Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 4 Skąd: Tarnów / Kraków
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 11:55 [MG ZR] Jakie najmniejsze felgi do ZR?
Mam pytanie dotyczące rozmiaru felg.
Teraz mam letnie opony na 17", chcę kupić zimówki jak najmniejsze.
Moje obawy dotyczą tego, że to jest ZR 160 i tarcza jest duża.
Proszę o szybką odpowiedź.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 31, 2010 11:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Teraz mam letnie opony na 17", chcę kupić zimówki jak najmniejsze.
15'' ale ....... Et 45 musi być (lub coś w przyblizeniu pasuja z hondy civic lub fiata grande punto)
rok temu kupowałem tylko nie pamietam teraz z której hondy civic
grande punto ma chyba ET43 ale felga pasuje bo przymierzałem
[ Dodano: Wto Sie 31, 2010 13:33 ]
szukaj felg od hondy civic VI generacji z silnikiem 1,6
otwór centralny 56, rozstaw śrub 4x100, ET45
to by było na tyle
Moje obawy dotyczą tego, że to jest ZR 160 i tarcza jest duża.
pisałem już o tym kiedyś poszukaj postu z moimi wypowiedziami.
nie tyle wielkość tarczy przeszkadza, co szerokość zacisku (i tylko przód),
- felga musi być odpowiednio wyprofilowana i mieć odpowiednie odsadzenie.
nawet ATS CUP 15", które mają odsadzenie ET20 nie wejdą bo mają zagięte do środka mocno ramiona.
bez mierzenia się nie obędzie - chyba że kupujesz już sprawdzone przez kogoś.
Ale szukaj 15", bo jak znajdziesz to później dużo zaoszczędzisz na oponach.
Oczywiście że nie wejdą i będzie problem Z przodu koło ma może 0,7 cm do mcphersona. Przy niektórych szerszych 215 może już obcierać. Inna sprawa że można dać felgę z mniejszym ET to z kolei bęzdie obcierało o błotniki, nie mowiąc o chlapaniu błotem wszystkiego dookoła. Nie rób rzeźby tylko jak już kupiłeś szportowe auto to odżałuj na porządne dopasowane opony
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Wrz 15, 2010 02:33
Marcinie - szportowe nie szportowe - ladny kolor bel to wzielem... Heheheh wpakuje sie z głelfa i bedzie git. AAAAAAAAa taki maly OT. Echhh biedne te "krajowe" MG. Jedna rzecz - nie kupowac na oczy - przekalkulowac, ocenic swoja zdolnosc do jezdzenia tymi bolidami i dopiero kupowac. Tanio nie jest - o czym doskonale wiesz
Aj tam żartownisiu wiesz dobrze że vałwej nie jest mój ino półówki mojej tej lepszej... Inna sprawa że lubie bestie (nie połówke tylko głelfa) prawie jak MG, którego wygryzł już z rodzinnych wypadów (miękko, cicho, komfortowo i tanio - znaczy się starzeje)
[ Dodano: Sro Wrz 15, 2010 22:42 ]
Bumelant napisał/a:
Tanio nie jest - o czym doskonale wiesz
Co racja to racja - porzadna opona 205/45/17 - 450zł
w zr160 tarcze i zaciski sa takie same jak w zs180??
nie wkladal nikt orginalnych 15" z rovera np tych
15" et 45
Ja mam takie w zr160.
Pasują na styk, rozstaw minimalnie węższy wtedy kół niż w oryginale, ale na zimówki w sam raz - no i są pancerne, co się przydaje zimą.
[ Dodano: Pią Wrz 17, 2010 11:32 ]
Ciufcia napisał/a:
borek88 napisał/a:
w zr160 tarcze i zaciski sa takie same jak w zs180??
tak
borek88 napisał/a:
nie wkladal nikt orginalnych 15" z rovera np tych
nie wiem czy ktoś wkładał ale pasują na pewno, przecież napisałem w poście powyżej
Właśnie inne oryginalne nie pasują - sprawdzone organoleptycznie. Nie da się nawet dokręcić śrub bo blokują się felgi o zaciski - trzeba by dystanse założyć, a te z kolei nie wejdą bo za krótkie szpilkie, więc musiały by być takie przykręcane dystanse, a te z kolei duże odsadzenie dają i poza obrys auta wystawały by koła.
Jedyny oryginalny felunek w 15" jaki pasował (a mierzyłem 4kpl) to właśnie te podane w przykładzie przez borka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum