Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Wrz 23, 2010 16:46
Wydaje mi się, że masz źle ustawiony rozrząd. Sprawdź dokładnie jeszcze raz jak masz ustawione koła na wałkach, względem klina na wałku. Poczytaj ten wątek http://forum.roverki.eu/v...014]klik[/URL].
Ponieważ koła można nieświadomie źle założyć przekręcając je o 180^,
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 23, 2010 16:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A więc poszedłem do garażu o godz.19 wiedząc że auto nie odpali, sprawdzić rozrząd. Rozrząd jest ustawiony idealnie na znaki. Wlałem do każdego cylindra po szczykafce oleju i czas na sprawdzanie ciśnienia.
1-15bar
2-3bar
3-14bar
4-4bar
Wlałem w bak 10l paliwa i dokręciłem głowice jeszcze o 30stopni zgodnie z kolejnością. Więc znów sprawdzam ciśnienie.
1-3bar
2-13bar
3-3bar
4-7bar
Więc myślę cuda chyba. W pierwszym było 15bar a teraz tylko 3bar.
Wkręciłem wszystkie świece z powrotem i założyłem trzy cewki.
Jednej nie zakładałem żeby zobaczyć czy jest iskra. Wziąłem jaką starą świece i przyłożyłem ją do osłony zawór i podczas kręcenia rozrusznikiem po jakiś 2sec auto odpaliło i chodziło równo. Zgasiłem założyłem cewkę z powrotem i odpala.
Dziękuję, takie jajca.
[ Dodano: Wto Wrz 28, 2010 20:22 ]
Dobra.
Oleje wszystkie nowe, płyny i filtry.
Mg Zr 1.8 16v (120KM) tak nie idzie jak ten 1.4 16v. Szok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum