Na początek witam Wszystkich serdecznie ponieważ jestem tutaj nowy. Mam pytanie ponieważ sytuacja zmusiła mnie (a włąściwie żonę) do szybkiego kupna autka (jej poczciwa fieścinka nie przeszła już przeglądu) którym będzie sobie pomykała do pracy (2x dziennie po 12 km) Strasznie podobają jej się roverki i wyszukała na necie ogłoszenie którego zrzut i link powyżej. Czy moglibyście ocenić to autko - trochę poczytałem na necie i boję się kosztów napraw czy naprawdę są takie kosztowne - czy ta uszczelka pod głowicą to faktycznie taka częsta awaria? I pytanie szczególnie mieszkańców Tarnowa i okolic czy w naszym regionie nie ma problemów z serwisowaniem tych rowerków? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi - mam nadzieję że zagoszczę na waszym forum na dłużej.
Pozdrawiam!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 26, 2010 08:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
VIN zgadza się z opisem i zdjęciami.
Wygląda całkiem zachęcająco. Wydaje mi się że warto pojechać obejrzeć. Zapytaj się tylko koniecznie o uszczelkę, sprawdź jak olej wygląda i jak dymi.
Auto wygląda na zadbane. Szkoda, że nie ma klimy, ale przynajmniej jest szyberdach.
Zużycie pedału sprzęgła jakby zbyt duże (np. w porównaniu do zużycia mieszka drążka zmiany biegów). Sama gałka zmiany biegów jest skórzana od wersji Silverstone
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Chyba raczej wymiana kierownicy wchodzi w grę bo obszycie wygląda na oryginalne.
Ale jeśli takich wersji fabrycznych nie było to pytanie czemu kierownica była wymieniana. Może była już tak zużyta a może poduszka wystrzeliła.
Można się o to zapytać właściciela i zobaczyć jak zareaguje.
Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 3 Skąd: Zbylitowska Góra
Wysłany: Sro Paź 27, 2010 20:01
Dzięki za opinie. Szkoda tylko że nikt z Tarnowa się nie wypowiedział jak tam z serwisem roverków w naszym mieście sytuacja się przedstawia. Acha mam jeszcze 1 pytanko czy w roverku z silnikiem 1.4 (75KM) też jest problem z uszczelką czy to tyczy się tylko tych 103 konnych jednostek.
Witam wszystkich użytkowników forum.
Bardzo podoba mi się Rover 200, obejrzałem już kilka jednak dziś znalazłem jednego godnego uwagi.
Pojechaliśmy na przegląd do stacji diagnostycznej i właściwie prawie wszystko jest ok tj:
-podłoga
-hamulce
-podłużnice
-silnik równo pracuje
-elektryka sprawna
-środek niezniszczony
-Test miernikiem lakieru również przeszedł
Zmartwił mnie wyciek z silnika, prawdopodobnie spod zaworów (powiedzcie proszę ile może mnie kosztować naprawa)
Ponadto odnotowano zbyt wzbogaconą mieszankę przy wolnych obrotach (podobno norma to 100, natomiast wynik był 180)
Właściciel chcę 7 000 zł
Zaproponowałem 6 400 zł
Rover 200 1.4 8v, 1998r, licznik pokazuje 118 500 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum