Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 1,4 16v] Iskra na dwóch Garach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:04
[r200 1,4 16v] Iskra na dwóch Garach
Autor Wiadomość
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 05:28   [r200 1,4 16v] Iskra na dwóch Garach

Witam

Mam problem od dłuższego czasu, rano lub po deszczu nie mogę zapalić auta a gdy już się to uda pali na dwa gary. Gdy auto " trochę przeschnie " problem znika, wymieniłem już kable wn, świece, palec, kopułkę i cewkę. Nie mam więcej pomysłów w niedziele ma przyjechać kupiec po samochód i chciałbym to zrobić..

Bardzo proszę o pomoc...

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sie 20, 2010 09:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 20, 2010 05:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 07:00   

ja bym jeszcze sprawdził połączenia czujnika położenia wału
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 09:40   

tzn ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 09:43   

Płynu w zbiorniczku nie ubywa? :cool:
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 10:16   

nie.. auto gdy jest ciepło chodzi normalnie bez awaryjnie ma tylko problem z zapalaniem po wilgotnej nocy czy deszczu..
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 10:46   

sprawdź przewód podcisnienia czy czasem nie łapie lewego powietrza. Ja miałem mikro dziurkę w tym przewodzie i miałem takie same objawy. Po zaklejeniu nigdy nie miałem już problemów z zapłonem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 11:32   

Vesper416 napisał/a:
sprawdź przewód podcisnienia czy czasem nie łapie lewego powietrza. Ja miałem mikro dziurkę w tym przewodzie i miałem takie same objawy. Po zaklejeniu nigdy nie miałem już problemów z zapłonem.


może to głupie pytanie ale gdzie mam szukać tego przewodu :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 17:08   

wpisz w wyszukiwarkę "czujnik położenia wału" - znajdziesz namiary
przewód podciśnienia to rurka biegnąca od sterownika silnika (obok akumulatora), po drodze wchodzi to dławika (taka mała kostka) a z niej wprost do kolektora ssącego
 
 
magnolka 




Dołączyła: 28 Cze 2010
Posty: 104
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 17:34   

Ja w swoim R miałam podobny problem. Często nie dało się nim nawet z myjni wyjechać. U mnie wystarczyło zmienić położenie cewki i od tamtej pory nic się nie dzieje.
 
 
 
gorgoroth80 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 138
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 17:48   Re: [r200 1,4 16v] Iskra na dwóch Garach

bula21 napisał/a:
...wymieniłem już kable wn, świece, palec, kopułkę i cewkę...


Wymieniłeś to wszystko na nowe części czy używane? jeżeli używane to lepiej przetestuj wszystko po kolei - szczególnie cewkę i kable - poszukaj na forum są na to dobre sposoby...
Sprawdź czy nie ma przebicia
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 19:51   Re: [r200 1,4 16v] Iskra na dwóch Garach

gorgoroth80 napisał/a:
bula21 napisał/a:
...wymieniłem już kable wn, świece, palec, kopułkę i cewkę...


Wymieniłeś to wszystko na nowe części czy używane? jeżeli używane to lepiej przetestuj wszystko po kolei - szczególnie cewkę i kable - poszukaj na forum są na to dobre sposoby...
Sprawdź czy nie ma przebicia


wszystko nowe

magnolka napisał/a:
Ja w swoim R miałam podobny problem. Często nie dało się nim nawet z myjni wyjechać. U mnie wystarczyło zmienić położenie cewki i od tamtej pory nic się nie dzieje.


nowa cewka jest obok akumulatora i problem ten sam ;)


wiec zostaje wymiana czujnika polozenia walu :? ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sie 20, 2010 19:59   Re: [r200 1,4 16v] Iskra na dwóch Garach

bula21 napisał/a:
Witam

Mam problem od dłuższego czasu, rano lub po deszczu nie mogę zapalić auta a gdy już się to uda pali na dwa gary. Gdy auto " trochę przeschnie " problem znika, wymieniłem już kable wn, świece, palec, kopułkę i cewkę. Nie mam więcej pomysłów w niedziele ma przyjechać kupiec po samochód i chciałbym to zrobić..

Bardzo proszę o pomoc...

Pozdrawiam


Jeśli w powietrzu jest dużo wilgoci, to obstawiałbym kopułkę, palec, przewody zapł. Jeśli natomiast problem jest zawsze po dłuższym postoju, to obawiam się, że możesz mieć problem z HGF'em. Płyn dostaje się na tłoki i dopóki nie przepchnie go dalej do wydechu na tych cylindrach chodził nie będzie.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 20:01   

Sprawdź ten przewód podciśnienia najpierw czy nie zasysa lewego powietrza. Nie wiem dlaczego ale po nagrzaniu samochód zaczynał dopiero normalnie chodzić. Podejrzewam że pod wpływem ciepła dziurka sie zmniejszała i nie brał juz powietrza......

Czujnik położenia też można sprawdzić. Po rozgrzaniu auta należy go wykręcić i szybko schłodzić. Wkręcamy z powrotem i jeśli auto będzie chodzic normalnie to już wiemy ze czujnik walnięty. No ale u Ciebie auto po nagrzaniu dopiero zaczyna pracować normalnie więc na moje czujnik od razu odpada.

[ Dodano: Pią Sie 20, 2010 21:01 ]
A najlepiej to zrób tak że rano idąc do samochodu nie odpalaj go tylko wykręć świece i sprawdź czy nie są czasem wilgotne... Od tego zacznij oględziny!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [Rover 200vi] chodzi na dwoch garach i dymi na bialo? CEWKA?
emi906 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Kwi 15, 2010 20:12
emi906
Brak nowych postów [R25 1.4 16V] iskra jest, brak wysterowania wtryskiwaczy??
kamil521 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Nie Lis 06, 2011 10:32
driftdreamer
Brak nowych postów [Rover 214 SI 1.4 '96] - silnik gaśnie, problem z iskrą.
aliuq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Czw Sie 26, 2010 21:54
AndrewS
Brak nowych postów [Rover 200] Iskra i dławienie się samochodu (foto)
wysek87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Gru 01, 2012 14:11
wysek87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink