Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 83 Skąd: Jelenia góra
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 22:14 [R 25] pare pytań
Na początek witam wszystkich! od paru dni stałem się posiadaczem r 25 2.0sdi i juz na początek mam pare pytań:
1. nie działa mi nawiew na poziomie 1 i 2, czytałem faq i wiem ze to rezystor, tylko jak go wymienić, prosiłbym o foto gdzie jest
2. samochód zaczyna jechac dopiero od 2000 obrotów, za nim do nich dojdzie to mół taki ze az przykro, przeczytałem pare postów i myśle że to MAP SENSOR, jak go sprawdzić czy dobrze działa i znalazłem aukcje http://moto.allegro.pl/it...cord_civic.html czy ten pasowałby gdbym go zamówił??
3. niby wszystko fajnie klima działa ale działa ona nie zależnie czy włącze przycisk czy nie, brak podświetlenia przycisku podczas włączania, czy spotkał sie ktoś z czymś takim? nie da sie jej wyłączyć
no i to puki co wszystko, jeśli ktoś ma chwile prosze o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 22:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. nie działa mi nawiew na poziomie 1 i 2, czytałem faq i wiem ze to rezystor, tylko jak go wymienić, prosiłbym o foto gdzie jest
Bardzo prosta sprawa, na forum na pewno gdzieś są fotki.
regins napisał/a:
2. samochód zaczyna jechac dopiero od 2000 obrotów, za nim do nich dojdzie to mół taki ze az przykro, przeczytałem pare postów i myśle że to MAP SENSOR, jak go sprawdzić czy dobrze działa i znalazłem aukcje http://moto.allegro.pl/it...cord_civic.html czy ten pasowałby gdbym go zamówił??
Żaden tam map sensor Te samochody niestety mają słaby dół, jedyna rada to sprawdzić przepłowomierz, a najlepiej kupić MAFAM, czyli pudełko z UK naprawiające to i dające lepszy moment z dołu.
regins napisał/a:
3. niby wszystko fajnie klima działa ale działa ona nie zależnie czy włącze przycisk czy nie, brak podświetlenia przycisku podczas włączania, czy spotkał sie ktoś z czymś takim? nie da sie jej wyłączyć
Wyjmij przycisk i wymień żaróweczkę
A na jakiej podstawie oceniasz, że ciągle pracuje? Ciągle wieje chłodem?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 83 Skąd: Jelenia góra
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 22:45
do
1. dzieki znalazlem
2. dalej pomimo to twierdze ze to map sensor bo ciezko mi ruszyc nim pod górke, jak jade pod góre i nie daj boże musze zwolnić i obroty spadaja ponizej 2000 to od razu redukcja najczesciej az na 1 bo nie chce wogle sie rozpedzac. Może da sie go odpiąć i jakoś wyczysćić ( nie wiem spirytusem przeymyc czy cuś) każdy pomysł mile widziany
3. ciagle pracuje bo dmucha zimnem jak tylko dam nawiew na 3 ( na 1 i 2 narazie nawiewu brak ) a żarówke sprawdze
2. dalej pomimo to twierdze ze to map sensor bo ciezko mi ruszyc nim pod górke, jak jade pod góre i nie daj boże musze zwolnić i obroty spadaja ponizej 2000 to od razu redukcja najczesciej az na 1 bo nie chce wogle sie rozpedzac. Może da sie go odpiąć i jakoś wyczysćić ( nie wiem spirytusem przeymyc czy cuś) każdy pomysł mile widziany
Skoro masz problem z jazdą po górkę to rzeczywiście może być map sensor.
Odepnij przepływomierz na początek
Wiesz gdzie jest filtr powietrza? To jego obudowa jest spięta dwoma spinkami z taką puszką okrągłą. Z niej wystaje gniazdo do którego jest wpięta wtyczka. Mocno naciskasz wtyczkę, aż będzie słychać, że odskoczył ząbek. Wyciągasz wtyczke i jedziesz zobaczyć jak się jeździ
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 12:22
regins napisał/a:
Na początek witam wszystkich! od paru dni stałem się posiadaczem r 25 2.0sdi
Rover 25 iDT , nie SDi. Co do dołu, to ten typ tak ma- niestety, ale MAFAM sobie z tym pięknie radzi
A co do klimy, zacznij od sprawdzenia przycisku od klimy, skoro piszesz, że klima chodzi non stop, to może przycisk się powiesił i trzeba go będzie wymienić.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 14:40
Przycisk ma na brzegu taką małą szczelinkę po środku, wciskasz coś cienkiego i wyskoczy sam, a mafam to takie mądre urządzonko które wpinasz w miejsce przepływki: http://tuning-diesels.com/Mafam/maproject.htm
Wtryczka do przepływki siedzi na zatrzask. Mocno przyciskasz wtyczkę, aż będzie słychać, że odskoczyło. I wyciagasz.
Toż pisałem co to MAFAM.
Krzysi3k napisał/a:
najlepiej kupić MAFAM, czyli pudełko z UK naprawiające to i dające lepszy moment z dołu.
Wpinasz wtyczkę od przepływki do tego mafamu, a mafam wpinasz do gniazda przepływomierza, czyli wsadzasz to między gniazdo a wtyczkę. Naprawia błędy przepływki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 83 Skąd: Jelenia góra
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 16:22
wyciągnołem przycisk, popstrykalem i stwierdzam że klima działa jak powinna tylko podświetlenie przycisku padło. ( swoją drogą to wyjęcie tego to pikuś ale wsadzenie z powrotem to az białej gorączki można dostać) za chwile zamieszcze zdjecie z takim elementem moze ktoś coś bendzie o nim wiedzieć
A z Mafamem tragedia...
http://energytuning.co.uk/shop/prod3.htm
Czyli koniec z mafamami...
Nie wiem o co chodzi, że przepływka z jakimś "IAT", może od razu zintegrowana z mafamem?
Ale 130 funtów odstrasza...
To co zaznaczyłeś obok zbiorniczka wyrównawczego to jest sterownik EGR
A po co Ci te wężyki? odepnij po prostu EGR jeśli jesteś pewny, że jest czysty i się domyka.
Jak nie to zaślep go
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 83 Skąd: Jelenia góra
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 16:44
bo te dwa wężyki są klejone taśmą i troche jakby nie trzymały, a po co ten sterownik egr? naprawde sie nie znam, i jak sprawdzic czy jest czysty i sie domyka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum