Nie puszcza. Jest suchutka. Wszystko jest suchutkie do momentu jak wywali troszkę płynu.
Ogólnie jeżdżę głównie tylko po mieście więc problemów nie mam ale sam fakt tego że wyrzuca płyn nie wiadomo z jakiej przyczyny jest dla mnie dyskomfortem psychicznym.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Moze wąż juz jest sparciały w środku i zaczyna puszczać jak cisnienie za bardzo urośnie? Ja ostatnio miałem taka przygodę i wąż mi sikał własnie tylko pod mocnym obciążeniem czyli w korkach. Jak wiadomo to ciśnienie w układzie jest chyba najwieksze kilka chwil po wyłączeniu silnika.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tak tylko mi płynu nie ubywa do momentu aż wyleci przez korek w zbiorniczku więc węże tutaj nie mają za wiele do gadania. Fakt że puchną od ciśnienia i gorąca.
Muszę kupić ten korek nowy ze sklepu. Bo te używane pomimo tego że na pompce widać że trzymają ciśnienie to może już są tak zużyte że robi się tak nie inaczej.
No właśnie ciśnienie jest największe po zgaszeniu silnika ale chyba nie aż tak by naleciało pół zbiorniczka z całego układu.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
mi zszedł cały zbiornik. Kup korek od poldka są takie same koszt 14zł w każdym motoryzacyjnym. Ja na takim jeżdżę od roku dobrego i nic sie nie dzieje.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mam podobny problem tylko że podczas jazdy płyn jest na połowie a po 2 dniach jak stoi płyn gdzieś ucieka. Wymieniłem chłodnice za 320zł termostat i nadal to samo...
Na początku miałem problem z temperaturą. Grzał się więc wymieniłem termostat i nic. Następnie mądry mechanik postawił na chłodnice którą też wymieniłem.Teraz temperatura jest w porządku tylko płyn gdzieś ucieka. Olej bez śladów wody a woda ojeju. Mam dość tego auta i jak tylko to naprawie to go sprzedaje. pozdrawiam
A u mnie płyn znikał w takim miejscu, o którym chyba nikt tutaj jeszcze ani razu nie wspomniał.
Mianowicie przez brok na bloku. Przerdzewiał na wylot i wyciekał płyn. Płyn od razu parował i nie leciał pod samochód. Dało się zobaczyć dopiero na kanale i to po dokładnym przyjrzeniu się. Wcześniej podejrzewałem pompę wody, ale okazała się ok.
Przed wymianą broka dolewałem ok. 1 litr płynu na 2 tygodnie. Teraz spokój od 2 miesięcy
Może sprawdź u siebie?
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
flapjck1, oglądałem wczoraj ssaka i niby jest sucho ale pewnie wymienię tą uszczelkę bo czasami zdarza się że pali właśnie na 3 garach. Może właśnie tamtędy zaciąga powietrze po wyłączeniu.
ArekL, a gdzie te broki mogę znaleźć w k-serii?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum