Wysłany: Nie Lip 25, 2010 20:29 [R416 1.6 16V 96r]Nierówno pracuje silnik na postoju
Witam proszę znawców tematu o szczerą odpowiedź
Rover 416 1.6 16V z 96r kiedy włączę silnik i ruszę następnie się zatrzymam to silnik nie powraca na postojowe obroty tylko trzyma się na poziomie 1500-2000. Co się zepsuło? tak samo dzieje się jak silnik jest rozgrzany nie ma znaczenia ile przejadę bo i 50, 150,200km jechałem i cały czas to występuje. Gdzie leży problem?
Nadmienię, że wszystkie części do Rovera kupuję tylko oryginalne.
Co mogło się stac? z tym silnikiem, ze nie ma wolnych obrotów na postoju. Tankuję na NESTE 95 jeżeli to pomoże ale od pięciu lat jak go mam pierwszy raz się coś takiego zdarzyło.
Pomocy
[ Dodano: Nie Lip 25, 2010 21:29 ]
Dodam
Pani Moniko serdecznie dziękuję za pomoc dobra robota jestem bardzo wdzięczny za czas i cierpliwośc.\
Mirson
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lip 25, 2010 20:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 25, 2010 20:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jupik [Usunięty]
Wysłany: Nie Lip 25, 2010 20:35
Do sprawdzenia silniczek krokowy,przepustnica a może po prostu zacina ci się linka w pancerzu
dziś dowiadywałem się o przedział cenowy bezpośrednio w Anglii tak dla info dla Was wszystkich
1. Przepustnica wraz termostatem, który otwiera lub zamyka dopływ po 30% rabacie za 430zł
2. Silniczek krokowy po 30% rabacie za 350zł
Dodatkowo pytałem o sam maszcik do anteny tej na dachu bez mocowania po rabacie za 50zł
Zastanawiam się czy zamawiac raczej jestem na tak chyba, że coś macie w zanadrzu.
Wiesz co... nie mam zielonego pojęcia jaka ona jest czy plastikowa czy aluminiowa.
Już wszystkie graty do remontu sprowadziłem z fabryki. W niedługim czasie weźmiemy się za kapitalny remont:
1. Wymiana uszczelki pod głowicą autko ma 14 lat więc trzeba to zrobic
2. Planowanie głowicy
3.Wymiana przewodów wysokiego napięcia
4.Wymiana wszystkich uszczelek silnika np. kolekt.ssący, wydech.,itp.
5.Wymiana oleju i filtra oleju
6.Wymiana śrub bloku silnika
7.Wymian filtra kabinowego
8.Wymiana przepustnicy
Wszystkie wymienione części są oryginalne
Wczoraj wróciłem z trasy W-wa Konin W-wa 460km najszybciej jak jechałem to 140km/h autko sprawuje się dobrze po za tym że nie wraca na wolne obroty jak je wymuszę to trzęsie dlatego postanowiłem zrobic remont.
Dziękuje wam za poradę jeżeli ja wam mogę pomóc w czymś to pytajcie
Nie mam odniesienia jak wygląda plastikowa a jak aluminiowa. Teraz już nie ważne robię remont części już są tylko czas jeszcze. Muszę znaleśc a przede wszystkim mój mechanik
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 08:36
Jeśli autko chodzi dobrze a tylko masz problemy z tymi obrotami (krokowy lub przepustnica) to ja bym na twoim miejscu silnika nie ruszał. Narobisz sobie tylko problemów. Nie masz wycieków, nie masz HGF więc po co to rozkręcać?
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Problem nie ustał nadal mam tak samo jak miałem nic się nie zmieniło chyba ruszę ten silnik tym bardziej, że gdzieś mi ucieka płyn chłodnicy co parę dni muszę dolewac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum