Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 22:10 [r200 1,4 99r 103 KM] kilka problemów z autkiem :(
Witam mam kilka problemów
1. piszczy mi znowu przednie lewe koło i mysle nad wymiana klocków hamulcowych bo tez sa na wykonczeniu jakie polecacie tak do 120 zł
2. Nastepny problem to duze spalanie z 10 l na 100 km a wczesniej palil 7 l byc moze przez to piszczące koło wiecej pali bo klocki nie odpuszczaja i powiedzcie mi jeszcze jedno czy to normalne ze jak zdejme koło to klocki przylegaja do tarczy
3. Dziwne tez jest jak zaraz po zatankowaniu samoczynnie szarpie samochodem przez kilka sekund co to moze byc
4 jakie polecacie kable zapłonowe?? bo tez musze wymienic i czy cos przy tych kablach jest dobrze przy okazji wymienic prosze o POMOC
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 22:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 12 Skąd: Siedlce
Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 23:35
klocki mysle ze jakichs bys nie kupil to beda dobre, najtansze z mozliwszych to chyba DELPHI
co do ocierania, raczej nie powinny nonstop trzec, samochod ciagle hamuje to i spala wiecej bo sie bardziej meczy, mam ten sam problem, zapiekly sie odbojniki ktore powinny odbijac zacisk z klockami od tarczy
co do szarpania to moze byc filtr paliwa? wymieniales go? jesli nie to sprobuj wymienic duzo nie kosztuje a i tak zawsze trzeba to zrobic wiec nie stracisz na tym, kiedy masz malo paliwa i tankujesz samochod mozesz "rozburzyc" syf ktory jest na dnie, po czym zasysany on jest do filtra i go przypycha, to samo jest z herbata i fusami ktore jak zalejesz goraca woda to plywaja wszedzie - taka moja teoria
aha dzięki za odpowiedzi, a mozecie mi jeszcze powiedziec czy przy zmianie tych kabli trzeba wymieniac jeszce jakis rozdzielacz? czy cos jesli tak to prosze o podanie jakiegos linku bo nie znam sie kompletnie na tym
Cewka znajduje się za blokiem, jak masz ten środkowy kabel w kopułce to idąc nim dojdziesz do cewki.
Palec papierem ściernym drobnym czyścisz, elektrody w kopułce tak samo. Po środku jest taki rdzeń grafitowy na sprężynce, zobacz w jakim stanie jest, może zajechany i nie styka tak jak było to u mnie. Grafit starty całkiem i plastik w okuł niego się stopił i go zblokował.
Cewka znajduje się za blokiem, jak masz ten środkowy kabel w kopułce to idąc nim dojdziesz do cewki.
Palec papierem ściernym drobnym czyścisz, elektrody w kopułce tak samo. Po środku jest taki rdzeń grafitowy na sprężynce, zobacz w jakim stanie jest, może zajechany i nie styka tak jak było to u mnie. Grafit starty całkiem i plastik w okuł niego się stopił i go zblokował.
Co to za przeróbki w kopułce? W nowej nie ma tych rezystorów...
A bo sobie przerobiłem rozdzielacz na cyfrowy, to co jest na elektrodach przyklejone takie czarne to czujniki, dzięki którym układ zna położenie tłoków.
Działa ta innowacja? Jeśli tak - to piszę wniosek o nadanie dyplomu uznania dla racjonalizatora I klasy!
ps. Zawsze chciałem przerobić w Poldoroverze rozdzielacz tak, by uwolnić się od tego zawodnego czujnika położenia wału korbowego. Ale jak zobaczyłem wzorcowy przebieg czasowo-napięciowy pracy tego czujnika - dałem sobie spokój.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Działać działa, tylko cewek nie mam aby do samochodu wsadzić, ta listwa zapłonowa co widać na zdjęciu ma 2 cewki walnięte.
Ale wstępnie wsadzałem do samochodu i iskry przeskakują tam gdzie trzeba i kiedy trzeba, więc został tylko test na maszynce
Przebieg jest faktycznie straszny, to już chyba 3 wersja tego układu i w końcu działająca jak należy
A nie mogą być dwie bliźniacze cewki z Poloneza z silnikiem bez rozdzielacza mechanicznego? Były dość trwałe. Bo montowanie czterech klasycznych cewek walcowych będzie wyglądało, jak w czterocylindorwej syrenie..
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
W gruncie rzeczy też może być, chodź miałem w planach zwiększyć szczelinę między elektrodami na świecy w celu sprawdzenia jaki ma to mniej więcej wpływ na silnik, ale zawsze można podnieść napięcie na pierwotnym i wyjdzie podobnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum