Forum Klubu ROVERki.pl :: [iDT]Osiągi - czy wszystko dobrze??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[iDT]Osiągi - czy wszystko dobrze??
Autor Wiadomość
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:38   [iDT]Osiągi - czy wszystko dobrze??
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam,
Panowie mam takie pytanko
Ile pojada wasze 2.0 iDT ?? ja swoim jade max 160 ? wiecej sie nie da? moze cos u mnie nie tak? czasami wydaje mi sie, ze jakos wolno przyspiesza, wszystkie filtry/plyny wymienione<mysli>
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dario 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 28
Skąd: Wołów



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:53   

No to coś na pewno nie tak bo ja swoim r600 z 1995 roku o przebiegu prawie 300.000 km pojechałem 195km/h

Sorki nie zauważyłem że masz r45 ale wydaje mi sie że powinieneś pociągnąc więcej...
Ostatnio zmieniony przez Dario Czw Lis 25, 2010 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:54   

ok rozumiem, ze tyle pojechales tylko mi chodzi o to do ilu on sie tak rozpedza bez problemu, a potem trzeba go bujac :) bo sadze, ze ten z gorki tez tyle pojedzie.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:56   

karooo, Coś masz nie tak. Powinieneś co najmniej te 190km/h z niego wycisnąć. Posprawdzaj na początek, czy wszystkie przewody od turbo i IC masz szczelne.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:57   

karooo, mój tyle wyciąga bez żadnego problemu. na maxa jeszcze go nie przegoniłem bo nie mam gdzie. A jakie paliwko lejesz??
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:57   

poczekam, zobacze co powiedza inni, bo jakos tak sobie mysle 195 to taki wynik nie wiem, nie wierze normalnie, moje drugie auto 2.0 tdci 215 i koniec, a roznica lekka w silniku jest, nie wiem co o tym wszystkim sadzic.
 
 
Dario 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 28
Skąd: Wołów



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:58   

Mój rozpędzał się do około 160 bez problemu z tego co pamiętam na równej drodze a potem to już powoli nabieral prędkości więc musiałem mieć spory kawał dobrej drogi...
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 22:03   

normalnie paliwo na BP, niedawno kupilem to auto, przewody wydaja sie byc szczelne poniewaz nic nie syczy, jak kupilem mondeo bylo slychac syczenie, przewody wymienione i wszystko ok, tutaj tez cisza.

[ Dodano: Czw Lis 25, 2010 22:03 ]
Panowie co radzicie??
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 22:27   

karooo napisał/a:
Panowie co radzicie??


Ja radzę jeździć i się nie przejmować. W mojej opinii iDT nie nadają się do jazdy z prędkościami większymi niż 160 km/h. Mój też do tej prędkości rozpędza się bez problemu, natomiast później już prawie nie przyspiesza. W dodatku w aucie robi się już baaardzo głośno. Silniki SDI w R200/400/600 mają inną charakterystykę i pozwalają osiągać wyższe prędkości.

Sprawdź jeszcze dla pewności jakie prędkości max. uzyskujesz na III i IV biegu i do jakich obrotów kręci się silnik. Jeśli nie uda Ci się osiągnąć 4500 RPM bądź więcej, to może jest coś nie tak z przepływką.
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 26, 2010 13:37   

witam,
max na luzie prawie 5tyś i koniec - tak jak by odciecie, przy jezdzie moglem tylko sprawdzic na 3 biegu, max 4800obr pr.110km/h, czy jak odlacze przeplywke to moge posmigac jakis czas? chcialem odlaczyc ale jest tak wpiety ten kabelek ze nie wiem jak go odlaczyc :)
 
 
serweta 



Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3
Skąd: KAMIONKA



Wysłany: Pią Lis 26, 2010 14:49   

Witam
Mam taki sam problem z moim ZS też słabo idzie:(
Wie może ktoś gdzie powinien być podłączony czujnik z kolektora ssącego???

[ Dodano: Pią Lis 26, 2010 14:49 ]
tronsek, Witam
Mam taki sam problem z moim ZS też słabo idzie:(
Wie może ktoś gdzie powinien być podłączony czujnik z kolektora ssącego???
 
 
Dario 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 28
Skąd: Wołów



Wysłany: Sob Lis 27, 2010 08:04   

karooo napisał/a:
chcialem odlaczyc ale jest tak wpiety ten kabelek ze nie wiem jak go odlaczyc :)


Jeżeli ta wtyczka od przepływomierza jest zabezpieczona takim drucikiem to wystarczy go nacisnąc od góry wtedy boki drucika się rozszerzą i wtyczka powinna z łatwością się odpiąć
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Sob Lis 27, 2010 08:25   

karooo napisał/a:
na 3 biegu, max 4800obr


Przepływomierz u Ciebie działa, gdyż przy uszkodzonym silnik kręci się do 4 tys. obr/min, więc jedyne co możesz zrobić to spróbuj go wyczyścić. Opis jak to zrobić jest na Forum.

Możesz też spróbować zmierzyć czasy przyspieszania od 60 do 100 km/h na IV i od 80 do 120 km/h na V biegu. Na tej podstawie można sporo powiedzieć o kondycji silnika. Warto przy tym dodać na jakich oponach jeździ Twoje auto gdyż może to mieć istotny wpływ na pomiar (rozmiar).
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Lis 27, 2010 11:21   

karooo napisał/a:
witam,
max na luzie prawie 5tyś i koniec - tak jak by odciecie, przy jezdzie moglem tylko sprawdzic na 3 biegu, max 4800obr pr.110km/h, czy jak odlacze przeplywke to moge posmigac jakis czas? chcialem odlaczyc ale jest tak wpiety ten kabelek ze nie wiem jak go odlaczyc :)

hmm na 3 do 110km/h to wynik dobry, ja na 4rce wyciągnąłem 160 a na 5 do 185 udało się kiedyś. Dziwne że u Ciebie przy 160 kończy się jazda...Odpięcie przepływki z tego co pamiętam nie podniesie tej prędkości, zwłaszcza że obroty kończą się przy 4000. Jedynie jeżeli jest ona nie do końca sprawna to auto będzie się lepiej zbierało w niższym zakresie obrotów.
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 29, 2010 21:59   

nie wiem, chyba z tym pobawie sie troche pozniej - po zimie :)
teraz mam troszke inny problem, wymienilem wszystkie 4 swieczki tydzien temu, auto odpala nawet ladnie ladnie, ale po nocy grzeje swieczki 2 razy, jak dodaje gazu to takk po 2 sek odpali, a bez gazu troszke gorzej, panowie a jak jest u was?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 12:55   

Na uszkodzonym przepływomierzu może się kręcić powyżej 4000 obrotów. Na odpiętym zawsze odcina przy 4000 rpm.
Mój się też rozpędzał tylko do 160 km/h na walniętej przepływce. Tak a propos miałem wtedy 71 KM i 136 NM. Po wyczyszczeniu (u mnie była brudna) od razu prawidłowe, fabryczne wskazania :)
I nie kupuj zamienników. Kup Boscha do opla i przekręć wkład, bo jest ten sam, a przepływka 3x tańsza.
Poszukaj tematu na forum.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Czw Gru 02, 2010 18:00   

Krzysi3k napisał/a:
miałem wtedy 71 KM i 136 NM


Takie "parametry" spokojnie można wykryć na podstawie przyspieszenia na poszczególnych biegach. Wiele z fabrycznego momentu w takim przypadku nie zostaje... a to już mocno czuć w aucie, bardziej niż ubytek mocy maksymalnej.
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 21:26   

nie wiem, nie potrafie ocenic jak narazie, nigdy nigdzie nie widzialem jak przyspieszaja inne maszyny z takim silnikiem, zima nie mam gdzie sprawdzic jak narazie, no ale wydaje mi sie, ze nie jest tak zle z moim autkiem bo na suchej drodze jak dam gazu z 1 na 2 to jeszcze opony zrywa, wiec nie wiem.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 23:15   

Na padniętej przepływce na 5-tce przy 70 km/h pod górkę jakoś niebardzo chciał przyspieszać, nie wginał w fotele od 2000 rpm, tylko delikatnie czuć było przy 2500 rpm.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 23:17   

no to u mnie dokładnie tak jest, nie wiem co znaczy u was mocne przyspieszenie, bo u mnie to slychac ze turbina jak stoje i na luzie dam ze cos tam sie uruchamia od 2tys ale podczas jazdy czuje tak od 2.5tysia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all] Czy dobrze wymieniłem płyn hamulcowy?
krzychu2414 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 24 Czw Lut 14, 2008 16:31
blue827



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink