Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam
Zamierzam wymienić wszystkie filtry i olej w moim R75.
Ponieważ mechanik, który się tym zajmie nie miał jeszcze styczności z Roverkami bardzo Was proszę o podzielenie się swoimi doświadczeniami w tym zakresie.
Słyszałam, że przy wymianie filtra przeciwpyłkowego trzeba ściągnąć jedną z wycieraczek. Czy to polega na prawdzie?
Może są jakieś "niespodzianki", z którymi musi się liczyć mechanik podczas dokonywania wymiany filtrów?
Bardzo proszę o sugestie lub ukierunkowanie
_________________ Pozdrawiam
Roma
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lis 19, 2010 10:32, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 18, 2010 10:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzisiaj mechanik wymienił wszystkie filtry i olej w moim Roverku
Dzięki Twoim radom, apples, wszystko odbyło się bezproblemowo. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za pomoc Wiele cennych informacji wyniosłam z podanych mi przez Ciebie postów, które przeglądam w każdej wolnej chwili.
Coraz bardziej zaczyna mnie wciągać poznawanie mojego samochodu od strony technicznej Nie sądziłam, że to może być takie interesujące - teraz już potrafię zrozumieć facetów, którzy godzinami grzebią przy swoich "puszkach"
[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 21:02 ]
Teraz jeszcze muszę znaleźć coś o regulacji hamulca ręcznego, bo komputer pokazuje mi, że coś z nim jest nie tak, a mechanik nie potrafił temu zaradzić.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Paź 22, 2010 20:12
Roma_B napisał/a:
Dzięki Twoim radom, apples, wszystko odbyło się bezproblemowo.
To najważniejsze.
Roma_B napisał/a:
teraz już potrafię zrozumieć facetów, którzy godzinami grzebią przy swoich "puszkach"
Roma_B napisał/a:
Teraz jeszcze muszę znaleźć coś o regulacji hamulca ręcznego, bo komputer pokazuje mi, że coś z nim jest nie tak, a mechanik nie potrafił temu zaradzić.
apples, Ty - jak zawsze - jesteś niezawodny Dziękuję za linka
Miałam nadzieję, że po wymianie filtra paliwa szarpanie samochodem podczas jazdy na biegu jałowym ustanie. Jeszcze jest odczuwalne, choć już teraz w niewielkim stopniu. Zastanawiam się, co może być tego przyczyną. Hmm... może coś z poduszką silnika?
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Paź 26, 2010 15:24
Roma_B napisał/a:
Miałam nadzieję, że po wymianie filtra paliwa szarpanie samochodem podczas jazdy na biegu jałowym ustanie. Jeszcze jest odczuwalne, choć już teraz w niewielkim stopniu. Zastanawiam się, co może być tego przyczyną. Hmm... może coś z poduszką silnika?
Gdyby poduszka była uszkodzona to by szarpało podczas ruszania oraz zmiany biegów. Jeżeli szarpie podczas jazdy to proponuję wyczyścić zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR oraz EGR http://forum.roverki.eu/v...p=494721#494721 . Jeżeli masz możliwość, to sprawdź na komputerze przepływomierz, a jeżeli nie to odepnij wtyczkę i zobacz czy jest poprawa. http://forum.roverki.eu/v...p=516318#516318
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum