W intercarsie tak jest, mają piękny burdel. Mi udało się tylko raz zdobyć część bez potrzeby brania ze sobą starej, a był to palec rozdzielacza
Całą resztę najpierw wymontowuję i sprawdzam na miejscu, nie chce mi się latać bo coś nie pasuje jednak.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 17, 2010 21:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja wogole tego nie kumam, na opakowaniu pisze ze do Rovera 214, przecie innych silników 1.4 nie było
Edit:
Trochę problemów z wymiana bylo ale udało sie, niestety dostałem następne Boscha które nie pasowały Moze ktoś pamięta jaki model Bosha pasuje bo jak im sie nie poda to chyba nigdy nie trafią
Szukałem w szukacje, na Tomateam ale nie ma konkretnego "modelu"
Ostatnio zmieniony przez asgard88 Pon Paź 18, 2010 20:53, w całości zmieniany 2 razy
asgard88 ja trafiłem na jedne które pasują od NGK, ale trzeba gumę na końcu nieco obciąć aby całe weszły. Niestety ich średnica na górze także się nie zgadza przez co latają na boki zamiast sztywno siedzieć.
Kolejną ich wadą jest to że tłuką iskrami po bloku gorzej niż moje obecne stare przewody
Ja nie trafiłem jeszcze na idealnie pasujące przewody, dlatego poruszam się na starych które już parcieją i się kruszą ale nie widzę większych problemów.
U mnie stare pasują idealnie wręcz ale juz sa popękane i poprzecierane, teraz dostałem model B731 Bosch, fakt sa krótsze niz poprzednie ale i tak latają trochę i nie dochodzą do końca. Trochę to wnerwiające i nie wiem czy ucinać trochę czy znów jechać wymieniać
Lewis
Rozruszaj je trochę i ciągnij, u mnie tez ciężko było za 1 razem, ale przez rękawiczki jakoś dało rade wyciągnąć.
Kable zostały jednak założone, trochę wystają ale silnik chodzi oki wiec chyba zostanę przy tych choc nie jestem przekonany
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum