Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 11:11 [R214, 98]kod immo i diagnostyk z kompem który twierdzi że n
witam
mam problem z immobilaiserem:
dotychczas używałam kluczyka,nie sprawdzałam pilotów.po zmianie akumulatora włączył mi się immo i nie mogę odpalić auta,pompa pompuje elektryka działa,jak przekręcam kluczyk to w pozycji drugiej zaczyna tak przemiennie ioioioio ale dość cicho.centralny z kluczyka działa też.nie mam kodu do wyłączenia immo,pilota synchronizowałam ale nie wiem czy on działa bo zero reakcji wiele razy próbowałam.Odłączyłam znowu aku i chciałam jeszcze raz zsynchronizować ale dalej nic.J tam się nie znam na moje oko wszystkie styki dobre ale naprawdę się nie znam.Znalazłam diagnoste z kompem do roverków ale już drugi mi powiedział że bez kodu deaktywacji immo to nie wygeneruje mi kodu przez komputer no ale jak bym miała ten kod to sama bym sobie to przecież zrobiła.No i nie wiem jak rozmiawiać z takim panem jak wytłumaczyć mu o co chodzi jak on sam nie wie?Czy żeby dorobic dobrego pilota to musze naprawde mieć ten kod bo inaczej nie zadziała nowy kod w nowym pilocie?a jak nie to co moge zrobić?reaktywować jakoś pilota tylko u kogo?Proszę wszystkich co coś wiedzą w tej sprawie o odpowiedź bo ja już się sama pogubiłam,czy żeby sprawdzić czy ktoś nie kombinował z ominieciem komputera i nie podpiał tego kabla na krótko to muszę się dostać do jakiejś skrzynki i to będzie od razu widać,a jeśli ktoś tak zrobił ja w/n to czy wtedy wogóle pilot ma szansę zadziałać czy trzeba przepiąć tak jak było kiedyś te kable?Wiem że tu namieszałam strasznie próbując wytłumaczyć o co mi chodzi ale jak ktoś coś wie to bardzo proszę o odpowiedź bo auto stoi i nie wiem jak się dostanę do pracy.
a to że mam akumulator 88ah to chyba nie ma znaczenia?
Ostatnio zmieniony przez eva. Nie Wrz 26, 2010 15:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 11:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 11:46
Do wgrania nowego pilota nie jest potrzebny żaden dodatkowy kod natomiast tzw. kod kluczykowy do rozbrojenia imo przez zamek można uzyskać po podłaczeniu się komputerem serwisowym - testbook.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: kielce
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 15:43
znajdz najbliższy serwis rovera i zcholuj auto!tam napewno Ci pomogą. miałem ostatnio taki sam problem, kupiłem używany, oryginalny pilot(gdyż miałem tylko jeden-popsuty) na allegro za 60zł http://allegro.pl/orygina...235715228.html. programowanie kosztowało mnie 120zł i 5 min czekania.
pozdrawiam
we Wrocławiu chyba nie ma servisu Rovera,ale chodzi mi o to czy za pomocą komputera można odczytać kod do awaryjnego odblokowania immo,mając tylko kluczyk i piloty i tą blaszkę ale ta blaszka to do dorabiania samego kluczyka chyba jest
jednak są servisy ROVER'a w WRC
a ja od kilku dni muszę jeździć rowerem
Ostatnio zmieniony przez eva. Sob Wrz 25, 2010 21:52, w całości zmieniany 1 raz
eva., Za pomocą komputera można odczytać kod do awaryjnego odblokowania immo, tylko to musi być "TESTBOOK T4". Specjalny komputer, do diagnostyki ROVER'ów. Niewiele warsztatów go posiada. We Wrocławiu TU MAJĄ TESTBOOK T4
[ Dodano: Sob Wrz 25, 2010 19:22 ]
macikd napisał/a:
ta blaszka to właśnie kod do odblokowania immo przez zamek w drzwiach
Ta blaszka, to jest kod potrzebny do dorobienia tylko i wyłącznie samego kluczyka.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no tak o Fatimeksie to wiem ale przydałby się ktoś kto by się zgodził za doplatą przyjechać do mnie bo to mniej zachodu niż tłuc sie lawetą 50km.,ale w dwóch różnych warsztatach bliżej mnie twierdzili że mają testbooka do roveróv ale nie da się kodów odczytać bo niby jak ja to sobie wyobrażam że wtedy złodziej mógłby sobie przyjść i poprosić,kolega twierdził że kiedyś mu tam rozwiązali właśnie problem z roverkiem ale to było dawno może ktoś inny to robił bo ten pan zrobił takie wielkie oczy a póżniej mówił że trzeba wywalić mi immo z auta a ja go nie pytałam o to tylko o odczyt kodów.Także nie wiem poszukam jeszcze może ktoś coś wymyśli a jak nie to pozostaje mi Fatimex,na Paczkowskiej we Frampolu pan L.Wisniewski się zastanoi czy przyjedzie czy nie ,a tak wogóle to w piątek dzwoniłam w wiele miejsc i wszędzie słyszałam że pan diagnosta jest na urlopie i będzie w poniedziałek,chyba po prostu diagnostykom jakaś ustawa reguluje urlopy w jednym terminie aby się mogli wszyscy spotkać i porozmyślać wspólnie
tronsek, nie będę się z Tobą sprzeczał, ale jakoś u mnie się immo odblokowuje po przekręceniu właśnie tego kodu w zamku drzwi. I jesli dobrze rozumiem to w instrukcji wyraźnie jest napisane, że kod z blaszki i z karty kodowej, którą się dostawało przy zakupie auta jest taki sam.
a ma ktoś może zdjecie pilota LUCAS 3TXA jak wygląda w środku z obu stron ta płytka bo nie wiem może mi ten kwarc wypadł,a pilota dam do obejrzenia dopiero w pon.a tak juz bym sobie porównała bo ta niewiedza jest straszna...
już mam zdjęcie.
a ten kod na Twojej blaszce to tylko 4 cyfry i nic więcej czy poprzedzony jest jakąś literą bo ja mam w środku cztery cyfry ale mam też litery w sumie 7znaków,w książce narysowane było 5zn.na blaszce ale to tylko przykładowo pewnie bo to dotyczy całej serii 200.
tak,znowu stracony dzień.wczoraj zaniosłam pilota do naprawy a dzisiaj odbieram i Pan mi mówi że nie on się nie zna na takich pilotach i miernika nie posiada a wczoraj mówił że ma czym sprawdzić.
Ostatnio zmieniony przez eva. Wto Wrz 28, 2010 16:51, w całości zmieniany 2 razy
Skoro pilot działa do otwierania auta to może czujnik immo przy stacyjce padł po prostu ? U mnie sie urwał kabelek przy czujniku założonym na stacyjke i taki sam efekt był. Z pilota sie otwierało ale odpalić nie mogłem.
dzięki jutro tam zadzwonię o ile nie znajdę kogoś z Wrocławia kto zechciałby przyjechać bo do Brzegu dolnego mam o 60 km dalej,nie wiem czy ktoś się zgodzi przyjechać na taką odległość.
[ Dodano: Nie Wrz 26, 2010 16:50 ]
macikd napisał/a:
ja mam dokładnie 4 cyfry i właśnie one służą do wyłączenia immo. pozostaje wyłączone do pierwszego zamknięcia/otwarcia drzwi pilotem.
no właśnie 4 cyfry a ja mam wogóle blaszkę przy kluczykach która zaczyna się B0XXXX0 i to chyba nie jest nawet blaszka do kluczyka bo powinna się zaczynać na R,nie zwróciłam na to uwagi przy zakupie bo się nie znałam na tym,najwidoczniej pan sam dorobił blaszkę albo nie wiem znalazł gdzieś i doczepił żeby nie było że nic nie ma,
I jesli dobrze rozumiem to w instrukcji wyraźnie jest napisane, że kod z blaszki i z karty kodowej, którą się dostawało przy zakupie auta jest taki sam.
daj skan tej instrukcji.
Na 100% nie jest to kod immo .
Wysłany: Nie Wrz 26, 2010 22:10 Re: [R214, 98]kod immo i diagnostyk z kompem który twierdzi
eva. napisał/a:
a to że mam akumulator 88ah to chyba nie ma znaczenia?
Co do aku to moze miec poniewaz nie wiem czemu akurat taki Ci tam wsadzili - z tego co sie dowiedzialem (mam 25 iDT) nawet Centra 72Ah jest troche za duza bo alternator przy wlaczonym silniku i swiatlach daje jakies ~13,98 V ladowania (norma jest zakres 14-14,40V przy wlaczonych swiatlach).
Co do pilotow to oprocz Fatimexu powinni to robic jeszcze w LandRoverze w Dlugolece - uzytkownik Mariusz418 moze potwierdzic lub zdementwoac czy maja T4'ke.
Ja sugeruje na poczatku - z tego co piszesz pilot'a nie uzytwalas od zakupu auta -> proponowalbym wymienic w nim baterie i sprobowac zsynchronizowac wtedy. Jesli nic nie da to wtedy bym poszukal T4'ki. Bateria to CR2032, okragla, dosztepna na wiekszosci stacji w MM czy saturnie, etc.
Jak ktos pisal kod zaczynajacy sie od litery, na takiej blaszce, jest kodem kluczyka (jesli by ktos zgubil jedyny kluczyk to tym kodem mozna go odtworzyc).
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 54 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Wrz 27, 2010 01:02 eva problem z immo
Skoro ci odłaczył immobiliser i nie pali to w czym problem? reklamuj usługę i niech się martwi
nie walcz z pilotami i dość awaryjnym systemem lukasa rozłącz immo jak nie umiesz odezwij sie na pw pomogę założysz sobie dokłądaną centralkę z pilotami i po kłopocie
Ja mogę ci na 100% wyłączyć immobiliser i nie potrzebuje do tego żadnego kodu , auta , itd tylko twój ecu .
Czytałem wszystkie twoje posty i widze że szukasz ,próbujesz i bez efektu . Dawno szłoby załatwić temat ale ty chyba lubisz jak jest pod górkę?
Po zatym ktoś wyżej napisał że "może czujnik od immo padł" Przecież Eva napisała że ma wyłaczone immo jeśli tak jest to co ma za znaczenie czy instalacja immo jest ok czy nie .Immo jest jej zdaniem wyłaczone była u fachowaca tzn że auto ma palić na słowiowy sróbokręt i nie musi mieć nic sprawnego zwłaszcza pilotów.
Chyba że fachowiec był kowalem artystycznym i zepsuł ecu Myśle że to wszystko w temacie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum