Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0 idt 2003r] problem z obrotami silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2.0 idt 2003r] problem z obrotami silnika
Autor Wiadomość
piterek1812 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 113
Skąd: Kielce



  Wysłany: Pon Paź 12, 2009 20:03   [R45 2.0 idt 2003r] problem z obrotami silnika

Witam. Może ktoś mi pomoze i doradzi. Jestem od niedawna posiadaczem roverka 45 i mam problem bo kręci tylko do 4tys a zdarzy sie tak że kręći do konca. został wymieniony przepływomierz i to nie pomogło. Może być jakaś blokada bądz odcięcie paliwa?? Czy może to jest jakaś inna przyczyna??
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 12, 2009 20:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Pon Paź 12, 2009 23:57   

Hej!

Filtry powietrza (mozna sprawdzic na oko nawet) i paliwa (zalezne od tego kiedy wymieniales) sa w dobrym stanie?

Pozdrawiam
 
 
 
piterek1812 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 113
Skąd: Kielce



Wysłany: Wto Paź 13, 2009 11:26   

Filtry były zmieniane max 2tys. km temu i są napewno dobre.
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 18, 2010 10:54   

hej,
u mnie jest ten sam problem;
Chłopaki radzili żeby sprawdzić wtryski, czy jest odpowiednia rezystancja na nich.
Choć z drugiej strony wyczytałem w którymś wątku, jak pisał MaReK że to właśnie po wymianie przepływki problem powinien zniknąć... sam czekam na info od kogoś kto zna problem i jego solution.

[ Dodano: Sro Sie 18, 2010 11:54 ]
tutaj mój wątek o takiej samej nazwie ....

http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#534418
_________________
Driving is believing !
 
 
 
piterek1812 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 113
Skąd: Kielce



Wysłany: Sro Sie 18, 2010 20:38   

U mnie na razie nic nie pomaga. Wymieniłem przepływomierz na oryginał Boscha i to do rovera a nie do opla (podobno to jest to samo no ale...) wymienione filtry 01.07.2010, sprawdziłem, węże od turbo i rezystencje na pierwszym wtrysku. Wszystko jest w najlepszym porządku a tu dalej to samo.
Podłączałem pod komputery ale u mnie w okolicy nie a nigdzie mechanika który miałby sprzet do rovera... Jeszcze planuje wykręcić wtryski i sprawdzić czy nie leją.
Jeszcze gdzies słyszałem że może to byc czujnik położenia wału ale na forum nikt mi tego nie potwierdził.
Jeżeli znajde jakieś rozwiazanie to napisze o tym na forum...
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 11:57   

sprawdz czy pracuje cięgno przy turbinie .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:00   

PHJOWI napisał/a:
sprawdz czy pracuje cięgno przy turbinie .


PHJOWI - a przybliżysz jak to zrobić ? :>
_________________
Driving is believing !
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:02   

ciągniesz/popychasz i sprawdzasz czy się rusza czy stoi i jest nie do ruszenia .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:03   

ale tego cięgna nie da się ruszyć dopóki się go nie rozepnie od westgate
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:06   

szoso420 napisał/a:
ale tego cięgna nie da się ruszyć dopóki się go nie rozepnie od westgate


Jest jakiś tutorial do tego ?:D
bo zaczynacie znowu mówić językiem którego nie znam ;)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
martens 




Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:07   

Ktos kiedys tlumaczyl i byly nawet fotki.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:07   

adamsky8811 napisał/a:
Jest jakiś tutorial do tego ?:D

na pewno w Rave jest to pokazane :wink:
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:15   

szoso420 napisał/a:
adamsky8811 napisał/a:
Jest jakiś tutorial do tego ?:D

na pewno w Rave jest to pokazane :wink:


pół dnia mi zejdzie na szukaniu tego w Rave.. :P
_________________
Driving is believing !
 
 
 
martens 




Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 02 Lut 2009
Posty: 692
Skąd: Lublin

Rover 25

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:17   

a moze uzyjesz szukajki i wpiszesz "cięgno" - to jakies 5 sekund :razz:
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Sie 20, 2010 12:23   

na czerwono zaznaczony jest westgate a na niebiesko cięgno
jest tam zawleczka na końcu, która rozpina cięgno z westgate
 
 
piterek1812 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 113
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 16:30   

u mnie na pewno cięgno chodzi lekko. Też już to przerabiałem.
Co jeszcze jest ważne, że głośno klekocze mój Rover, w porównaniu do innych diesli jest strasznie głośny.
Może tym kogoś naprowadzę na jakiś pomysł?
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 19:15   

jak głośno tzn. twardo pracuje to przestawiony na rozrządzie .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
piterek1812 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 113
Skąd: Kielce



Wysłany: Pią Sie 20, 2010 22:52   

Można to jakoś sprawdzić?
Są jakieś znaki na rozrządzie?
I ewentualnie można to zrobić (ustawić rozrząd w normalniej pozycji) samemu czy wybrać się na warsztat?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Problem z obrotami silnika
Fiodor2000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Wrz 03, 2007 14:00
wsl
Brak nowych postów [R45] Problem z obrotami silnika
bioly99 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Cze 25, 2008 14:45
Dolt
Brak nowych postów [r400 1,6 16v 99r.] Problem z obrotami silnika.
daro76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 20, 2010 15:14
daro76
Brak nowych postów [R416] Problem z obrotami silnika
SIWY73 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Gru 03, 2008 22:54
SIWY73
Brak nowych postów [R45] Problem z obrotami po wyczyszczeniu silnika krokowego
migun Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Lut 27, 2014 22:22
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink