Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Akumulator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Akumulator
Autor Wiadomość
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



  Wysłany: Pią Paź 29, 2010 16:47   [R75] Akumulator
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Mam takie pytanie czy to może być wina akumulatora. Dodam że wszystko jest OK.
Akumulator jest 6 letni 65Ah i można na nim tylko 5 razy zakrecić i pada. Po rozładowaniu ładuję go noc i nad ranem dość dobrze silnik kreci jak by już chciał zapalić i kicha. Czy może być to wina akumulatora że już jest słaby i nie daje rady tego silnika przekręcić porządnie ?
Odpiszcie mi tylko czy diesel potrzebuje naprawde dobry aku.

Dzięki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lis 19, 2010 10:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 29, 2010 16:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 16:54   

6 latek, to może i być już pora na niego. Ewentualnie może jakiś złodziej prądu- pomierzyć, poszukać. Ale ja obstawiam że akuś już przeszedł na odpoczynek wieczny.
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 17:01   

Kupię drugi, naładuje full i odpowiem wam czy odpali.
Akumulator po nocnym doładowaniu kręci nawet dobrze ale nie odpala. Może być tak że nie daje rady mimo to ? Miał ktoś taki przypadek ? Diesel potrzebuje do odpalenia sporo siły ?

Dzieki za szybko odp.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 17:02   

Masz diesla, czy beznzynę, bo już nie ogarniam tematu ??
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 17:14   

W tym temacie chodzi mi o Diesel
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 17:16   

A, to teraz kumam. Do diesla zakup powyżej 70Ah akuś. Mi w zeszłym roku ,,umarł'' Bosch 66 Ah, ale miał prawo- 9 latek miał. Zakupiłem Centra Futura 77 Ah i szczerze polecam do dieselka :ok:
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 727
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 29, 2010 17:25   

a może paliwo Ci sie cofa ? miałem podobnie w 600-tce i winowajca okazał się sparciały wężyk
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 17:29   

seyfer napisał/a:
a może paliwo Ci sie cofa ? miałem podobnie w 600-tce i winowajca okazał się sparciały wężyk


...chyba tematy Ci się pomyliły :hm:

[ Dodano: Pią Paź 29, 2010 18:29 ]
P.S.
...sorki seyfer, myslełm , że to damianz11 napisał tego posta :spoko:
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 19:10   

Już wszytko sprawdziłem. Albo słabe ciśnienie w cylindrach lub akumulator. W trzecim cylindrze i czwartym mam na pewno 20barów i dalej nie wiem gdyż kończy mi się skala. Jak wyjąłem świece to z kazdego dmucha dość mocno. Sprawdze akumulator jak nic nie pomoże to napiszę.

[ Dodano: Pią Paź 29, 2010 20:10 ]
Nowy się ładuje.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 20:17   

damianz11 napisał/a:
Diesel potrzebuje do odpalenia sporo siły ?
Powinien być 75Ah.

Posłuchaj czy chodzi pompa niskiego ciśnienia przy akumulatorze i w baku po przekręceniu stacyjki w poz. 2.
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 20:56   

Ja mam 65Ah. Może to być przycznyną ?
Juz sprawdziłem wszytko. Pompa, wtryski, swiece itp.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:00   

damianz11 napisał/a:
Ja mam 65Ah. Może to być przycznyną ?
Jak palił na nim wcześniej to powinno być OK. Może mieć ciężko jednak obrócić.

Woda w grodzi i ECU wariuje?

[ Dodano: Pią Paź 29, 2010 22:00 ]
damianz11 napisał/a:
Juz sprawdziłem wszytko. Pompa, wtryski, swiece itp.
Jak sprawdziłeś pompę w baku i przy akumulatorze?
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:23   

Robiłem metodę przelewową. Cztery szczykawki : http://www.forum.alfaholi...kiwaczy_cr.html

Jeden wtryskiwacz był uszkodzony i wymieniłem go. Teraz działa. Akumulator zakręci pięć razy i pada. Ładuję go noc i on się nie doładowuję ponieważ go odłączam rano żeby zobaczyć czy autko pali. Podczas odpalania silnikem rzuca jak by już ale niestety. Nowy aku. się ładuje i teraz muszę czekać z dwa dni pewnie.

Można jakoś sprawdzić ciśnienie w cylindrach tak na oko ? Jak kręcę rozrusznikiem z wyjętymi świecami to paliwo z taką siłą sika że trzeba stać z boku auta. Jak stałem przy zderzaku to tak paliwo mi uderzyło w policzek jak by ktoś mi kamieniem rzucił w twarz. To znaczy że jest ciśnienie odpowiednie czy raczej tak się nie dowiem ? (w każdym jednym tak pryska)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:24   

damianz11, ja piszę o pompie niskiego ciśnienia (zdjęcie, zaznaczyłem na czerwono) która często pada i pompie w zbiorniku paliwa. To sprawdź na początek.
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Paź 29, 2010 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:26   

damianz11 napisał/a:
Nowy się ładuje.

A po co ładujesz nowy? Po wsadzeniu do auta musi działać....

damianz11 napisał/a:
Nowy aku. się ładuje i teraz muszę czekać z dwa dni pewnie.

Ja pustego nigdy dłużej jak 15h nie ładowałem a Ty chcesz nówkę 2 dni na prostowniku trzymać?? :shock:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:35   

Diesel mi się ładuje na moim prostowniku 2 lub 3 dni aż zapali się lampka że naładowany.
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:40   

Ale ładujesz stary aku czy nowy? Jak stary to ok.
Nowego nie widzę sensu ładować. Ile akumulatorów kupowałem tak ani jeden nie był na dzień dobry ładowany.
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 21:54   

Kiedyś kupiłem aku. do disela. On ma z dwa lata i jest rozładowany bo go nie używałem z dwa miesiące ale mimo to jest sprawny. Teraz się ładuje

[ Dodano: Pią Paź 29, 2010 22:54 ]
W niedziele rano spróbuję go odpalić jak nie to ciśnienie spr..
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 22:09   

damianz11 napisał/a:
W niedziele rano spróbuję go odpalić jak nie to ciśnienie spr..
Dlaczego uparłeś się na sprawdzanie ciśnienia? Przedtem słabo Ci palił, nie miał mocy ?
 
 
damianz11 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 229
Skąd: Chełm



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 22:36   

Gdyż stało się coś takiego : http://www.youtube.com/wa...feature=related

A więc od początku.
Kupiłem go z uszkodzonym silnikem. W aucie jest nowy silnik i turbo ktore odkupiłem od właściciela auta za pół ceny. Właściciel powiedział że padło turbo jak był gdzieś tam i wymienili mu je w serwisie żeby mógł wrocić do domu. Akurat to nie pomogło i ja stałem się jego właściciel. Założyłem silnik i akumulator z benzyny. Kręce i krece i nic. Potem ten 65Ah był naładowany na full i za drugim razem załapał. Dodałem gazu i stało się tak jak na tym filmiku. Autko tak pracowało przez około 15sek. po czym samo zgasło. Automat :(
Umyłem przewody od IT i sam Intercooler ale teraz coś autko nie pali. Dodam że akumulator jeszcze ani razu podczas krecenia nie był na full naładowany. Silnik tak jak by już odpalał ale coś go trzyma.
Czy waszym zdaniem mogło coś się stać z silnikiem ? Jak wykręciłem świece dzisiaj rano to dobrze tam dmucha w tych cylindrach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Akumulator do 1.8
bartoszsz Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Paź 16, 2012 11:47
apples
Brak nowych postów [MG ZT] Akumulator
batix Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Sie 21, 2011 14:37
pajda
Brak nowych postów [R75] Akumulator
kerbi Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Lip 29, 2010 17:57
kerbi
Brak nowych postów [R75] Akumulator
Miras31 Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Lis 04, 2009 10:05
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] Akumulator
Karwatma Rover serii 75, MG ZT 14 Nie Mar 24, 2013 16:13
gustav.pl



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink