Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214i 1.4 16V 1995] Brak mocy i nie pali na jeden gar.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: maciej
Czw Lis 18, 2010 09:26
[Rover 214i 1.4 16V 1995] Brak mocy i nie pali na jeden gar.
Autor Wiadomość
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Paź 19, 2010 17:58   [Rover 214i 1.4 16V 1995] Brak mocy i nie pali na jeden gar.

Mam Rowera 214 .. 1.4 16V ... Kupiłem go niedawno... trzeba było wymienić tylko pompe paliwa i szczotki na alternatorze...Wymieniłem pompe i cały regulator napięcia.. i było oki.. ale nagle zaczął tracić moc... nie palił na jeden gar... wymieniłem świece ale nadal jest to samo... przy 2tyś obrotów zaczyna trząś samochodem...
Co jest nie tak ?? ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 19, 2010 17:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 18:07   

do sprawdzenia cewka, kable ,
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Paź 19, 2010 18:19   

Kabelki sprawdzone.. prąd jest... ale cewka by powodowała że tylko jeden gar nie pali??
 
 
 
LUCOM 



Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: Sieradz



Wysłany: Wto Paź 19, 2010 18:53   

Jeśli go myłeś lub wjechałeś w jakąś kałużę to sugeruję porządnie wysuszyć okolice cewki i świec zapłonowych.
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Paź 19, 2010 19:03   

Nie.. nie myłem silnika ani auta ... kałuża taczej tez odpada bo to się tak nagle stało podczas jazdy.....
Świece wymienione........
ale myśle ze jakby to tylko była zalanie/wilgoć to po jakimś czasie by ustąpiło a to już tak z tydzień się dzieje....
 
 
 
Szczygus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa/Mokotów

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 19:15   

Sprawdzałeś kable, ok, ale w jaki sposób? Sprawdzałeś czy nie jest ten kabel w jakimś stopniu uszkodzony, czy niema przebić? Sprawdzałeś kopułkę czy nie jest pęknięta?
 
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Paź 19, 2010 19:29   

oki....
jeszcze posprawdzam... przebić nie mają..
Ale to jest raczej wina elektryki ??
Tak??
Bo Kumpel mówił ze moze nie ma Ciśnienia na tym jednym garze...
Dlatego się zastanawiałem...
Ale nie posiadam przyżądu do pomiaru ciśnienia więc nie sprawdzałem
 
 
 
Szczygus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa/Mokotów

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 19, 2010 19:44   

Możesz ewentualnie podjechać do jakiegoś warsztatu żeby Ci sprawdzili ten gar i przy okazji inne. Może i mają coś takiego na stacji diagnostycznej ale wątpię :P
 
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Paź 19, 2010 19:53   

Ok .. więc jutro pojade to sprawdzić... i sprawdze te kable , cewke , kopułke...
Jutro się odezwe... ale mam nadzieje ze Ciśnienie będzie oki... bo się załamie.. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ..dzięki ..
Narazie
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Paź 20, 2010 07:00   

Może być też kopułka i/lub palec.

Moim zdaniem to raczej coś z zapłonem - napisałeś że wcześniej (a jednocześnie całkiem niedawno) było oki. Tak szybko chyba by kompresji nie stracił, ale lepiej sprawdzić.

Kopułka, palec, kable, cewka, świece i na koniec czujnik położenia wału.

Czy ten silnik to K-Series? Jeżeli tak, to skoro kupiłeś go niedawno, przyjrzyj sie jeszcze uszczelce pod głowicą, w jakim jest stanie. Czy olej i płyn chłodniczy są czyste?
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Paź 20, 2010 12:57   

Swiece wymienione...płyn i olej czyste... dopiero olej wymieniany...

Czyki kopułka, kable, cewka... a co to ten palec???
 
 
 
EnZo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 5
Skąd: u.s.t.r



Wysłany: Sro Paź 20, 2010 16:51   

palec kreci sie w kopulce :> osobno sie kupuje paluch
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 17:14   

czyli to jest to co sie obraca i po kolei daje prąd na kable - na świece... tak???
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 21, 2010 17:35   

chomik1948 napisał/a:
tak???
:taa: Dokładnie tak :taa:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
waldus 




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Szczawno-Zdrój



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 20:27   

Najprościej było by wykręcić wszystkie świece i dokładnie obejrzeć czy wszystkie wyglądają jednakowo.Jeżeli jedna z nich będzie inna np.czarna końcówka to znaczy że nie pracuje prawidłowo.Może nie mieć iskry lub złą mieszankę która się nie spala.Brak iskry łatwo sprawdzić wizualnie podłączając świecę na zewnątrz.Trzeba pamiętać by jej obudowa dotykała masy i nie dać się porazić wysokim napięciem.
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 20:37   

tak tak.... spawdzałem... świeca na której nie chodzi jeden gar jest cały czas zalana.... mysle że jakby był brak kompresji to i tak mimo chodem benzyne spalałoby .. prawda..??
A świeca po wykręceniu jest cała zalana.. świadczy to o braku iskry -prądu...
 
 
 
waldus 




Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Szczawno-Zdrój



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 21:08   

Więc sprawdż tak jak pisałem powyżej.Wykręconą świecę z podłączonym przewodem WN przyłóż do masy silnika i zapal silnik.Do silnika na czas próby można wkręcić w celu zaślepienia inną świecę.Ja do takich prób w różnych posiadanych wcześniej autach zdejmowałem sam przewód WN ze świecy i obserwowałem wielkość iskry do masy silnika ,powinna mieć kilka centymetrów.Trzeba wtedy uważać by nie porazić się wysokim napięciem i trzymać go tylko w pobliżu metalowej pokrywy silnika tak by iskra nie przeskoczyła ewentualnie do jakiś kabli znajdujących się w pobliżu co może spowodować uszkodzenia elektroniki.
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Paź 22, 2010 15:35   

oki... tak zrobie...
Jutro napisz ewnioski..
oki
dzięki

[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 16:35 ]
Koledzy ciśnienie jest oki... prąd też.... czyli ja już nie wiem dlaczego nie chodzi....

Możliwe że wtryskiwacz zapchany????
 
 
 
Szczygus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa/Mokotów

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 22, 2010 15:54   

Mi się wydaje że jakby wtryskiwacz był zapchany to by nie podawał paliwa a jak sam mówisz to świeca jest mokra.
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pią Paź 22, 2010 16:32   

A jaką tą pompę paliwa włożyłeś? Jeśli tani zamiennik z allegro i to jeszcze uniwersalny, no to myślę, że musisz kupić nową, lepszą...
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 214i 1.4 16V 1995] Silnik 1.8 16 V
chomik1948 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Paź 28, 2010 20:02
chomik1948
Brak nowych postów [Rover 214i 1.4 16V 1995] Ciśnienie na tłokach
chomik1948 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Paź 22, 2010 19:52
Harry
Brak nowych postów [Rover 214i 1.4 16V 1995] Pompa paliwa
chomik1948 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Sob Paź 23, 2010 22:00
ArekL
Brak nowych postów [Rover 214i 1.4 16V 1995] pilot cen. zamku.... (zapytanie)
chomik1948 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Paź 30, 2010 16:25
R-200



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink