Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 11:07 [R25 2.0 iDT '00] Problem z odpalaniem
Witam, po przeszukaniu forum postanowiłem oficjalnie szukać porady, mianowicie: mam problem z odpalaniem na zimnym silniku, muszę chwile pokręcić aby zapalił, pochodzi chwile i pali na "dotyk", wymieniłem świece żarowe tzn 2 były upalone w tym jedna za pompą paliwa - która nie została wymieniona, założyłem zaworek zwroty przed filtrem paliwa - może paliwo wraca.. jakieś wskazówki? Mogą to być np nieszczelne zawory? Problemy z pompą/wtryski? Czekam na wskazówki pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 11:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ile musisz nim kręcić na zimnym silniku? Bo jeśli 3 razy rozrusznik zakręci i dopiero zapala to ja bym się nie martwił. To diesel
A na 3 świecach sprawnych i tak powinien ładnie palić.
Możesz jeszcze kąt wtrysku sprawdzić. Mi jeszcze 2 tygodnie temu rano na dotyk palił, teraz noce zrobiły się chłodniejsze i musi zakręcić 2 razy rozrusznikiem i łapie.
siersciuch01, to że dymka puści to nic nienormalnego
Sorry za głupie pytanie, ale czasem najłatwiejsze rozwiązania potrafią być kluczem do trudnych problemów. Grzejesz świece?
Z naszych obserwacji wynika, że lepiej nie odpalać jak tylko kontrolka świec zgaśnie tylko jak usłyszysz takie "pyknięcie" przekaźnika
Może nagraj filmik jak Ci odpala.
Witam. Troche pozno sie wtracam, ale kilka dni temu mialem podobny problem. Odpalal mi na dyg a nagle musialem dosc dlugo krecic zeby odpalil ~ 5 sek. Sciagnalem pokrywe, pompa byla zalana ropa, wystraszylem seio bo nie sa to tanie sprawy, szwagier mechanik popatrzyl posprawdzal i puszczal wezyk ten gumowy co idzie od wtrysku do wtryku ich jest 3, pierwszy mi puszczal i sikal po sikniku wymienilem wszystkie 3 i jest git. Sprawdz sobie. sa to wezyki przelewowe. Od tego jak to wymianilem zero problemow. Koszt naprawy 5zl za 1m wezyka i 20zl bo wypilsmy potem po kilka browarow
Po wizycie w serwisie Bosha okazało się ze był źle ustawiony zapłon (jeden ząbek), dodatkowo wymieniłem filtr paliwa i pali pięknie i na zimnym i na ciepłym
Potwierdzam to co pisze Linksiq. Miałem podobny problem. Kupiłem auto - odpalało normalnie, potem trzeba było kręcić 5 - 7 sekund mimo upałów w lecie. Poszperałem pod maską i tak z głupa wymieniłem gumowy wężyk przelewowy - był lekko sparciały i luźny. Problem zniknął całkowicie. Auto odpala dużo lepiej nawet mimo mrozów.
A co do ustawienia kąta - też oczywiście ma to wpływ. Niemniej jednak dla potomnych, warto sprawdzić również wężyki
Potwierdzam to co pisze Linksiq. Miałem podobny problem. Kupiłem auto - odpalało normalnie, potem trzeba było kręcić 5 - 7 sekund mimo upałów w lecie. Poszperałem pod maską i tak z głupa wymieniłem gumowy wężyk przelewowy - był lekko sparciały i luźny. Problem zniknął całkowicie. Auto odpala dużo lepiej nawet mimo mrozów.
A co do ustawienia kąta - też oczywiście ma to wpływ. Niemniej jednak dla potomnych, warto sprawdzić również wężyki
BTW, ile zapłaciłeś za usługę w Boshu ?
A jakie te wężyki sa, chodzi o średnicę. Kupiłbym, wymienił profilaktycznie, gdyz jeden jest trochę przycięty i może niedługo z niego lecieć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum