Wysłany: Pią Gru 03, 2010 11:56 [R214] Dziwny problem z immo... raz otwiera a raz nie
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1997
witam kolegow i kolezanki
2 miechy temu moja zonka wybrala soebie autko roverka 214i dobry stan malo najechane udokumentowane wszystko pieknie ladnie az do nie dawna... kiedy to kochany immo raz sie rozlanczal a raz nie. opisowo idziesz do auta wciskasz otwarcie drzwi czerwona kropka na desce przestaje migac przekrecasz kluczyk i no wlasnie nic... totalne zero-.- ze strony technicznej w silniku wszystko ok... sprawdzalem po 2 razy-.- sam raz byla sobota to sobie znalazlem zabawe. nic trzeba pchnac zobaczymy odpalil-.- wracam stawiam pod domem zamykam i spac... rano wstaje otwieram pali o.O bez problemu i tak przez ten tydzien jezdzac nim wszedzie palil a pod domem nie -.- okazalo sie ze jak immo po jakims czasie sam sie wlancza po wylaczeniu potem nie wlancza sie poprawnie tzn nie pali ale jak go zamykasz to zawsze pali najgorsze jest to ze czasem jak jedziesz z psem na spacer to nie zdazysz psa wypuscic a on sie wlancza i juz wiesz ze musisz potem pchac zna ktos na to jakiegos trika da sie to jakos ominac? to jest troszke uciazliwe chwile za dlugo nie zamkniesz drzwi to potem nie odpalisz-.-
p.s. wiem ze podobnych tematow jest kilkanascie co najmniej ale nigdzie nie znalazlem albo i nie zrozumialem co trzeba zrobic
pozdrawiam i dziekuje
p.s.2 ile taki silniczek moze palic bo mi wciaga okolo 8-9 litrow przy spokojnej jezdzie bez gwaltownego przyspieszania i max 100km/h
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 17:13, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 03, 2010 11:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
baterie nowe w pilotach lampka gasnie nawet po tym jak on sie sam aktywuje ale jak zrobi to sam juz nie odpala jak ja zamykam i potem otwieram to normalnie pali-.-
tyle pali zonce na trasie-.- w miescie to nie wiem ile...
lanie do pelna na jednej stacji tym samym pistoletem do odstrzelenia przejechanie trasy (okolo 120km) i dotankowania znowu do pelna tym samym pistoletem na tej samej stacji...
pisze 8-9 bo to zalezy od drogi ruchu itp-.- dokladnie wyszlo mi 8.6l trasa
ale spalanie mnie tak nie boli jak ten chory immo xD tu jest problem tankowac jeszcze moge ale czasem pchac to juz nie chce xD
mam klucz i takie male 'pudeleczko' z tulu pisze
lukas 3tka key
mpt 1340
w.t. licence
exempt
nie wiem czy o to ci chodzilo
mam ten 4 cyfrowy numer * * * * tak ze powinno wszystko grac -.-
problem zaczol sie niedawno a z miesiac temu wymienialem baterie na nowe
kasjopea: usunęłam kod immo z posta.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 17:21, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Pią Gru 03, 2010 17:17
hepku napisał/a:
nie wiem czy o to ci chodzilo
mam ten 4 cyfrowy numer * * * * tak ze powinno wszystko grac -.-
problem zaczol sie niedawno a z miesiac temu wymienialem baterie na nowe
Podajesz swój kod immo do publicznej wiadomości To może tak jeszcze pin do karty bankomatowej
...a wracając do problemu, po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota, otwierając i zamykając auto 4 razy z pilota oczywiście.
kasjopea: usunęłam kod immo z posta.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 03, 2010 17:22, w całości zmieniany 1 raz
mam klucz i takie male 'pudeleczko' z tulu pisze
lukas 3tka key
Raczej 3TXA
Jeżeli to jest oryginał, a nie dorabiany, to jest immo aktywne. 3TXB są pasywne.
Przy aktywnym, jeżeli jest długa przerwa (chyba 30 sek.) od otwarcia drzwi do włączenia zapłonu, to trzeba nacisnąć "otwieranie" na pilocie, żeby znowy odblokować immo.
Przy pasywnym nie ma tego problemu, wystarczy, że pilot jest w pobliżu stacyjki
Może to w tym jest problem, że za długo czekasz (żona) po otwarciu
...a wracając do problemu, po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota, otwierając i zamykając auto 4 razy z pilota oczywiście.
czyli bo sie pogubilem
1 wymiana baterii
2 4 razy otwieram i zamykam auto z pilota
3 potem przy otwartych czy zamknietych drzwiach mam wciskac ten kod
(czy moze punkt 2 i3 zamienic)
pytam dla jasnosci, oglupialem troszke bo moze przez moj blad jest ta sytuacja
faktycznie mam 3txa a nie 3tka
Paul napisał/a:
Może to w tym jest problem, że za długo czekasz (żona) po otwarciu
mhh problem jest w tym ze jak nie zamkne drzwi on sie wlancza (po jakims czasie) a potem jak nawet zamykam i je otwieram z pilota (czyli wlanczam i wylanczam) to lampka gasnie wkladam ja (czy zona) kluczyk przekrecam ale nie odpala, mimo ze dioda nie mruga juz -.-
w chwili obecnej jak pilnuje tego zeby auto bylo zawsze szybko zamkniete nie mam tego problemu wylanczam je dopiero jak wypuszcze psa czy sie wypakuje tak aby ostatnia rzecza bylo zgaszenie i zamkniecie-.-
p.s. da sie w ogole jakos go wylaczyc najlepiej? tak aby centralny tylko chodzil?
czyli bo sie pogubilem
1 wymiana baterii
2 4 razy otwieram i zamykam auto z pilota
3 potem przy otwartych czy zamknietych drzwiach mam wciskac ten kod
(czy moze punkt 2 i3 zamienic)
http://www.roverki.pl/zro...serii-400-.html
"Nacisnąć przycisk zamykania pilota przynajmniej czterokrotnie, co spowoduje jego ponowne zsynchronizowanie z systemem alarmowym. "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum