Z tego co wiem to skrzynia jest w środku inna. A poza tym przy zmianie z R65 na PG1 trzebaby zmieniac cały mechanizm wybieraka skrzyni od drążka do samej skrzyni.
Bo z tematu na temat Shortshiftera wynika, że sposób wybierania biegów w tych skrzyniach jest inny.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 14:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 22:57
Mechanizm można przeszczepić. Otwór na drążek zmiany biegów jest w tym samym miejscu więc przeszczepić cięgna i cały mechanizm nie będzie stanowiło wielkiego problemu. Tak mi się przynajmniej wydaje.
[ Dodano: Wto Sie 10, 2010 23:57 ]
Dobrze by było gdyby w temacie wypowiedział się np. NEOSSS bo pewnie nie raz już rozbierał te skrzynie i wie co nie co.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Witam.
Ja zmieniałem skrzynię w swojej 416 i wsadziłem od R45. 2 lata temu - brak jakich kolwiek problemów ze skrzynią.
Mój mechanik powiedział, że mocowania w zasadzie te same, jedynie przełożenia mogą być inne. Nic nie wyje!
aiwer, dowiedz się tylko czy mocowanie do skrzyni w budzie Diesla i benzyny jets takie samo jeżeli tak. To przeszczep całego wybieraka z budy diesla a później przekładka skrzyni na PG1. Może będzie trzeba jeszcze zmienić linkę sprzęgła na taka z Diesla bo nie wiem czy nie jest inna(zaczepy mocowania itp). No i impulsator nie wiadomo czy w tych skrzyniach są takie same(ilość imp/m ale tym na razie bym się nie przejmował).
A tak na marginesie masz już skrzynię? Bo jeżeli nie o szukaj właśnie od r45/400 w dieslu i ważne, żeby była z łapą kompletną bo prawie na pewno w R65 i PG1 łapy są inne.
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Sie 12, 2010 11:10
Skrzyni jeszcze nie mam, na razie ta co ja teraz mam jest na gwarancji ale takiej ustnej więc nie wiem co z tego wyniknie. Jak będą naprawiać to spoko ale i tak wiem, że długo to nie wytrzyma więc już zaczynam kombinacje z PG1.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
a ja mam pytanie odnośnie dzwoniącego lewarka - wiem że temat był wałkowany na forum wiele raz i odsyłany do poradnika barta.
I tu jest problem - odnosnik do tematu z poradą nie dziala.
Czy moge sie podpiąć i poprosić o pomoc ?
Pozdrawiam
A każdym 2.0Ti? nie ważne czy to R600 czy R200 coupe?
no właśnie nie jestem pewien, bo w R800 2.0Ti były wersje 180 i 200km i chyba te 180 konne nie miały torsena, ale nie jestem tego pewien... a jeśli chodzi o R200 Coupe i R600Ti to chyba wszystkie miały 200km, a w tej wersji 200 konnej na pewno był torsen.
[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 13:08 ]
piotrekcrash napisał/a:
Występowały różne łożyska czy wytrzymałość tych skrzyń jest taka sama?
tego nie wiem, ale wydaj mi się, że w 2.0 Ti ta skrzynia była jakoś wzmocniona - tak na logike i chłopski rozum, ale nie wiem do końca. wiem na pewno, że jest wytrzymalsza niż R65
aiwer, W innym temacie teraz zauważyłem analogię i musisz wziąć jeszcze pod uwagę, żę przy wymianie skrzyni na PG1 czeka Cię zmiana koła zamachowego bo jak napisał keczu w 1.6 i 1.8 są innego typu i jeżeli różnią sie też ilością zębów to możesz mieć problem z pracą silnika na komputerze od 1.6.
Zaznaczam, żę nie mam pojęcia czy te koła zamachowe mają inną ilość zębów średnicę itd.
Prawdopodobnie inny jest też rozrusznik chodź też pewien nie jestem
Musisz wszystko dokładnie sprawdzić zanim się podejmiesz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum