zatem jak najlatwiej rozpoznac objawy HGF? domyslam sie, ze to pytanie pojawialo sie juz tysiace razy na tym forum, ale czy jest jeden latwy do zdiagnozowania objaw, ktory definitywnie wskazuje na padnieta uszczelke? czytalem juz o kolorze spalin, o majonezie na korku zbiorniczka plynu chlodzacego i chyba o twardniejacych przewodach... dobrze mowie?
czy wymiana uszczelki zawsze wiaze sie z planowaniem glowicy, czy jesli miescimy sie w plaskosci 0,05 to nie ma takiej koniecznosci? gdzies wyczytalem, ze w przypadku Roverow, planowanie glowicy nie jest zalecane. no i czy da sie rozpoznac auto, w ktorym ktos juz wczesniej mial problemy z HGF?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 06, 2010 11:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Sie 06, 2010 12:21
Pozwolę sobie nie zgodzić, kiedyś czytełem w jakijś dokumentacji technicznej, że żywotność silników 16v liczona była na 300 000km, a 8v na 500 000km. Co generalnie chyba niewiele zmienia
200 tys. do przodu... czyli dla kogos, kto lubi jezdzic po miescie, jest o co walczyc... chyba opczaje na zywca oba egzemplarze. tak jak wspomnialem wczesniej, podoba mi sie bardziej wersja 2 drzwiowa, czyli 75 KM. ta niestety jest drozsza, bo nowsza. i nie ma ABS'u... zawsze cos
a jak z kultura pracy (glosnoscia) silnika? sa jakies odczuwalne roznice? lubie miec cicho w samochodzie, pomijajac dzwieki z glosnikow oczywiscie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum