 140km w zmiennej fazie powinno wystarczyć :wink:
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 13:42   

obis83, gdzieś na youtube widziałem r25 albo 200 z 2.5 v6 :D
 
 
 
obis83 




Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz

Rover 25

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 14:32   

Myślałem o włożeniu silnika innej marki np. mazdy BMW VW ale nie wiem czy wejdą pod maskę. Chciałbym zrobić kompleksowy tuning mechaniczny i pościągać sie na 1/4 mili bo na zlotach SSS nigdy rovera 25 nie widziałem dlatego też go kupiłem. :) Mam Golfa II GTI przerobionego na 172 Km ale silnik w Roverze chciał bym mieć benzynę
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 14:41   

zajrzyj do tego tematu:

http://forum.roverki.eu/v...&highlight=swap
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 07:20   

1.8VVC od zr'ki ma w serii 160KM, założyć wydech supersprinta czy zrobic w el-tecu, dolot i podobno jest 180KM aaaalbo swapnąć 2.0T i masz na starcie 200KM/240Nm, spokojnie da rade zrobić 230/330Nm :) potem zakuć, wzmocnić skrzynie i atakować 300KM :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 10:30   

TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 15:17   

greg-si ale zobacz jakim kosztem :!: :!:
Zdecydowanie taniej jest wsadzić VVC, mieć mniej koni ale też nie trzeba domu sprzedawać żeby 1,4 zmodować :razz:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 15:40   

TomC, ale jeśli ktoś ma kase na taką zabawe, czas, możliwości i zapał to niech się bawi :)
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 16:28   

greg-si napisał/a:
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
;)


wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony :p najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 16:52   

dobryziom napisał/a:
greg-si napisał/a:
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
;)


wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony :p najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T

Ogólnie to nie ulega wątpliwości. Umieściłem to tylko dlatego żeby było widać że 'da się' nie licząc kosztów jak i sensu danej operacji w aucie cywilnym :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 30, 2010 08:15   

greg-si napisał/a:
dobryziom napisał/a:
greg-si napisał/a:
TomC, przyrost jest mały?
http://www.zastec.pl/114gti.html
;)


wiesz patrząc ze tam praktycznie nic nie zostało z seryjnego 114GTI i była wielka afera o to ze silnik wcale nie jest 1,4 a rozwiercony :p najbardziej rozwojowy jest zdecydowanie 2.0 T

Ogólnie to nie ulega wątpliwości. Umieściłem to tylko dlatego żeby było widać że 'da się' nie licząc kosztów jak i sensu danej operacji w aucie cywilnym :)


pewnie tu bardziej chodziło o to żeby wymieść konkurencje w odpowiedniej klasie... przy większej pojemności taka moc już może nie starczyć żeby wygrać z konkurencją :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów Silnik samochodu rover 820 turbo, silniki 1.8 rodziny k
menzuramenzura Tuning mechaniczny 10 Sob Kwi 17, 2010 22:19
Bocian_s
Brak nowych postów Uszczelki pod glowica silniki 1.4 1.8 120 i 160 KM etc
ramzi_pl Tuning mechaniczny 38 Sro Paź 01, 2008 08:24
Gość
Brak nowych postów [R600 silniki Hondy] Wtryski i pompa
Perez Tuning mechaniczny 1 Pią Wrz 17, 2010 20:32
Tomek1212
Brak nowych postów [R618] Jakie silniki pasujądo Rovera 600 - SWAP
MichalN Tuning mechaniczny 23 Czw Lis 22, 2012 16:47
Perez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink