Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 22:18 [R620] Trzęsie całą budą
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Między 60-80km/h trzęsie całym samochodem że przyspieszać nie idzie, na kierownicy kompletnie nic nie bije, najbardziej tu czuć jak auto jest pod obciążeniem np: jazda pod górkę albo z 2 osobami z tyłu. Opony i felgi odpadają bo są świeżo wyważone, opony nowe. Dzisiaj pooglądałem auto z kanału i jedyna rzecz która jest do wymiany to gumy stabilizatora z tyłu. Nie wydaje mi się że to będzie miało na to wpływ ale w przyszłym tyg to zmienię. Ktoś ma jakieś pomysły co to może być?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 00:22, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 23, 2010 22:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 12:38
Koszta znamy , przecież ja za Ciebie nie sprawdzę poduszek Dałem Ci odpowiedź- Ty odpisujesz, że już to wcześniej sprawdziłeś, więc nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Skoro uważasz, że to nie wina poduch, to szukaj innej przyczyny.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Co do poduszek, to popuść je lekko na mocowaniach, ale tak żeby silnik nie wyskoczył spod maski , zapal silniki i pozwól się im ułożyć przez chwilę a następnie o ile to będzie możliwe, dokręć na zapalonym silniku.
wewnetrzny czy zewnetrzny?? u mnie tez cos drzy ale nie przeklada sie na kierownice jak przy oponach czy felgach tylko na kaste i chyba slyszalem przy max skreconej kierowcnicy jakies ciche pstrykniecia wiec sadze ze zaczyna przegub siadac.
tylko czy to nie objaw przegubu zewnetrznego
U mnie przy mocnym przyspieszaniu tez czasami zatrzesie, ale u mnie to raczej skrzynia, bo juz nie ma co wymieniac.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Czw Paź 28, 2010 22:10
I po sprawie, winny był przegub wewn, zmieniłem i jak ręką odjął Tym samym zaoszczędziłem kilka stówek na poduszkach które miały być winne.
PS. Jak będziecie szukali nowych wewnętrznych to nawet nie szukajcie bo nigdzie ich nie mają, one występują tylko z półosią.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
ja mam to samo w 75, wywalony przegub wewnętrzny i trzęsie całym autem, u mnie narazie tylko przy skręcie w prawo. Raczej nic nie słychac podczas jazdy...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Podczas jazdy nic nie powinno byc slychac, w skrajnych przypadkach podczas ruszania moze byc slychac lekkie pukniecie.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
no u mnie tez cos trzesie buda i jak skrecam i przyspieszam to slychac pstykanie.
sadzilem ze to moze byc przegub ale ten zewnetrzny wogole nie sadzilem ze wewnetrzne siadaja w dodatku ze mialem peknieta gume na przegubie z pol roku temu to sadzilem ze to ten przegub sie odzywa (mimo wymiany wtedy tej gumy)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum