Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 1,4 16v] Alternator brak ładowania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 09:08
[r200 1,4 16v] Alternator brak ładowania
Autor Wiadomość
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 17:51   [r200 1,4 16v] Alternator brak ładowania

Witam

Kolejny problem jaki dziś wyskoczył to brak ładowania przy zapalonym silniku na aku mam 12,3 - 12,5 ;] więc stawiam na reduktor napięcia ?

ciężko jest go wymienić ?

może ktoś napisać jak wyjąć alternator i w ogóle jak ten reduktor wygląda :P ?

albo jak sprawdzić ładowanie tuż przy alternatorze żeby być pewnym że wina nie jest gdzieś na przewodach ?

pozdrawiam

[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 14:02 ]
dodam że nie świeci mi się kontrolka ładowania

[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 17:51 ]
nikt nie pomoże ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 09, 2010 17:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 19:42   

bula21 napisał/a:
Kolejny problem jaki dziś wyskoczył to brak ładowania przy zapalonym silniku na aku mam 12,3 - 12,5 więc stawiam na reduktor napięcia ?

Zwykle przy uszkodzonym regulatorze napiecie jest za wysokie. Wymien mostek prostowniczy i regulator bo to jedno albo drugie.
bula21 napisał/a:
ciężko jest go wymienić ?

Zalezy , w Roverku nie robilem ,ale czasem jest troche lutowania, mozna zly regulator kupic itp. Oddaj do speca. Wrzuci swoje czesci i jak cos bedzie nie tak to ma opcje to sprawdzic i jego problem. Wzialem sie tylko dwa razy za takie cos , w mazdzie 626 nabiegalem sie po sklepach bo byly dwa rodzaje regylatora i nie bylo opcji dobrac z katalogu ,wiec dwa razy wyciagalem ten alternator. Nastepnym juz oddawalem do naprawy i sama usluga nie byla warta klopotu. Jak chcesz. :/ Tylko wymontuj sam alternator Pozdr.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 19:56   

sam regulator to jest banal. Kilka srubek i po sprawie. Najwiecej bedziesz sie meczyl z odkreceniem i wyciagnieciem altka. Pozniej z gorki
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
grota10 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 878
Skąd: Police



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 20:17   

ja bym pojechal do elektryka.za 2 dyszki ci sprawdzi i wiesz na sto rocent.Moze wcale nie trzeba wyciagac alt. mam ten samproblem aktualnie
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sro Lis 10, 2010 22:59   

keczu napisał/a:

Zwykle przy uszkodzonym regulatorze napiecie jest za wysokie. Wymien mostek prostowniczy i regulator bo to jedno albo drugie.
Takie rady to są bardzo kosztowne. Nie prościej wymontować, sprawdzić co jest uszkodzone i to wymienić? A co zrobisz jeśli to wirnik?
[you]
_________________
Pozdrowienia Piotr.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 11, 2010 10:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Czw Lis 11, 2010 19:37   

R-200 napisał/a:
Takie rady to są bardzo kosztowne.

Jak kolega chce zrobic to we wlasnym zakresie to ciezko inaczej.
R-200 napisał/a:
Nie prościej wymontować, sprawdzić co jest uszkodzone i to wymienić?

Z pewnoscia masz jakis domowy sposob zeby we wlasnym zakresie dokladnie sprawdzic co jest dokladnie do wymiany. Te czesci nie sa drogie (regulator i mostek) wiec jak juz cos robic to za jednym razem.
Tak jak napisalem najlepiej.
keczu napisał/a:
Oddaj do speca. Wrzuci swoje czesci i jak cos bedzie nie tak to ma opcje to sprawdzic i jego problem.

Wlasnie tylko na stole pomiarowym mozna dokladnie wszystko sprawdzic ,nie sadze ze kolega bula21, lub ty taki masz w garazu. [you]
Najlepsze rady nie tylko odnosnie tego tematu sa w stylu sprawdz to ,albo tamto tylko ze czasem trzeba miec jak i czym. A jesli masz sposob na sprawdzenie (regulatora, mostka prostowniczego i uzwojenia ) to napisz napewno sie przyda na przyszlosc. Pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R25 1.6 2003] BRAK ŁADOWANIA
cevin_c Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Lis 26, 2007 23:40
AndrewS
Brak nowych postów [R214] brak ładowania akumulatora
Szczygus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Mar 09, 2011 08:10
Szczygus
Brak nowych postów [R214] Brak ładowania prądu
tunio14 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 24 Sro Lip 13, 2011 20:52
ArekL
Brak nowych postów [R200VI] Brak ładowania po spawaniu tłumika
rychliq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Sro Gru 07, 2011 18:58
rychliq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink