Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Mam pytanie do posiadaczy R75 2,0 z instalacja lpg. Ile Wasze Roverki palą gazu w mieście a ile w trasie? Przymierzam się do kupna takiego i zainstalowania lpg, stąd moje pytanie i z góry dziękuję za odpowiedzi!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lis 24, 2010 21:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 10:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U mnie w MG ZTT (2,5 V6 190 km)
trasa:
minimalnie - 11.5
Średnia- 12-13
Max- ok 14
Miasta ok 13-14 w górę, wszystko zależy od 'MIASTA' i od tego jak ciężką nogę posiadasz...
Ponad to mam pytanie jakie Reduktory posiadacie ? ja mam zavolli zeta s do 180 km i jest na styk. Aczkolwiek byłem u różnych gazowników i polecaja włozyć drugi albo wymienić na wiekszy np KME GOLD (do 350km) lub Silver (do 270km). Wtryski Raill'a naleza do sredniej polki wiec narazie ich nie bede wymienial, niech pracuja
ja mam 2.5KV6 z automatem, spalanie gazu (stag4 + magicjet):
trasa - bardzo dynamiczna, 130-160km/h + dużo wyprzedzania - 12-13l
miasta - jeżdżąc normalnie nie wychodzimy poza 14l
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
wypowiadanie się w banalnym temacie chyba nie jest obowiązkiem? może i nie było tematu o tym ile dokładnie pali R75 gazu ale wątki o tym ile BP były a każda instalacja czy to w Roverze czy w innym aucie poprawnie ustawiona zużywa 15-25% więcej gazu niż paliwa.
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
No nie ma obowiązku, więc tym bardziej nie wiem po co Ty odpisujesz:/ Rzeczywiście bardzo wiele do tego tematu wniosłeś... Zbieram opinie bo mam różne z tym doświadczenia.
Równie dobrze inne wątki można uznać ze bezsensowne, bo przecież jak samochód jest prawidłowo ustawiony, to nic się nie będzie działo... O spalaniu benzyny też nie wiem po co pisaliście, przecież ile pali, można przeczytać w danych producenta...
No nieważne. Dziękuję tym, którzy odpisali merytorycznie. Mam jeszcze jedno pytanie. Możecie polecić jakiś warsztat w okolicy Warszawy, który założy dobry gaz i ładnie ustawi? Odp proszę na pw, co by nie denerwować innych użytkowników.
jak ktos ma listwe riala czy valtek 1 lub 3 ohm to spalanie 30% wiecej niz na pb...w przypadku chociazby MagicJetow zjezdzamy do 20%...moge to potwierdzic...na valteku 3 ohm palil mi w lato 11 do 12 a teraz na mj wiecej niz 10 nie spali...
PS bardzo sie ciesze, ze te smocze silniki 2,5 KV6 pala tylko 15 l
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Za pewnie powiedział ci o tym pan co zajmuje się instalacjami LPG.....
Tak o taki właśnie. Ja nie chcę nikomu ubliżać, ani umniejszać ale fachowców od gazu to nas jak na lekarstwo. Reszta nadaje się tylko do wyciągania pieniędzy od ludzi. Jak nie chcesz stracić na LPG to lepiej się zapytaj tu na forum niż później masz żałować.
_papa_, co do tego Magic'a III to jest to wersja do 250 km i po dodaniu króćca obsługuję moc do 350km, to jak zakaładać ? z czy bez tego króćca (kosztuje 2.5 zł) . Warsztaty wybierałem z pomocą ludzi z forum lpg.pl. W jednym facet proponował instalacje na wtryskach keihin'a + mocny reduktor. A w drugim wymienić sam reeduktor, chociaż trzyma ciśnienie przy dodawaniu gazu. Teraz i tak muszę podjechać do gazownika bo czasami komp (4gas) wyłącza mi 6 cylinder i pali na benzynie. (wyskakuje blad, brak czasu wtrysku i gaz nie jest podawany). Mi sie wydaje, ze może to być odłączony kabel od wtryskiwacza lub komp jest uszkodzony.
Instalacja to
komp 4gas
wtryski raila
Reduktor zavoli zeta s (do 180km)
co zmienić, żeby minimalny (aczkolwiek wyczuwalny ) spadek mocy wyeliminować ?
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Sie 02, 2010 17:03
Magic III jest ok. Co prawda te 350KM to trochę bajka ale silniki do ok. 200-220KM obrobi z palcem w d... . Na początku poszła nieco trefna parta gdzie ponoć zastosowano niewłaściwą substancję smarującą i potrafił się zawieszać tłoczek i dla tego wielu wyrobiło se niepochlebną opinię na jego temat.
KME goldy i silvery odpuść sobie - szkoda czasu na zabawę z nimi
Jeśli masz zamiar wymienić na Magica to proponuję założyć dwa króćce. Masz silnik V6 i o wiele lepiej jest rozprowadzić przewody gazowe do wtryskiwaczy. Dodatkowo warto zainwestować w dwa (dla każdego rzędu oddzielny) filtry fazy lotnej. Pochlebne opinie zbierają filtry FL-02
A wtryski to osoba historia. Te co masz aktualnie to niestety ale zbyt żywotne nie są a i z szybkością mają problemy. Ja bym wymienił na co najmniej MJ. A jak masz zasobny portfel to hana lub najdroższy (ale i najlepszy) matrix.
Wysłany: Pon Gru 26, 2011 13:20 Wentylator chłodnicy a LPG
Witam jestem tu nowy. Ale mam taką sprawę, kupiłem Rover'a 75 1.8 2000r z półtora roczną instalacją gazową. Jakiś czas było ok bez żadnych problemów tylko lać i jechać. A teraz coś nawaliło, przestał działać mi wentylator chłodnicy i przy tym nie przełącza się na gaz. Czy to ma jakieś powiązanie ze sobą, wystarczy jak wymienię wentylator chłodnicy i wszystko wróci do porządku i normalnie będzie się przełączać na gaz? Proszę o pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum