własnie przed chwilą ją założyłem. co do działania w dwóch kierunkach, to tak, działa ona w dwóch kierunkach, to nie jest tak jak zawór zwrotny. Zarówno nowy ten zawór jak i stary działały w obu kierunkach.
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 18:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dopiero dziś założyłem, ale jeszcze nie jeździłem.. także potestuję i dam znać. obawiam się że różnicy w jeździe nie będzie, ale wymieniłem dlatego że szedł mi olej w rurze od IC i pomimo zasiskania opaski metalowej nawet na maxa zawsze się przedostawał i rzygało mi tym olejem po wszystkim.. zdjęcie jest na I str. tego topica: http://forum.roverki.eu/v...p=485974#485974
poza tym cały ten stary filtr odmy był w oleju zapaćkany.. pomimo dociskania i wymiany opasek metalowych.. więc wymieniłem..
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
czyli moge miec nadzieje ze moja orzygana turbinka moze byc sprawna.
czyli do wymiany mam odme
i po sprawdzeniu weza ic okazalo sie ze olej idzie do kolektora z ic.
tylko powiedzcie mi skad ta odma bierze olej bo nie czaje jak tam moze sie dostac olej
jak z jego powodu wali olej do ic jak to w zaden sposob nie jest polaczone z rura idaca do ic (jedna koncowka wchodzi w rure zasysanego powietrza a druga idzie wezykiem a wiec jakie zadanie ma ten wezyk??) moze ktos wytlumaczy zadanie odmy na przykladzie naszych dieselkow.
ale co by nie bylo to rozumie ze wymiana odmy zaltawi sprawe urzyganej turbiny i oleju w ic??
jak wyczyscic to wszystko teraz z tego oleju, weze i tam gdzie szmatka siegnie to rozumie ale np ic w srodku jest mega upierdzielony jakis sposob czy pozostawic to w spokoju??
jak wyczyscic to wszystko teraz z tego oleju, weze i tam gdzie szmatka siegnie to rozumie ale np ic w srodku jest mega upierdzielony jakis sposob czy pozostawic to w spokoju??
Zatkaj odmę i wypuść odpowietrzenie silnika na ulice i pojeździj tak z 300km na autostradzie i ładnie olej z rur zniknie Zostanie przepalony przez silnik
Ja niestety jestem zwolennikiem zatkania odmy i wypuszczenie na zewnątrz oraz zatkanie EGR
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
remi jasniej wytlumacz mi co mam zrobic
jak to zatkac jaki wezyk. pstyknij u siebi moze fotke tego albo przedstaw mi to obrazowo
bo nie czaje czy mam usunac ta odme i jakos to zatkac czy mam przerobic ta odme co mam czy moze kupic nowa i ja juz odpowiednio do twoich wskazowek zamotowac??
Ostatnio pomyślałem sobie że może problem wyrzucania oleju przez odmę może być wywołany/zwiększony przez olej.
Zauważyłem że każdy olej ma również taki parametr jak "Parowalność".
Może GM który stosowałem do tej pory ma wyższą niż przeciętną parowalność i dlatego tak dużo ucieka przez odmę.
Dlatego proszę osoby które mają 2.0L roverowskie dieselki i od wymiany do wymiany oleju nic nie dolewają albo ubytek jest bardzo mały, o napisanie jaki olej stosują.
Aktualnie jeśli przy wymianie zaleje pod max to przy następnej mam około min.
Wymiana u mnie już tuż tuż więc będę chciał przetestować tą teorię.
Ostatnie 11tyś jeździłem ta tym poleconym oleju Valvoline i muszę powiedzieć że rzeczywiście, nic nie dolewałem a jeszcze ten ostatni tysiąc (bo wymieniam co 12tyś km) przejeżdżę na tym. Muszę dodać że doodatkowo ostatnio zaczeło mi zaciekać z uszczelki miski olejowej a mimo to stan jest ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum