Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Spawana podłoga
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 09:22
[R45] Spawana podłoga
Autor Wiadomość
arrowhead 



Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 3
Skąd: Toruń



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 00:55   [R45] Spawana podłoga
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witajcie,
Planuję zakup pierwszego samochodu i zarazem pierwszego Rovera 45:). Oglądałem dziś jedno auto z komisu.Z poziomu kanału zastanawiająco wyglądał spaw idący jakby dookoła całej podłogi samochodu. Czy w Waszych Roverach jest podobnie, czy raczej ktoś wymieniał całą podłogę? I drugie pytanie. Kierownica jest bardzo zużyta, w niektórych miejscach skóra jest wręcz zdarta? Waszym zdaniem po ilu tyś kilometrów dochodzi do takiego zużycia w Roverach. Bo ten na liczniku ma 121 000 a jest z 2000r. Ciężko mi w to uwierzyć.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 25, 2010 15:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 04, 2010 00:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 05:52   

w moim R 220SDi kierownica wytarła a dokładnie poszarpała sie skóra po ok 200kkm :) planuję jej ponowne obszycie ale jakoś nie ma czasu :P
 
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 10:15   

U mnie kierownica też jest zdarta miejscami, ale auto ma prawie 250 kkm przebiegu. Przy nieco ponad 120 kkm to trochę dziwne... Przebieg też jakiś mały jak na wiek auta.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 10:26   

arrowhead, Włoska robota może :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
colin1983 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 909
Skąd: TL

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 10:34   

arrowhead, wrzuć linka jeśli jest ogłoszenie tego samochodu na forum zobaczymy co to za wynalazek
_________________
http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
 
arrowhead 



Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 3
Skąd: Toruń



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 12:07   

colin1983 napisał/a:
arrowhead, wrzuć linka jeśli jest ogłoszenie tego samochodu na forum zobaczymy co to za wynalazek


http://otomoto.pl/rover-45-tdi-C15865232.html

Samochód sprowadzony z Francji.
Nieoryginalny lakier jest na masce i prawym przednim błotniku. Ponadto tylny prawy amortyzator jest padnięty (a zatem dwa do wymiany). No i przednia szyba co prawda jest z 2000 r. ale jest to sicursiv(bez znaczkaRover), podczas gdy pozostałe są simplexu i pilkingtona z etykietami Rovera.
Silnik, hamulce, zbieżnośc kół są dobre.
Kierownica na żywo wygląda gorzej niż na zdjęcich.

No i powtórze pytanie odnośnie spawu dookoła całej podłogi. Czy to jest normalne?

Pozdrawiam i dziękuję za poprzednie odpowiedzi.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 12:33   

arrowhead napisał/a:
Czy w Waszych Roverach jest podobnie

jeśli to Cię pocieszy to u mnie w 400 jest tak samo, a to ta sama płyta podłogowa :smile:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 12:43   

Ja rzekomo mając 150 tys. przebiegu nie miałem startej kiery - przebieg na bank kręcony - 12 tys rocznie to praktycznie rzaden diesel nie robi :ok: .
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 15:20   

Może to zbieg okoliczności, ale moja Kochanica ( R 45 2.0 , 2000r ) też jest z Francji i jeśli chodzi o podłogę jest identycznie. Przebieg w momencie zakupu ( jesień 2008r.)- 174kkm- był wg. mnie w miarę wiarygodny. Obecnie po 2 latach użytkowania wzrósł o prawie 50kkm. Kiera była też wytara, teraz obszyta skórą- jest pikna. To tyle mojej strony.
 
 
JJJJ
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lis 04, 2010 16:06   

Dla mnie kochani to nawet przebieg 200tyś km jest troszkę mało realny mój rowerek ma już prawie 300tyś km i dopiero w tym miejscu co najczęściej trzyma się rękę kierownica jest wytarta to znaczy gładka ale nigdzie nie popruta.Także większość diesli z roczników ~2000 przebiegi mają bliżej 300 niż 200 ludzie kupując auto z takim silnikiem nie będą jeździli do kościoła tym bardziej że auta są sprowadzane a tam ludzie do pracy mają nawet po 100 pare kilometrów wjadą na autostradę i gnają.Radze przyszłemu kupującemu bardzej zwracać uwagę na stan techniczny pojazdu niż na przebieg czy rok.Pozdrawiam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 04, 2010 16:36   

arrowhead, niestety ta kierownica czyli ten plastik tak już mam się strasznie szybko wyciera. :neutral: Jakies tańsze materiał był w tych kierownicach od 25/45 i niestety mam taka kierownice od 1. właściciela po 150.000km i wygląda jak by ktoś szlifierka ja potraktował :neutral:

W 200/400 były jakoś lepsze wykonane i te zwykle plastikowe kierownicy w mojej 220 przy prawi 200.000km wyglądała jeszcze całkiem dobrze. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 17:14   

arrowhead napisał/a:
ale jest to sicursiv(bez znaczkaRover),

u mnie tez jest taka szyba z przodu
arrowhead napisał/a:
Kierownica jest bardzo zużyta, w niektórych miejscach skóra jest wręcz zdarta

mam 222tyś. km przebiegu i kierownica wygląda na mało zużytą
 
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Lis 04, 2010 17:58   

Dam mały przykład, który może obalić wasze diagnozy o przebiegu.
Mamy dwa samochody o identycznym przebiegu, powiedzmy 100.000 km.

Pierwszy z nich od wyjazdu z salonu jeździł tylko i wyłącznie w mieście.
Drugi od wyjazdu z salonu jeździł tylko i wyłącznie po autostradach.

Pierwszy codziennie kręci kierownicą kilka, kilkanaście razy więcej niż ten drugi, a co za tym idzie, kilka, kilkanaście razy szybciej wyciera mu się kierownica niż u tego drugiego bo tamten jeździ tylko i wyłącznie po autostradach i kierownicą kręci sporadycznie.
Nie ma tarcia ręki na kierownicy i się ona nie wyciera albo wyciera baaardzo mało.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400] Problem z podłogą
FatMatic Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Sie 19, 2014 09:52
FatMatic



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink