Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] Silnik chodzi idealnie a jest duże spalanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 13:13
[Honda Accord] Silnik chodzi idealnie a jest duże spalanie
Autor Wiadomość
pili98 



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rawa Mazowiecka



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 19:49   [Honda Accord] Silnik chodzi idealnie a jest duże spalanie
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam. Proszę o prostą odpowiedź co może być jeżeli samochód nie kopci równo pracuje, dobrze przyśpiesza, wymieniony przepływomierz i egr wszystkie węże sprawdzone, a mimo to pali mi 10l/100km w cyklu mieszanym z tym że wogóle nie jeżdżę w mieście tylko czasami pokonuje krótkie odcinki.
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 13:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 19:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 20:26   

Może układ paliwowy ma jakąś malutką nieszczelność i część paliwa idzie w asfalt.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
wojtekkk 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 76
Skąd: RZ



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 20:29   

może śmieszne ale czy... hamulce nie trzymają?
mi po zakupie auta tak przednie koła trzymały, że spalanie też było koło 10l
_________________
Darmowy katalog stron
Mikorskop
 
 
pili98 



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rawa Mazowiecka



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 21:19   

hamulce nie trzymają jak go nawet rozpędzę do 100 i puszczę na luzie to leci i leci i praktycznie nie zwalnia więc nie trzymają hamulce, ciśnienie w oponach jest ok. Co do układu paliwowego to ostatnio wymieniłem filtr i sprawdzałem wszystko i żadnych nieszczelności nie zauważyłem. A ile Ci teraz pali Twój R600 ?? ? czy może być np. padnięty jakiś czujnik temperatury np. i komputer daje za dużą dawkę paliwa lub wtryskiwacze źle ustawione lub już rozregulowane???
 
 
zimek-1985 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 256
Skąd: Płońsk



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 21:41   

może pompa wtryskowa potrzebuje regeneracji?
Brat miał podobny problem w swoim DIESLU jak mu padła. tylko że do tego było trochę czuć ropą przy silniku jak była maska otwarta. Nawet CHECK mu się nie zapalał że coś z pompą nie tak.
 
 
pili98 



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rawa Mazowiecka



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 21:48   

no powiem szczerze że trochę czuć może nie samą ropę ale takie jakby spaliny niedopalone, ale wydawało mi się że to może być przez to że łącznik elastyczny już przepuszcza, ale jutro jadę to wymienić to zobaczę. Silnik od strony pompy wygląda jak nowy nie było nic myte a tam jest suchutko, nie wiem czy to pompa, w końcu nie kopci.
 
 
zimek-1985 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 256
Skąd: Płońsk



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 22:04   

warto podjechać do jakiegoś mechanika co sie zajmuje pompami. moze on cos podpowie. ja najbardziej bym obstawiał własnie pompę.
 
 
pili98 



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rawa Mazowiecka



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 22:16   

zimek-1985 napisał/a:
warto podjechać do jakiegoś mechanika co sie zajmuje pompami. moze on cos podpowie. ja najbardziej bym obstawiał własnie pompę.

A tobie ile pali bo widzę w opisie że też masz sdi?
 
 
zimek-1985 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 256
Skąd: Płońsk



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 22:32   

jesli chodzi o moj to w trasie przy 110-120km/h to tak do 5,5l/100 to juz max, a w miescie to zależy. ale tak około 7l/100.
 
 
pili98 



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rawa Mazowiecka



Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 22:39   

czyli niewiele. dzięki pozdrawiam
 
 
zimek-1985 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 256
Skąd: Płońsk



Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 07:59   

prosze. i obyś jak najszybciej znalazł w czym problem.
pozdrawiam
 
 
pili98 



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rawa Mazowiecka



Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 16:06   

dziś wymieniłem łącznik elastyczny od tłumika i się wystraszyłem bo w ogóle nie słychać turbiny ale chodzi dobrze więc pewnie gwizdało al tłumikiem :) naprawiłem przy okazji drżący drążek od biegów (wystarczy zeszlifować nity i wyjąć tulejkę z widełek, moja się nie nadawała i koleś ze wsi ma tokarkę to dotoczył mi nową z plastiku wymiar 18,3mm x 45mm x 8mm) teraz widać jaki bieg jest włączony lewarek jest sztywno i nie hałasuje) :) . No i właśnie jak już nastała ta cisza zauważyłem że obroty silnika minimalnie falują ale jest to praktycznie nie zauważalne na obrotomierzu, aczkolwiek jak się dobrze przyjrzeć to się zauważy. Czym to może byś spowodowane?? :?:
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 19:09   

pili98 napisał/a:
obroty silnika minimalnie falują ale jest to praktycznie nie zauważalne na obrotomierzu, aczkolwiek jak się dobrze przyjrzeć to się zauważy. Czym to może byś spowodowane?? :?:
Przeczytaj ten artykuł: http://www.roverki.pl/zro...ch-serii-l.html
Mi też falują obroty tak jak u Ciebie. Nie przejmuję się tym.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Wrz 04, 2010 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Sob Wrz 04, 2010 22:25   

Mam podobny problem, trasa czy miasto pali 6,8-7L za ok 2tyg czyszczę przepływkę.
 
 
pili98 



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rawa Mazowiecka



Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 20:06   

i co wymyślił ktoś przyczynę tego. wymieniłem węże od turba wszystkie i nic się nie poprawiło. mali 11L/100km. przyśpieszenie na 4 od 60 do 100 to 9 sekund. Mam pytanie czy problem polega na tym że autku brakuje mocy i nadrabia paliwem i dlatego dużo pali czy po prostu coś sprawia że pompa podaje za dużą dawkę. Co w ogóle odpowiada w sdi za dawkę paliwa?????????????????????????????????????? bo na pewno nie przepływomierz bo 3 sprawdzałem i na każdym jest tak samo a nawet bez jest identycznie. Byłem w serwisie boscha i gość mi sprawdzał kąt wtrysku i powiedział że jest dobry. Co to może BYC???? proszę abyście się w to zaangażowali ponieważ to super autko chodzi zajebiście, ale jak nie zacznie mniej palić to je sprzedam zresztą już wystawiłem na allegro bo się wkurzyłem, ale nie chcę się jej pozbyć bo jest śliczna.
 
 
fuego_30 



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: okolice Kłodzka



Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 18:17   

Dawka na pompie zawiera się przeważnie w granicach 3-6 mg (przy czym 3 to większa a 6 to mniejsza). A odłącz ten wężyk EGR od trójnika, a trójnik zaślep wężykiem ze śrubką na końcu, może to wina recyrkulacji.
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 08:04   

Moj tez za duzo palił bo ok 9l/100km. Zapodałem mu środek do czyszczenia wtrysków i spalanie spadło. Nie wiem czy to był zbieg okoliczności czy po prostu to pomogło. Teraz trasa w zależności od predkości 5.5 do 6.2l/100km.
Ja mam pompę mechaniczną.
 
 
danielszel 



Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 23
Skąd: Kurów

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 19:04   

Mam ten sam problem. Jak dla mnie to auto pali za dużo, 7 litrów na 100km jeżdżąc do pracy ok. 12km nie po mieście i czasami wypady gdzieś do miasta ale to sporadycznie na miesiąc. Miesięcznie wydaje na paliwo ok 450zł także dla mnie to bardzo dużo. W zimie spalanie było w granicach 8,5-9l. Byłem u kilku już mechaników, sprawdzali mi wtryski, ustawiali dawkę, wymieniałem filtry i nic nie pomagało. Nawet ostatnio kupiłem środek do czyszczenia układów diesla i też nic. Jeden z mechaników powiedział mi że te silniki (a to jest stary silnik hondy) tak mają, że one nie są ekonomiczne i tak palą. Też myślałem o sprzedaży, nawet był kilkanaście razy wystawiany i nikt się nie zgłosił, ale chyba pozostaje mi na razie nim jeździć i lać paliwo i słono za nie płacić.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 01, 2010 19:27   

SDI wytworem hondy ? od kiedy ? :twisted: :twisted:
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
pili98 



Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 19
Skąd: Rawa Mazowiecka



Wysłany: Pią Paź 01, 2010 20:24   

Ja sprawdziłem wreszcie błedy, wszystkie wężyki i nawet powymieniałem, wyczyściłem egr, zresetowałem kompa i zacząłem jeździć 90km/h i teraz pali mi przynajmniej tak mi się wydaje za 50zł robię 145km, czyli już lepiej niż było ale co to za jazda 90 na godzinę :( ( coś jest nie tak, ale ani nie kopci ani oleju nie bierze, żadnych błędów, wszystko szczelne, pali o strzał, nie wiem co może być, przecież jak by pompa za dużo paliwa dawała to by kopcił troche a tu dym taki że go nie widać. Jak tak dalej pójdzie to przerzucę się chyba na opał :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Duże spalanie
miuzik84 Rover serii 600, Honda Accord 1 Czw Lis 05, 2009 18:27
Krzysi3k
Brak nowych postów [Honda Accord] Chodzi nierówno na luzie
michal-555 Rover serii 600, Honda Accord 13 Wto Paź 02, 2007 17:02
piter34
Brak nowych postów [R600] Za duże spalanie i jest mułowaty
nie-dzwiedz Rover serii 600, Honda Accord 10 Pon Wrz 15, 2008 21:31
NEOSSS
Brak nowych postów [Honda Accord] Silnik przerywa
NocnyDrwal Rover serii 600, Honda Accord 19 Nie Cze 07, 2009 21:43
thef
Brak nowych postów [Honda Accord] Silnik 20T2N
gaber Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Sty 16, 2009 09:29
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink