eee 5??!! troche mało! ale bierze ci olej?? hmmm az dziwne zeby az taka, a moze masz hgf?
kompresja jeszcze raz zrobiona lepszym sprzętem :
8 9 12 12 rewelacji nie ma ale i tragedii, zobaczymy jak będzie dalej na razie walczę
_________________ Pamparampam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 06:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 19:06
I co teraz bierzesz na ogien?? ja zmienilem kolektor wydechowy i wszystkie uszczelki wydechu az do katalizatora wczoraj i nici.... kolejne $$ wywalone w bloto.
Co myslisz teraz sie czepić?
Ostatnio zmieniony przez hvil Wto Sie 10, 2010 20:41, w całości zmieniany 1 raz
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 20:41
Rozwiązałem ostatecznie problem dławienia się, czkawki w obrotach, wszystko zniknęło jak ręką odjął, za kolegi z forum radą, założyłem świece platynowe oryginalne takie jak montowali w fabryce (ukłon dla Tommiego za sprzedaż mi ich i szybkie dostarczenie) i kable NGK. Panowie to ostatecznie załatwiło temat czkawki całkowicie i od reki Koszt:
Świece platynowe: 168zł z przesyłką
Kable NGK : 130zł.
Wysłany: Sro Wrz 28, 2011 21:16 [r75] po odpaleniu trzesie i przerywa jak zimny
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam,
Panowie mam problem ze swoim roverkiem:)
Zaraz po odpaleniu troche nim trzesie i przerywa tak do 2 tys obrotów. Po doslownie 2 minutach wszystko jest ok. Tylko troche sie rozgrzeje i pracuje dobrze.
Wymieniłem swiece, przewody, przekładałem cewki i nic
Co moge jeszcze sprawdzic???? Zauwazylem ze im jest chlodniej na dworzu to bardziej sie to nasila.....
Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 07:03 Re: [r75] po odpaleniu trzesie i przerywa jak zimny
arturo222 napisał/a:
Witam,
Panowie mam problem ze swoim roverkiem:)
Zaraz po odpaleniu troche nim trzesie i przerywa tak do 2 tys obrotów. Po doslownie 2 minutach wszystko jest ok. Tylko troche sie rozgrzeje i pracuje dobrze.
Wymieniłem swiece, przewody, przekładałem cewki i nic
Co moge jeszcze sprawdzic???? Zauwazylem ze im jest chlodniej na dworzu to bardziej sie to nasila.....
jakie masz obroty zaraz po odpaleniu ?
zobacz wieczorem pod maską czy Ci się mimo wymiany gdzieś nie błyska z kabli albo cewki.
Sprawdzone i nic . Pod kompa podpinany i tez zadnych błedów eh.
Rece opadaja!
Moze proble tkwi ze siwiece nie orginalne ale załozyłem NGK platynowe ...pomozcie
Sprawdzone i nic . Pod kompa podpinany i tez zadnych błedów eh.
Rece opadaja!
Moze proble tkwi ze siwiece nie orginalne ale załozyłem NGK platynowe ...pomozcie
do podmiany/wymiany czujnik ciśnienia dolotu ( map sensor)
Pod jakiego kompa? Uszkodzenia czujników odpowiedzialnych za pracę silnika w fazie nagrzewania zawsze są zapisywane w pamięci sterownika i są do odczytania testbookiem T4.
Przyczyn złej pracy silnika nierozgrzanego może być kilka lub nawet mogą się na siebie nakładać.
może to być czujnik temperatury silnika
czujnik temperatury oleju
czujnik temperatury zasysanego powietrza
uszkodzona grzałka sondy lambda czyli praktycznie uszkodzona sonda
wypadanie zapłonów (kable świece cewka)
i są to przyczyny które wykryje testbook.
Przycvzyną może być też zbyt niskie ciśnienie paliwa, żle działający regulator ciśnienia
paliwa.
Boncky, co do MAPsensora to mam wątpliwości ( jedynie z V6 bo jest zintegrowany z czujnikiem temp.zasysanego powietrza.
F\Gdzie znajduje sie ten czujnik cisnienia dolotu?
Nie wiem pod jaki byl podlaczony zostawilem w serwisie i po sprawdzeniu powiedzieli ze bledów brak.....
ppmisiek [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 22, 2012 03:13
Miałem też ten problem przerywania przy 2000 obr. wymieniłem cewki i kable a świece tylko wyczyściłem.Pomogło to na jakiś okres na około 1 tys km. W końcu wymieniłem świece i problem zniknął.Przejechałem około 6 tys.km. iwszystko jest OK
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 22, 2012 19:20
Koledzy nie zakładajcie nieorginalnych świec! mi po swapie turbo na więksiejszą totalnie zwariowało, a ori układ zapłonowy załatwił sprawę.:-)
Koledzy nie zakładajcie nieorginalnych świec! mi po swapie turbo na więksiejszą totalnie zwariowało, a ori układ zapłonowy załatwił sprawę.:-)
dokładnie, chytry traci dwa razy
_________________ Pamparampam
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 22, 2012 22:11
Boncky, ja szukając przyczyny to chyba wszystko mi chcieli wymieniać, od pompy, przez wszystkie czujniki, a nawet "i poco było, wstaw pan tamtą turbinę może mu wtedy przejdzie".
Dopiero chłopak na tym forum z anglii mi podał link i wiadomości do angielskiego foruma gdzie pisali że jak się serie K grzebie to żadnych super extra świec tylko oryginały.
Nadmienię iż fabryczne u Tomiego kosztują dużo mniej niż super ekstra ciągnące to i owo NGK jakie założyłem przy zmianie turbo. Więc na oryginałach w sumie taniej:P
w sumie temat byl o czkawce
Te same obiawy co u innych( wiec sie podlacze)
czkawka przy okolo3000obr i wyzej,im mocniej gaz w podlodze tym mocniejsza czkaweczka
wystapila po wymianie m.in turbo , wydechu,swiec.i czegos tam jeszcze ( w warsztacie )
W czasie wyprzedzania rozsadzilo kolektor ssacy
Jakies sugestie ?
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 13, 2012 19:11
Miałem to samo!!!
Znajdź sobie temat mój o czkawce w 18T mieli to też inni użytkownicy seryjnego 1.8T u mnie po wymianie fabrycznej turbinki (byla sprawna i silnik nie mial czkawki) na GT32, podłączeniu wszystkiego jak Bóg przykazał odpaleniu i.... tak jak piszesz.
Jak turbo wstawalo przy delikatnym gazie to tylko czknal delikatnie. Jak im wiecej gazu tym wieksze zdławienie a przy pełnym gazie wyrzucało aż błędy zapłonu i silnik jakby sie zadławiał na amen, ratowało ujęcie gazu...a potem znowu but i już szło cacy:)
Po wielu dniach szukania, po wielu "mundrych elektrykach" pomogło angielskie forum i części od Tomiego:) On mi też poradził tak jak fajfokloki, tylko oryginalny zapłon do dłubniętego 1.8T. Po założeniu ori świec, kabli i cewek silnik odżył.
Mój błąd bo przy swape turbo założyłem super exstra tuning disco polo sportowe ngk świece i kable:)
ja rozumiem ze bylo i w sumie niektorym pomogla wymiana swiec innym nie
jednym samo przeszlo innym nie
oblukalem wszystko co bylo i nie ma dokladnej tezy co do czkawki
ale.........mnie bardziej chodzilo o explozje kolektora
bo czkawka czkawka a "rozpiepszenie" kolan korektora to juz inna inszosc ......chyba
Nikt nie jest alfa i omega i prosba o ......wymiana kolektora w warunkach amatorskich/garazowych od 1-10 ?
W Polsce oddalbym do serwisu ale obecnie przebywam w skandynawii i naprawa w tutejszych serwisach przewyzszy koszt autka a jezdzi mi sie nim od 5 lat calkiem calkiem wiec chce to zrobic ......powiedzmy .....chalupniczo
[ Dodano: Sob Sty 05, 2013 13:21 ]
Przez czkawke wywalilo mi kolektor ssacy (explodowal)
Troche to trwalo ale sprowadzilem i wymienilem kolektor , nowa uszczelka ,nowe swiece (orginalki platynowe) i ...... czka (((
Cewki i kable nie byly ruszane wczesniej
Wymieniec????
hvil napisał/a:
Miałem to samo!!!
Znajdź sobie temat mój o czkawce w 18T mieli to też inni użytkownicy seryjnego 1.8T u mnie po wymianie fabrycznej turbinki (byla sprawna i silnik nie mial czkawki) na GT32, podłączeniu wszystkiego jak Bóg przykazał odpaleniu i.... tak jak piszesz.
Jak turbo wstawalo przy delikatnym gazie to tylko czknal delikatnie. Jak im wiecej gazu tym wieksze zdławienie a przy pełnym gazie wyrzucało aż błędy zapłonu i silnik jakby sie zadławiał na amen, ratowało ujęcie gazu...a potem znowu but i już szło cacy:)
Po wielu dniach szukania, po wielu "mundrych elektrykach" pomogło angielskie forum i części od Tomiego:) On mi też poradził tak jak fajfokloki, tylko oryginalny zapłon do dłubniętego 1.8T. Po założeniu ori świec, kabli i cewek silnik odżył.
Mój błąd bo przy swape turbo założyłem super exstra tuning disco polo sportowe ngk świece i kable:)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Pon Sty 07, 2013 11:09
witam , doleje troszkę oliwy do ognia w temacie .
Mam ciekawy problem, nie wiem czy nazwać to czkawka ale tu chyba najbardziej pasuje.
sprawa wygląda następująco, zapalam wóz bez znaczenia czy ciepły czy nie , ruszam i przy przerzucaniu na 2 jest szarpanie, nie umiem tego wyjaśnić, ale przy ostrym dawaniu gazu z 1 na 2 nie ma siły aby nie szarpało, tylko przy puszczaniu sprzęgła.Sprzęgło nie ślizga się nic nie szumi, nie jest ani za wysokie ani za niskie .
sprawdzałem luz na półośkach i nic mechanizm różnicowy nie ma luzu , dwu masa nie bije .
Dodam tez inny problem i chyba sa to świece albo przewody ale jak juz pisze to napisze;p
Podczas dawania po garach auto nie przyspiesza równo czuć takie delikatne szarpanie , nie ma jednolitego ciągu a takie jak by małe braki mocy.
Ciężko mi to wyjaśnić al mem prawko już 8 lat i nie jednym wozem dupę woziłem więc wiem że tutaj jest coś nie tak .
Jeśli objawy które opisałem nie do końca odpowiadają do tego tematu prosze o przeniesienie bo nie znalazłem nic lepszego .
pozdro
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
ja się z tym szarpaniem borykałem tez długo wymieniłem przewody , świeczki na oryginał... i dalej sie pojawiało- mi pomogło nie wiem czy tak powinno się robić- zmniejszyłem przerwę w świecach z tego co pamietam do 0,8 mm.. i wszystko działa ok- juz dośc długo Co na to fachowcy?
Nie
Kable dziewicze
Latem poszlo mi turbo i po wymianie u mechanika ( sorrki -regeneracji )
zaczely sie jaja z ta czkawka
Kolektor sam zmienialem,swiece tez
Brak mi pomyslu
Auto automat i wystepuje tylko ;tak jak u wiekszosci ,powyzej 3000 obr i z mocniejszym gazem
A po wymianie swiec zniknela czkawka przy odpuszczaniu gazu ,bo takowa tez byla czasem.Teraz nie ma tego obiawu
Masakra
Jezdze ale o wyprzedzaniu nawet furmanki to ....to moge zapomniec
Boje sie ze znowu kolektor ssacy mi exploduje
[ Dodano: Wto Sty 08, 2013 11:48 ]
Nie wiem,moze faktycznie zmniejszyc przerwe na swiecach
W lodzi tak robie....... znaczy sie w silniku zaburtowym
Jakies sugestie???
[ Dodano: Wto Sty 08, 2013 11:51 ]
aaa dorzuce tez ze troszke buja obrotami
minimalnie no ale buja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum