Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] no i kupilem znow to autko moja opinia i pytania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: piter34
Sro Lis 10, 2010 10:00
[R75] no i kupilem znow to autko moja opinia i pytania
Autor Wiadomość
Janosik72 



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 14
Skąd: Londyn



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 21:13   [R75] no i kupilem znow to autko moja opinia i pytania

Witam
Po prawie dwuletnim uzywaniu R75 cdt
padlo mi zawieszenie przednie , bedac w niemczech zaplacilem z czesci i robocizne 650 eu
kilka dni temu padlo mi ladowanie wracajac do domu z pracy stanalem aku padl
obiecalem sobie ze nigdy wiecej
dodam ze mialem conesera czyli wszystko co sie da elektryczne
klopotow z ta elektronika co nie miara no coz taaaaaki urok tego auta , (nie tylko ja tak mam , znajomi rowniez narzekaja na elektronike )
obiecalem sobie ze juz Rovera nie kupie .ale minelo kilka dni , obejrzalem Jaguary x type i s type
oraz chryslera 300C
iiii
znow kupilem R75
tylko ze wersja uboga :rotfl: :rotfl:
bez foteli podgrzwanych z pamiecia , bez kompa , bez trakcji, bez duuuuuuuzo bajerow
ale podobno CDTi czyli 131 koni
skrzynia automat ale nie wiem czy tak jest w istocie bo w papierach napisane R75 club cdt
Mam nadzieje ze tym razem nie bedzie tyle klopotow z elektronika bo jest jej poprostu mniej zobaczymy pozyjemy
Podsumowujac ,na Rovera zdecydowalem sie bo:
jest piekny
jest wygodny po trasie prawie 2000km Mama moja lat 72wyszla i stwierdzila ze nic ja nie boli
jest ekonomiczny w spalaniu olejunapedowego
jest szybki jak na te mase
dziecko ma sporo miejsca do zabawy
jest samochodem nietuzinkowym (we wloszech czesto ludzie zagadywali o auto by obejrzec :shock: )`
i jest taniiiiii
zyczcie mi chlopaki by autko sie dobrze sprawowalo i powozilo nas znow kilka lat
Pozdrawiam Jan


Pytania czy z automatem to bedzie cdti 131 km
ile pomiesci mi teraz spali (wczesniejszy cdt manual po Londynie palil mi 7-8litrow )
czy w trakcie jazdy moge przelaczactryby na S/E/Winter
wiecej pytanna razie nie mam reszte doczytam na forum jest obszerne , a jak by co to bede pisal
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 09, 2010 21:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
monia0023 




Dołączyła: 30 Sie 2009
Posty: 371
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 21:45   

Chociaż nie jestem chłopakiem, życzę Ci wszystkiego NAJlepszego :mrgreen:
_________________
Monika
 
 
Boncky 




Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 22:01   

co do elektroniki to się nie zgodzę, jest fajna i prosta, oraz zrobiona naprawdę solidnie, Miałeś po prostu wraka pod tym względem i twoi znajomi też :) gratuluje zakupu :)
_________________
Pamparampam
 
 
 
Mombrey 




Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 22:05   

Janosik72, jaki przebieg miał ten wcześniejszy R75? Ja do tej pory nie mam żadnych problemów z elektroniką a przejechałem nim 30 tyś. mil...
A co sie stało z tym zawieszeniem???
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
Janosik72 



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 14
Skąd: Londyn



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 22:28   

przebieg 109000mil ja mialem od 72000mil
Bedacw niemczech w odwiedzinach zajechalem na wymiane oleju , filtrow itd...
przy odbiorze z serisu majster mi pokazal jak wyglada zawieszenie , wszedzie luzy ,lewa galka przy zwrotnicy tak wyrabana ze jak bym mocniej uderzyl to by wypadla , tuleje gumowe wybite na maxa ,prawa strona troszkeleiej ale niewiele ,
Jako ze jezdzez rodzina i lubie zycie ,zdecydowalem sie na wymiane juz w niemczech z powodu jakosci uslugi jaka oferuja ( serwis ATU), w Londynie z doooooobrym serwisem do Rovera jest krucho , , wiekszosc to mechanicy od wielbladow lub sloni :/

co do elektroniki to powiem tak jak nie pamiec foteli to ich pozycjonowanie , centralnyzamek, komputer, szybkosciomierz ,obrotomierz ,klima,tempomat, kontrola trkcji
z tym wszystkim walczylem , wiekszosc to wymiana czujnikow ,brak styku , wariacje komputera aaaai jeszcze slynna pompa sprzegla (ale to tylko 20 minut roboty i 120 F)
moze i to byl wrak , ale nie tylko ja mialem problemy
moj drugi roverek zostal zakupiony z premedytacja bez tego calego balaganu elektronicznego , ktory tylko jest i sie psuje niz sie z niego korzysta
za wyjatkiem klimy ktora jest dla mnie najwazniejsza , bo jezdze duzo w te cieplejsze kraje
Jan
 
 
Mombrey 




Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 434
Skąd: Płock/Belfast



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 22:40   

Janosik72 napisał/a:
przebieg 109000mil ja mialem od 72000mil
Bedacw niemczech w odwiedzinach zajechalem na wymiane oleju , filtrow itd...
przy odbiorze z serisu majster mi pokazal jak wyglada zawieszenie , wszedzie luzy ,lewa galka przy zwrotnicy tak wyrabana ze jak bym mocniej uderzyl to by wypadla , tuleje gumowe wybite na maxa ,prawa strona troszkeleiej ale niewiele ,
Jako ze jezdzez rodzina i lubie zycie ,zdecydowalem sie na wymiane juz w niemczech z powodu jakosci uslugi jaka oferuja ( serwis ATU), w Londynie z doooooobrym serwisem do Rovera jest krucho , , wiekszosc to mechanicy od wielbladow lub sloni :/

co do elektroniki to powiem tak jak nie pamiec foteli to ich pozycjonowanie , centralnyzamek, komputer, szybkosciomierz ,obrotomierz ,klima,tempomat, kontrola trkcji
z tym wszystkim walczylem , wiekszosc to wymiana czujnikow ,brak styku , wariacje komputera aaaai jeszcze slynna pompa sprzegla (ale to tylko 20 minut roboty i 120 F)
moze i to byl wrak , ale nie tylko ja mialem problemy

Straszne... Może Londyn im nie służy.
Ja swoim jeżdzę od 60 tyś mil, teraz ma 90 tyś. Właśnie przechodził MOT i zawieszenie jest w idealnym stanie. Rok temu wymieniałem tuleje, ale z tyłu. Z elektroniką nigdy nie miałem problemu i nie słyszałem, żeby ktoś miał...
_________________
--== "Z mądrym człowiekiem to i pogadać ciekawie." ==-- Fiodor Dostojewski
 
 
 
magneto 




Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sro Lis 10, 2010 11:51   

Janosik72 napisał/a:
majster mi pokazal jak wyglada zawieszenie , wszedzie luzy ,lewa galka przy zwrotnicy tak wyrabana ze jak bym mocniej uderzyl to by wypadla , tuleje gumowe wybite na maxa ,prawa strona troszkeleiej ale niewiele ,


To o czym piszesz to normalne w kazdym aucie- elementy eksploatacyjne które sie zużywają. Jeżdże 2 razy w roku na diagnostyke zawieszenia i to co jest do zrobienia to robię a nie narzekam że się zużyło.
 
 
 
Janosik72 



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 14
Skąd: Londyn



Wysłany: Nie Lis 14, 2010 10:09   

Wybacz ale ja niestety auto mam do jezdzenia a nie do diagnozowania , 2 razy w roku diagnostyka ?? ? :/ czyli jesli tak czesto musisz to robic to autko felerne

No niestety z ta elektronika u mnie bylo strasznie :???:
Jan


Ps toyota carina jezdzilem od 95r do 2008 , wymienilem tylko sonde lambda :lol:
 
 
orson 



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 147
Skąd: Wrocław

Rover 25

Wysłany: Nie Lis 14, 2010 23:19   

Janosik72 napisał/a:
Wybacz ale ja niestety auto mam do jezdzenia a nie do diagnozowania , 2 razy w roku diagnostyka ?? ? :/ czyli jesli tak czesto musisz to robic to autko felerne

Ps toyota carina jezdzilem od 95r do 2008 , wymienilem tylko sonde lambda :lol:


Takich aut juz nie robia - przykladem sa akcje serwisowe Toyoty w ostatnim czasie... Przykladem jest tez Ford - kolezanka pokusila sie na nowego Focusa. Auto przez 5 miesiecy uzytkowania bylo juz 6 razy na diagnozie i poprawkach (dyskoteka z roznymi czujkami).

Elektronika w Rover'kach jest naprawde zrobiona dobrze o ile nikt przy tym nie grzebal...
 
 
 
Janosik72 



Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 14
Skąd: Londyn



Wysłany: Sro Lis 17, 2010 00:35   

no dobrze dobrze
a ktos mi odpowie czy mam cdt czy cdti ?
mam automata
czy wersje 116 konne tez byly w automacie ?
jak kupowalem to w ogloszeniu stalo cdti ale w papierach ma cdt :-(
gdzies na forum czytalem ze po nr vin mozna sprawdzic ale dawno to bylo i nie moge tego odnalezc
Jan
 
 
orson 



Dołączył: 04 Cze 2006
Posty: 147
Skąd: Wrocław

Rover 25

Wysłany: Sro Lis 17, 2010 09:42   

Janosik72 napisał/a:
no dobrze dobrze
a ktos mi odpowie czy mam cdt czy cdti ?
mam automata
czy wersje 116 konne tez byly w automacie ?
jak kupowalem to w ogloszeniu stalo cdti ale w papierach ma cdt :-(
gdzies na forum czytalem ze po nr vin mozna sprawdzic ale dawno to bylo i nie moge tego odnalezc
Jan


To czy to CDT czy CDTI nie zalezy od skrzyni tylko od rocznika.
O ile pamietam to 99-2002/2003 to byly CDT a pozniejsze to byly CDTI czyli zwiekszono im moc ze 116 do 131-136KM.
 
 
 
Szymon 




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 17, 2010 09:47   

tu masz link do sprawdzania vin-u
http://www.roverki.pl/index.php/sprawd-vin
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Małe autko
leszczyna Offtopic 59 Sob Paź 08, 2011 09:45
leszczyna
Brak nowych postów Autko do pracy
KRYS Offtopic 17 Pon Kwi 25, 2016 16:49
KRYS
Brak nowych postów Autko do 13 tys. - kombi.
marthinez Offtopic 17 Nie Cze 01, 2014 13:21
komarek
Brak nowych postów Moja walka z R45:)))))
bart-goor Offtopic 7 Sob Sie 07, 2010 07:22
bart-goor
Brak nowych postów Mój syn Moja przyszłość
komoss Offtopic 11 Wto Sty 08, 2013 10:42
Marian_K



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink