Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 18:07 [R75] Nie odpala. Pompa paliwowa?
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam. Znowu mam problem z pompa paliwowa. Ok. 2 lata temu wymienilem na nowa i znowu cos nie tak. Najpierw pare dni temu podczas jazdy zgasl silnik. Bylo slychac ze pompa dziala, poprzednim razem trzeba ja bylo lekko uderzyc zeby zadzialala, jednak nie podawala paliwa. Dzisiaj ja wykrecilem, sprawdzic czy pompa z baku podaje paliwo. Czy po przekreceniu kluczyka w poz.2 powinno leciec paliwo z przewodu idacego do pompy paliwowej? U mnie nie lecialo, wiec dolalem paliwa do ok polowy zbiornika i wciaz nic. Wyczytalem na forum ze dobra pompa i tak powinna pociagnac wiec wlozylem ponownie pompe na miejsce, i fakt, zaczela ciagnac paliwo, ale cisnienie po wyjsciu z filtra jest bardzo male, paliwo lalo sie na odleglosc moze 5 cm. To dobrze?? A drugi powazniejszy problem, przy probie odpalenie silnika wszystko gasnie, wszystkie kontrolki , slychac tylko jedno klikniecie. Obejrzalem dokladnie przewody od akumulatora, wygladaja ok, klamry tez wyczyscilem. Moze ktos moglby mi pomoz.
Przepraszam ze tak sie rozpisalem ale chcialem dokladnie opisac problem.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 21:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 18:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 18:14
markwiatek napisał/a:
Czy po przekreceniu kluczyka w poz.2 powinno leciec paliwo z przewodu idacego do pompy paliwowej?
Powinno.
markwiatek napisał/a:
zaczela ciagnac paliwo, ale cisnienie po wyjsciu z filtra jest bardzo male, paliwo lalo sie na odleglosc moze 5 cm.To dobrze??
Źle. Z małe ciśnienie.
markwiatek napisał/a:
A drugi powazniejszy problem, przy probie odpalenie silnika wszystko gasnie, wszystkie kontrolki , slychac tylko jedno klikniecie. Obejrzalem dokladnie przewody od akumulatora, wygladaja ok, klamry tez wyczyscilem. Moze ktos moglby mi pomoz.
Słaby akumulator. Podmień na sprawny i wtedy zobacz czy kręci i jak po wymianie podaje paliwo. Może się okazać że to wina akumulatora, a nie pompki. Sprawdź prąd naładowania akumulatora w komputerze http://forum.roverki.eu/v...p?p=85346#85346 poz. 9
Wiec napewno pompa z baku do wymiany, i to ona musiala byc przyczyna zgasniecia silnika, bylo tylko ok 1/4 zbiornika paliwa.
Pompa kolo aku tez pewnie bedzie do wymiany, od poczatku podejrzanie glosno chodzila.
Wg testu poz.9 akumulator ma 118. Myslisz ze to wystarczy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum