Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Lis 18, 2010 17:20
A może jest to wersja skandynawska, czyli zaraz po przekręceniu kluczyka na pozycję III zapalają się światła, bo tam trzeba jeździć na światłach przez cały rok.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 5 Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: Czw Lis 18, 2010 17:30
des napisał/a:
A może jest to wersja skandynawska, czyli zaraz po przekręceniu kluczyka na pozycję III zapalają się światła, bo tam trzeba jeździć na światłach przez cały rok.
Sam osobiście taką opcję życzyłem sobie ustawić po podpięciu auta do Testbooka T4.
Najpewniej taką opcję masz ustawianą. Przy najbliższej okazji podpięcia do kompa, możesz sobie to wyłączyć. Podobnie jak zamykanie powyżej 7km/h wszystkich zamków.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
najpierw poprosiłem o włączenie tej opcji bo nie miałem i potem zobaczyłem że Zukowaty ma po odpaleniu silnika włączane światła i kazałem zmienić i teraz mam tak że włączają się dopiero po odpaleniu silnika
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Sam nie mam włączonej tej opcji, ale podobno światła do jazdy dziennej o których mowa świecą z mniejszym natężeniem, niż gdy włączymy światła mijania?
W roverze/mg nie ma czegoś takiego jak światła do jazdy dziennej.
Są po prostu światła - xenony, albo tradycyjne żarówki.
To o czym piszesz występuje w nowych autach lub w przeróbkach z allegro.
Montowane najczęściej w zderzakach zastępują światła przeciwmgielne przednie.
Najczęściej ich moc i kąt świecenia nie różnią się od światła przeciwmgielnego potocznie zwanego halogenem, albo dają jeszcze bardziej po oczach Ale jak takiemu garażowemu tuningowcowi zwrócić uwagę, żeby je wyłączył, to zaraz się oburza, że to nie są halogeny tylko światła do jazdy dziennej
Wgranie do naszych aut programu skandynawskiego nie robi nic innego, jak włączanie świateł po przekręceniu kluczyka. Przekręcenie przełącznika na desce powoduje tylko i wyłącznie podświetlenie deski rozdzielczej.
[ Dodano: Pon Lis 22, 2010 11:44 ]
sknerko napisał/a:
najpierw poprosiłem o włączenie tej opcji bo nie miałem i potem zobaczyłem że Zukowaty ma po odpaleniu silnika włączane światła i kazałem zmienić i teraz mam tak że włączają się dopiero po odpaleniu silnika
Czyli twierdzisz, że możesz wybrać opcję czasu zaświecania się świateł mijania?
Możesz mieć A. po przekręceniu kluczyka w pozycje I i B. po przekręceniu kluczyka w pozycję II? U mnie takich cudów nie ma i jest tylko opcja A.
Może przy xenonach się tak nie da?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ale jak takiemu garażowemu tuningowcowi zwrócić uwagę
można się doszukiwać porównań tylko po co
MaReK, dzięki za wytłumaczenie, myślałem, że włączając T4 światełka żeby świeciły się cały czas, w pozycji ''0'' czyli w dzień świecą mniejszym natężeniem, jak widać się myliłem, jestem teraz bogatszy o nową wiedzę
MaReK, dzięki za wytłumaczenie, myślałem, że włączając T4 światełka żeby świeciły się cały czas, w pozycji ''0'' czyli w dzień świecą mniejszym natężeniem, jak widać się myliłem, jestem teraz bogatszy o nową wiedzę
Może takie patenty gdzieś są, cholera wie. Ja Ci piszę, jak jest u mnie.
Natężenie światła jest zawsze takie samo, czy przekręcę włącznik na 1 lub 2.
To samo dotyczy stacyjki. Na chwilę przygaśnie jak rozrusznik kręci, ale to normalne
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, jak gdzieś jeździłeś na T4 to zapytaj tam, bo może jest taka opcja, jaką opisywałem, tylko o tym nie wiesz
Ja wynika z postu apples taka opcja jest, ale w programie na rynek kanadyjski.
Ja mam wgrany skandynawski, ale przy wyborze nie widziałem tam "Canada".
Być może nie dopatrzyłem, bo chyba wersje testbooków nie powinny się różnić.
Na najbliższym spocie, jak mariusz418 będzie miał chwilę podłączymy i sprawdzimy.
Ciekaw jestem jakby się xenon świecił wtedy
apples a są opcje włączony zapłon/włączony silnik?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam, podepne się pod ten temat. Jakis czas temu kupilem ledy na allegro z wbuowanym automatem, dzisiaj postanowilem je podpiąć. Pojawił sie taki problem :
Podpinam według instrukcji: kabel od automatu do "+" świateł mijania "-" do aku i "+" do aku po przekręceniu kluczykana 3 pozycje. Niby działa tak jak powinno, ale po wylączeniu świateł i wyjecia kluczyka ledy znow sie zapalają i swieca caly czas.
Po kilku kombinacjach jedyne co mi sie udalo to, że ledy zapalaja sie i gasna wraz z postojowymi.
Wiecie może jak do podłaczyc zeby ledy zapalaly sie same po zapaleniu silnika, gasły po zapaleniu swiateł
Podłaczylem to wedlug instrukcji do Punto MKI i wszystko cacy, a przy R75 taki cuda.
Wiecie może jak do podłaczyc zeby ledy zapalaly sie same po zapaleniu silnika, gasły po zapaleniu swiateł
Zmienić miejsce wpięcia się do +12V. Może wpiąłeś się tak ja na początku - pod bezpieczniki sterowania silnikiem (w komorze silnika) - u mnie trzymały jeszcze +12V równo 5min po wyłączeniu silnika.
podpiąłem się pod jeden z przewodów alternatora.
A sterowanie lepiej wziąć z postojowych, nie mijania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum